meis jammer dat je niet kan zwemmen misschien volgende week! wat een buikjes hebben jullie allemaal! mooi hoor! die van mij is niet heel groot xxx sky Bekijk bijlage 137340
I love rennies! Helaas ook geen tips voor je smyltje.ik zit met het zelfde probleem terwijl mijn kleine wel al is ingedaald.wel drink ik vlak voor ik naar bed ga een beker melk en dat scheelt weer een paar rennies in de nacht. Verder ben ik vandaag weer voor controle geweest en alles ziet er goed uit.geen eiwitten in mijn urine(thank god), wel nog een verhoogde bloeddruk.moet nog steeds elke controle urine mee tot aan de bevalling.en het zelfde geld,voel ik me slechter dan gelijk bellen.
Verrassingsei wat fijn dat alles goed was! Hier nog een foto van de meubeltjes. De commode staat er nog niet op. Het staat ook nog niet op de goede plaats hoor
Meubels zien er top uit danitjuh! Leuk! Ik zoek nog een ledikantje voor baby2, misschien dat ik van de week even naar noppes ga.
Mooi Danitjuh Hier weet ik het zeker snachts lekt mijn tiet. Dus overdag maar borstcompressen gebruiken. Want heb geen zin in natte plekken.
mooi danitjuh! 'fijn' tricia.. ik heb al vanaf week 20 ofzo wit uit mn tepels, maar het loopt er niet uit gelukkig mooi buikje al hoor sky!
@Sky: Meis wat een lieve buik heb je zeg, echt mooi. @Danitjuh: Wat een leuke meubels Danitjuh! @Paradijsvogel: Noppes is top!Kun je hele leuke dingetjes halen hoor voor een mooie prijs. @Tricia en Smyltje: Lekkende borsten heb ik geen last van, begin me er haast zorgen om te maken (en vriendlief vraagt zich ook af wanneer er nu meloenen komen hahahaha.....mannen!)Wel wat wittige talg als het ware. @Hier: De allerlaatste puntjes op de i gezet vandaag en nu ben ik helemaal klaar (en weet ik niet meer wat ik nog moet verzinnen,wachten duurt lang pfffff)
Hier ook nog niks lekkends hoor Mijn moeder is vandaag hier in huis bezig geweest ramen lappen. Manlief zat vanmiddag heerlijk voor de balkondeur die open stond en het zonnetje scheen heerlijk naar binnen Ik had ff op het balkon gestaan, maar mennn wat was het al warm Moet eigenlijk ff het balkon vegen, die troep van de bouwvakkers ligt er nog. Maar dan kan ik waarschijnlijk wel lekker de was buiten hangen Gaat sneller droog dan Want ik heb me toch een partij was liggen
@puntjes op de i. wij hebben gister de laatste dingen in de babykamer opgehangen. alleen nog slippers in mn tas stoppen (leen ik van mn ma, ik heb alleen maar teenslippers) en dan is het hier ook wachten..
Smyltje en Verrassingsei spannend hoor! Jullie mogen echt gaan aftellen nu Ben wel benieuwd wie er als 1e bevalt van jullie 2 Ik heb gister trouwens eventjes het hartje van de baby gehoord. Ik had er op 1 of andere manier een raar gevoel over van de bloedtransfusie en hartkloppingen. Stond ik daar bij de gyn moest ik met toch een partij huilen Maar ik was weer blij en nu gerust gesteld dat het allemaal goed zit! Ze hadden ook gezegd dat als ik ongerust ben dat ik altijd eventjes even langs kan komen om het hartje te luisteren Zoooo tis weer lekker weer vandaag, heb alleen geen was in de machine gedaan want nu pas schijnt het zonnetje :x Ga zo eventjes het balkon aanvegen en dan hopen op mooi weer morgenochtend Zometeen lekker de stad in met mijn beste vriendin Eventjes wat inkopen doen
Nou we gaan toch buikfoto's laten maken bij aad de fotograaf. Jacky mag ook mee de studio in om foto's te maken. Dat vond hij erg leuk anders hadden we het ergens anders moeten doen. Van de week even mailen en een afspraak maken voor de foto's en een goede trimbeurt voor jacky want ze moet er natuurlijk wel mooi op komen. Iemand nog tips voor een volle meid die foto's gaat maken?want ben ze/f best wel onzeker over mijn figuur. En wat heeft aaf zelf aan spullen?
