westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een kanjer! Het is ook heel onwerkelijk... Dat had ik ook, maar toen Alana op mijn buik werd gelegd was het goed en hoort het ook meteen bij je. Ik vond dat zo'n speciaal gevoel1

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Smyltje wat een heerlijke meid! nu al Hollands welvaren :D Echt een mooie echo!

En wat een mooie buik foto's! Vind dat alijd erg leuk om te zien haha!

Wat fijn dat sommige al lekker met zwangerschaps verlof zijn! Lekker van genieten hoor meiden!

3. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Mooie echo:)..

@Danitjuh heel veel sterkte...

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ smyltje wat een mooi meisje krijgen jullie!!

net lekker vakantie geboekt voor eind mei! tis centerparks geworden nog even lekker met z'n 2tjes weg ! heerlijk!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje mooie foto hoor!

Nou zoals jullie zien ben ik weer terug. Ik heb 2 zakken bloed gehad en dit heeft het HB gelukkig doen stijgen. Hij was 4.7 en nu is hij 6 en ik heb geen hartkloppingen meer. Ze hadden afgelopen nacht ook nog met een dopler eventjes naar het hartje geluisterd en dat was gewoon normaal gelukkig. Welgeteld 3 uurtjes bij elkaar geslapen dus nu bekaf hahahaa....

Verrassingsei bedankt voor het doorgeven!

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig ben je weer thuis en hebben de zakken bloed hun werk gedaan... Slaap lekker zo, dat zal je wel nodig hebben...

7. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Vet mooie echo!!!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    thanxx for the compliments :D

wat fijn dat je weer thuis bent danitjuh! doe maar lekker rustig aan

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Danituh wat fijn dat je weer thuis bent! Wat een avontuur zeg! Rustig aan he meid!

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja het was een avontuur maar goed we zijn er weer :D

Afgelopen nacht goed geslapen en dat doet goed he :cool:

Manlief is strontverkouden dus die ligt zielig te doen op de bank ;)

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning :D

Zooooo ik viel pas om 4 uur vannacht in slaap :x en half 10 klaar wakker :x lang leve rusteloze benen grrrrrrrr.... manlief is echt ziek hoest zich het apelazerus :( is echt ziek gewoon. Gaat vanavond ook niet naar werk gelukkig!

Zo meteen de babykamer leeghalen :D en dan komen mijn oom en tante om de meubeltjes in elkaar te zetten :D

Dan vanmiddag naar mijn moeder. We gaan met de hele familie tapas eten omdat mijn vader eigenlijk a.s. dinsdag 65 jaar zou zijn geworden. Hij is in Juli 2005 overleden aan de gevolgen van kanker. We zouden allemaal 2 tapasgerechten maken, maar aangezien ik in het ziekenhuis lag en bekaf was heeft moeders dit gemaakt voor mij :D

Fijne middag dames!

12. tricia82

er werd om buik foto's gevraagd maar het is niet zo goed te zien hoor dat hij nu dikker is dan 5 weken terug maar ik merk het zelf wel maar mijn borsten zijn ook groter geworden dus ja dan is het ook lastiger te zien.

Bekijk bijlage 137171

13. tricia82

oja ben bezig met het kopen van een box in Hoorn.
    had gisteren een mailtje gestuurd en ben benieuwd.
    we kunnen ook de box van mijn buurvrouw haar moeder kopen maar deze heeft geen lades en geen wielen en dat wil ik toch eigenlijk wel hebben.
    dus ben nog even gaan snuffelen en nu stond er een box op die dat wel had en ook nog knap uitziet en dicht bij huis is.
    dus ik ben benieuwd.

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Danituh beterschap voor je mannetje! En hoe is het baby kamertje geworden? wel leuk dat je oom en tante jullie helpen daarmee. Wel heel fijn dat jullie de verjaardag van je vader niet zullen vergeten en lekker gaan eten!
    Mijn moeder is in 2002 overleden aan kanker...

Tricia ja je kan wel goed zien hoor dat je buikkie is gegroeit, mooier ronder is die geworden! Gaat het allemaal goed verder? geen last van je bekken en rug en zo? en is het gelukt met de box?

Ik hoor verder GELUKKIG niemand over spugen/overgeven en zo. Ik ben bij alle 3 de jongens echt 9 mnd ziek geweest, elke dag spugen, maakt ook niet uit wanneer, smorgens en savonds maakt niet uit... Echt heel vervelend. Maar had het er zo weer voor over hoor haha!

15. tricia82

mouschy@ mijn buik word idd wel ronder maar het is nog niet zo dat ik mooie foto's laat maken ;)
    en verder gaat het nog wel goed.
    wel last van mijn rug maar dat is alleen op mijn werk daarbuiten valt het wel mee.
    en overgeven nee eigenlijk nooit gedaan behalve toen ik migraine had maar dat was 1 keer en verder niet.
    dus ik mag nog steeds in mijn handen knijpen wat dat betreft.
    ik kan ook nog steeds van alles eten waar ik trek in heb en nog niet misselijk worden.
    ik moet alleen het eten van de hond niet doen want door die geur moet ik wel overgeven maar dat is op een lege maag in de ochtend en dan heb ik er minder last van hahaha.
    de box daar moet ik nog van horen wanneer we kunnen kijken.
    wil hem eerst zien want hij staat wel mooi op foto maar ja in het echt is toch altijd anders natuurlijk.
    zie dat je weer gaat stoppen ;)

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik krijg nu alleen steeds meer last van maagzuur :( ook overdag nu! had het alleen 's nachts. dit was zo goed als weg als ik gewoon na 20.00 uur niks meer at en dronk. maar de afgelopen week heb ik ook overdag last en 's avonds én 's nachts! ook als ik niks heb gegeten en gedronken.. :( misschien dat het minder is als ze ingedaald is?! hoop het..

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia je ziet het wel hoor je buikkie groeit! :D Ik heb er net 1 gemaakt in de wc van de dialyse hihihi daar hebben ze een spiegel die groot is ;) thuis heb ik geen spiegels die laag hangen. Zodra de foto's op de laptop staan laat ik hem ff zien :)

Mouschy ja de meubeltjes staan in elkaar en ik laat wel 1 foto zien hoe het eruit ziet. Verders nog helemaal niks gedaan aan de kamer hahahaaha.....Oh jou moeder overleden aan die rotziekte :( Hoe is je dvdkast geworden :D

Smyltje kan je niet iets van rennies nemen? Ik ga vanavond nog niet zwemmen, mag nog niet op advies van de dokter in het ziekenhuis. Ik kan namelijk nog wel eens onderuit gaan in warme ruimtes had hij gezegd. Dus hopelijk volgende week ben ik wel van de partij!

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Oke hier dan eindelijk een foto van mij :D Let niet op hoe ik eruit zie, de foto is namelijk genomen op de dialyse hihi daar hebben ze namelijk een grote spiegel :cool:

19. tricia82

danitjuh@ jij hebt ook al een behoorlijke buik gekregen vergeleken met de eerste keer/laatste keer dat ik je zag.

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    lekker gegroeid danitjuh! jammer dat je nog niet kan zwemmen. hopelijk volgende week wel! rennies zijn inmiddels al mijn beste vrienden ;)

Deel Deze Pagina