westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    DAt is nog een lekker shoutje met dit weer!!Mooi dat de kamer mooi is!!Groetjes Linda

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hallo allemaal :D

Sorry druk druk bezig geweest met van alles het hele weekend.. Ik kom vanaf morgen weer mee kletsen hoor ;) Ga zo bbq-en ,vriendje is paarden binnen doen, dus ik kom even snel hoi zeggen..
    Anders denken jullie misschien dat ik jullie vergeten ben ;)
    Dusse tot morgen ofzo :D

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia wat heerlijk dat je het kamertje binnen hebt! Tegen de tijd dat alles op zijn plaats staat dan kunnen we natuurlijk wel een foto bekijken toch :D

Lottel bbq-see haahahaha heerlijk .. wij zaten gewoon weer aan de aardappels en groente... ;)

Zo manlief is weer naar zijn werk toe dus heerlijk het huis voor mezelf :D Vondt het eigenlijk wel erg lekker dat zonnetje. Helaas zal het deze week wat minder warm worden :( Ben aan het kijken of wij in september op vakantie kunnen :D

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ja natuurlijk komen er foto's als het af is.
    en anders kom je maar langs hahahha
    maar voorlopig staat het nog niet hoor.
    we moeten nog stuken, behangen, schilderen, vloerleggen en dan pas de kasten plaatsen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tricia, heb ik iets gemist ofzo? ik snap m niet helemaal nl..? ben je zwanger??

6. tricia82

nee ben niet zwanger maar zag een mooi kamertje voor maar 140 euro op marktplaats en ja dat kon ik niet laten staan :D

7. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Zo hallooo! Daar was ik dan eindelijk weer..
    Vanmorgen eerst even gewerkt en straks mn haar even wassen en dan naar de kapper ! :D

Tricia: Ik ben benieuwd naar je babykamertje.. Voor 140 euro zou ik m ook niet laten staan denk ik ;)
    Wat fijn dat je pa en ma goed reageerde op jullie baby wens :) Hele opluchting volgens mij.
    Wat spannend! Volgens mij heb je deze ronde dus wel aardig op je ei geklust!

Danitjuh: Lekker ! Waar willen jullie evt heen op vakantie?
    Mn wedstrijd was goed gegaan! 2x foutloos gereden en in de middenmoot ge-eindigd,dus ik was dik tevreden.

Linda81 : Ik kende jou nog niet,maar hoi :D

Miggy: Hoe was de cross? Spannend! Hopelijk heb je op het juiste moment geklust voor je ei deze ronde.

Stemmen, wij weten het ook nog niet of we wel of niet gaan.

Zo ik geloof dat ik aardig bij ben. :D

Wij hebben een heerlijk weekend met zn 2en achter de rug.
    2 dagen ge-bbqt samen en de vijver af gemaakt.
    Dus we hebben savonds heerlijk in de tuin zitten genieten :)

Jullie ook allemaal een fijn weekend gehad verder?

8. tricia82

we hebben zaterdag en maandag geklust en deed net een ovu test en ik denk dat hij morgen positief test dus dat gaat de goeie kant op :D

poeh poeh wel warm hoor maar ook wel weer lekker na al die kou natuurlijk.
    ik ga over 5 minuten weg lekker naar de dijk toe om te wandelen samen met de fokker die neemt haar zusje even mee.

net de keuken een soppie gegeven dus als manlief thuis komt dan is hij ook weer blij :D

vanavond boodschappen :(
    en dan lekker op de bank hangen en morgen weer werken.
    wat gaat de tijd toch snel.

oja ik had een afspraak met de dokter voor mijn teen.
    al vanaf januari groeit die niet meer en is de nagelriem dik.
    maar ze ziet er niks aan verders.
    nou ja ik zie wel dat het niet goed is maar na de foto wilde ze niks meer doen.
    moest nog maar een paar maanden afwachten.
    dus heb gezegt dat ik dat niet ga doen omdat ik al 5 maanden er mee loop.
    nou krijg ik toch een zalfje en als dat over 2 weken nog niet heeft geholpen gaat ze iets anders bedenken.
    je moet ook tegenwoordig alles zelf aandragen want zelf kunnen ze niks meer bedenken en dat vroeg ze ook hoor of ik een idee had wat te doen.
    *je hebt een dokter omdat je niet anders kan maar kan beter mijn eigen dokter zijn*

9. tricia82

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tricia: Leuke kinderkamer !! Vriendje en ik vinden die ook erg leuk, zijn al verschillende tegen gekomen,maar vinden zoiets ook erg leuk!
    Enne ja die dokters van tegenwoordig.. Hou op schei uit.. Hopelijk werkt het zalfje en anders gewoon terug gaan hoor.

Zo net bij de kapster geweest, is een hoop vanaf,maar wel erg leuk geworden . :D

11. tricia82

deze link is van noordbrabant dongen dus je kunt een bod doen natuurlijk :D

ja ik heb net het recept gehaald en morgen even naar de apotheek toe heb nu hele zere voeten.

heb net 2 uur op de dijk gelopen.
    was heerlijk echt genieten.
    samen met de dochter van de fokker ze is ook onze lerares van de hondenschool en ja gewoon een vriendin hahahah lekker gelopen.
    ze had het zusje van jacky mee en hebben net ook diverse foto's gemaakt.
    ik heb ook foto's van haar gemaakt en ze was erg blij.
    zodra ik die heb dan zet ik het even op de site.

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hihi ja kan wel,maar moet eerst wat ruimte maken om het kwijt te kunnen ;)
    Heb 1 kamer als logeerkamer en krijg in augustus nog logee's dus heb de ruimte eigenlijk nog nodig.
    Hoe we het daarna gaan doen, zien we dan wel weer :p

Leuk dat het gezellig was het wandelen :D Ben benieuwd naar foto's :)

13. tricia82

14. tricia82

15. tricia82

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Leuke foto's !! En ze lijken goed op elkaar :D

17. tricia82

ja maar als je ze bij elkaar zet en in het echt ziet dan is het heel anders hoor.

18. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    #279 paradijsvogel, 25 mei 2010
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
    Leuke foto's! Waar hebben jullie gewandeld?
    Ik heb zelf een Amerikaanse Stafford (mannetje) en een boomertje (kruising Maltheser/Shitzu, vrouwtje) Helaas kunnen we met de Stafford niet zo gemakkelijk meer ergens uitlaten, aangezien hij verschrikkelijk dominant is geworden... Trouwens niet tegenover Shizu (het boomertje) die kan echt alles bij hem maken... Zo schattig om te zien :D

19. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Paradijsvogel: Leuke honden heb je ! :D Dat dominante herken ik wel, onze Jack Russel heeft daar ook last van.
    Is niet fijn lopen,ik ga altijd maar het bos in als het rustig is ;)

Ik zal vd week wel eens een foto van mn Jack er op zetten, heb net al zitten kijken,maar heb dr zo geen op de laptop staan hier.

Tricia: Ok, toch van de foto lijkt t wel,maar goed, kan vertekenen ook nl ;)

Deel Deze Pagina