Tricia ik heb daar ook foto's laten maken. Hij heeft zelf niets aan spullen/kleding. Ja een grote kist waar je op kan zitten. Maar je moet zelf dingen meenemen. Ik heb zelf blauwe muisjes meegenomen die de andere jongens over mijn buik gingen strooien. Moet je maar aan hem vragen haha, hij vind nu nog overal de muisjes haha! De foto's kan je in mijn album wel zien. Hebben jullie nog dingen nodig? ik doe nu alles weg van baby spullen dus wie weet kan ik jullie er blij mee maken. Heb ook nog een Chicco auto stoel, en katoenen luiers om aftedrogen (hydrofyl luiers) en nog wel meer spullen. Dus laat maar horen! Danituh leuke kamer word het! Zijn ze nu ondertussen al klaar met het huis of zit je nu nog in de troep?
Mouschy hoe was je laatste dagje borstvoeding? Ze zijn binnen zo goed als klaar. Alleen nog schilderen in de babykamer. Daar moeten ze de betimmering nog afschilderen. Krijg afspraak voor volgende week als het goed is
@tricia. super dat je evengoed foto's wilt laten maken! je bent maar één keer voor de 1e keer zwanger, dus je hebt groot gelijk. kan me voorstellen dat je wel onzeker bent, maar aan de andere kant, je bent zwanger hoor!! wanneer gaan jullie de shoot doen?? geen tips speciaal voor jou als volle meid, maar wat ik erg mooi vond staan op de foto's was een zwarte broek/boxer en een zwart topje die je alleen om je borsten doet. (dubbel vouwen dus). een knuffeltje is leuk om mee te nemen en neem gewoon veel verschillende kleding mee! als het goed is krijg ik mn foto's morgen of vrijdag binnen, spannend! @mouschy. en? vandaag een emo dag met de afsluiting van de borstvoeding?
Ja ik zat ook al te denken aan een zwarte broek maar heb geen zwart topje wel een zwart doorschijnend blousje. En dacht een witte bh en witte onderbroek. En jacky een roze strikt natuurlijk. En heb nog een blauwe bolero. Verder is er weinig wat ik nog aankan qua kleding en dat vind ik vooral lastig
@tricia: als je ff 1 deze dagen op msn komt kan ik je een aantal van mijn foto's laten zien.Deze zijn ook daar gemaakt en misschien helpt het je voor inspiratie. @Mouschy: Hoe is het gegaan vandaag?Heb je er wel foto's van gemaakt?Is wel een bijzonder moment natuurlijk.
als je geen zwarte (tank)top hebt, zou ik misschien toch kijken of je die nog ergens kan halen. kosten meestal niet zo veel en staat erg leuk icm een zwarte broek. ik ben expres niet bij aaf geweest. persoonlijk vond ik die foto's niet zo mooi. nou is de prijs daar ook wel naar, maar ik wilde liever wat meer geld uitgeven en voor mezelf een goed gevoel erbij hebben, maar dat is persoonlijk natuurlijk! ik zit met smart te wachten op mijn foto's! vanavond bijeenkomst in het zkh over bevallen. ben benieuwd!
Nou meiden jullie buiken groeien allemaal lekker. En voor een aantal van jullie is het einde al in zicht. Wat gaat de tijd toch snel he! Vandaag met Dana naar het CB geweest. En ze doet het echt super. Ze is al 68 cm en 8380 gram. Zowel qua lengte en gewicht iets boven het gemiddelde. Ze is echt een super eter en wil ook alles proberen. Heb van het CB dan ook te horen gekregen dat ze ook vrijwel alles al mag hebben. Alleen uitkijken met kool soorten, zout en niet te veel suiker. Ziet er wel grappig uit hoe ze met haar (nog) tandloze mondje, stukjes brood aan het oppeuzelen is. Ze kauwt er echt op, alsof haar leven er van af hangt, hahahaha. Liefs Lauri
Smyltje@ ik zat vooral met het probleem dat ik een hond mee wil nemen en daar zijn fotograven niet zo blij mee omdat ze bang zijn dat ze dingen stuk maken. Maar ik ga zeker nog even naar een zwart topje kijken
het was gisteren een ramp. ik moest werken van 17:00 tot 20:00 uur. het eerste uur was heel erg druk (voor de gene die het niet weten ik werk achter de kassa van Deen) en ik trok het niet meer om 18:00 uur. ik begon een harde buik te krijgen. het bleef druk en toen het even een moment rustig was ben ik naar de wc gegaan. daarna weer gezeten en de harde buiken gingen niet weg. het was ook niet af en toe of zo maar het bleef maar hard. om 20:00 uur lekker naar huis dacht ik en dan mijn bed in met een kruik. nou ik ging naar boven (je moet 2 trappen op om uit te klokken) en ik was kapot halverwege. mijn pijn werd steeds erger in mijn buik. toen ik helemaal boven was was het echt gebeurd. de pijn trok ook naar mijn rug en ik voelde me echt niet meer goed. boven heb ik nog even de pijn weg zitten puffen zo goed als het kon en daarna naar beneden gelopen en naar een collega gegaan die zag dat het niet goed was. ze vroeg hoelang ik al een harde buik had. toen ik zei dat dat al 2 uur lang was zei ze dat dat niet goed was en dat ik moest gaan zitten en niet meer moest gaan rijden. ik voelde de kleine al wel de hele dag maar toen op dat moment ook niet meer maar gelukkig thuis in bed voelde ik haar weer regelmatig dat was toch wel een opluchting voor mezelf. we hebben mijn ouders gebeld en die hebben mij opgehaald en naar huis gebracht want mijn auto stond natuurlijk ook nog op het werk en die moest mee naar huis. die avond was leiding ook al thuis gebeld dat het helemaal verkeerd was. ik heb tot 21:00 een harde buik gehad en daarna is het heeeeeel langzaam gaan afzakken met een warme kruik en een warme deken op bed. als het nog langer had geduurd dan had ik de verloskundige gebeld want het was echt niet meer te doen. vandaag contact gehad met mijn werk. ik blijf wel gewoon werken maar als ik harde buiken krijg dan stop ik ook meteen. want het is me opgevallen dat als ik een harde buik heb op het werk dat aanhoud en niet meer overgaan behalve als ik af en toe even kan lopen. maar gisteren heb ik 3 uur lang gezeten en geen kansen gehad om even een stukje telopen wat ik normaal dus wel heb. het was ook zo druk..... vandaag rustig aan doen, wat ik gisteren ook wel deed overdag, en vanmiddag nog 3 uur werken en afgesproken als hierboven dat als het niet gaat ik eraf ga en dat de hoofdkassiere dan gaat zitten zodat ik even kan lopen en hopen dat de pijn weg gaat. gaat het niet over dan ga ik naar huis. gelukkig hebben we wel vanmiddag 8 kassieres en gisteren waren we maar met 5 kassieres waarvan er 1 niet zat dus ja je zat je gewoon te overwerken eigenlijk daar komt het op neer. nou ja ik moest het even kwijt. ben blij dat het goed is gegaan en dat ik nu geen last heb van mijn buik. oja danny heeft me heel lief verzorgt toen ik thuis kwam. de deken stond al aan de kruik was al klaar en toen ik op bed lag kwam hij met koppie thee en een koekje en had de tv aangezet. niet dat ik veel van de tv gezien heb maar toch wel erg lief.