westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    *breek ff in*

Trica, Als dit vandaag weer zo is dan moet je er misschien over nadenken om meer uren de ziektewet in te gaan. Misschien wel helemaal. Het is een duidelijk signaal van je lichaam dat ie dat niet zo goed meer trekt. Heel veel succes!

*breek weer uit*

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wat een gedoe Tricia! Je denkt wel om jezelf he!

Smyltje geniet je lekker van je verlof??

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    denk om jezelf en je beeb hoor tricia!

@danitjuh, ja, heerlijk! boodschapje hier, slaapje daar nog wat bezoekjes, heerlijk! wel een raar idee dat ze vanaf dinsdag eigenlijk gewoon kan komen (ben dan 37 weken). dat is wel heel snel!! hoeft van mij nog niet hoor hihi
    hoe gaat t bij jou??

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tricia vervelend allemaal zeg, goed omjezelf denken en je beeb!

Het was geen emo dagje (gelukkig) haha. Arthur heeft er vanmorgen ook niet echt om gevraagd, en deed alsof het nooit anders is geweest. Dus dat is wel erg fijn. Ik heb er wel een foto van, Ewout heeft die gemaakt. Dat is wel een mooie herrinering. Ik wilde zelf een foto maken, maar hij wilde dat doen, ook voor het eerst maar hij is erg leuk geworden :D

Bekijk bijlage 138337

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik heb vandaag dus helemaal geen enkele last gehad.
    maar nu blijkt dat het ook weer niet zo maar te regelen is dat ik eerder naar huis ga als het geen vaste tijden zijn.
    want dan moet ik toch gekeurd worden door de arboarts en naar het uwv gaan en blablabla.
    dus heb gezegt dat ik maandag wil horen hoe het allemaal in elkaar steekt en dat ik dan maandag het uwv kan gaan bellen.
    want ja ik ga echt niet mijn uren zelf betalen dat vertik ik dan ga ik wel een uur niks doen op mijn werk als het niet meer gaat.

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    leuke foto mouschy!!

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja leuke foto Mouschy :D

Ja hoe het hier gaat. Het gaat wel goed hihi. Hou alleen vocht vast dus halen ze er bij de dialyse extra vocht uit. Zolang me bloeddruk goed blijft is er niks aan de hand gelukkig. Ik slaap nu wel wat beter dus het vocht mag van mij weg blijven :D Ik heb sinds gister een pilletje voor de hooikoorts erbij. Nadeel alleen is dat ik ergg duf wordt. Maar ja is een kwestie van wennen :cool:

Mijn man is nu of werken of naar een vriend. Ik weet het niet meer :cool: Hij neemt ze foon ook niet op dus het zal wel :D Ik zie vanzelf wel wanneer hij thuis komt ;)

8. tricia82

Joepie we hebben de box binnen.
    Hij ziet er nog zeer goed uit en zijn dan ook erg blij.
    We hebben nu toch een box wat we willen met wielen en een lade.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Fijn Tricia de box binnen :D ik heb er 1 gezien voor 50 euro :cool: helemaal gloedje nieuw :D

Mijn man is weer terrecht :D hij was aan het werk ;) hij moest extra werken. Normaal is donderdagnacht de laatste nachtdienst maar nu moest hij vrijdagnacht nog een keer. Dus die ligt nu te snurken :cool:

Heerlijk weer buiten! Alleen moet ik wel naar de dialyse :x Ach ja ik haal het volgend jaar wel weer in :D

10. tricia82

Ja wij hadden ook een nieuwe gezien voor 55 euro maar die had geen la en gewn wielen.
    Gelukkig dat je mannetje weer terecht is.

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    danitjuh, zoe lang zou je moeten wennen denk je aan de hooikoortspillen? jij moet er lichamelijk wel veel voor over hebben he, voor jullie kleintje! ik vind het maar knap hoe je dat doet

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje ik heb er alles voor over :D je krijgt er heel wat moois voor terug! En die hooikoortspillen tja dat kan een weekje duren :cool: dus ik haal me slaap nu wel in :D

Vandaag ik maar wachten op de taxi. Die zou om 14.15 komen om me te brengen naar de dialyse. Maar half 3 was hij er nog niet. Dus ik bellen naar de centrale. Is er een storing daar :x Dus totaal niet te bereiken! Heb de scooter maar gepakt om 14.35 dus ik was nog net op tijd :cool: Hoor ik later van een andere patient dat ze helemaal niet wisten dat ik om 14.15 moest worden opgehaald. Terwijl we dat vorige week door het "bakkie" hebben doorgegeven en hun zeiden dat het erin stond. 3 getuigen daarvoor ;) Maar goed.. beetje raar... vindt ik.. Als ik 5 min te laat ben dan gaan ze echt zeuren niet normaal meer maar als hun dus te laat zijn dan mogen wij erg niks van zeggen! Vreemde bedoeling.. echt klantvriendelijk ;)

Oke genoeg geklaagd :D

Morgen lekker met peet-dochtertje naar de kermis in de Kersenboogerd! ff lekker aan niks denken!

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Let the sun shine :D

Heerlijk! Was op het balkon.. straks ff naar de kermis met peet-dochtertje :D

Mannetje is eigenwijs geweest want die is weer ziekjes ;) Tja moest hij maar niet zo snel aan het werk gaan..

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    veel plezier danitjuh! het is inderdaad heeerlijk weer!!

15. tricia82

Zo net mijn bloeddruk opgemeten 89/54 best wel laag volgens mij.
    Vandaag ook mijn buik zien bewegen door de kleine Hahaha.

Danitjuh volgende keer je mannetje aan zijn bed vast maken.

De zon is echt weer heerlijk.
    Zo word de kamer ook weer gratis opgewarmd.
    Danny heeft de radiator geschilderd en dan alleen nog plafond schilderen kunnen we daarna behangen.

16. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inderdaad heerlijk weer! Zo, ik ben nu bijna helemaal verhuist (er staan alleen nog wat spullen bij mijn ex) dus ik kan nu op m'n gemak de laatste dozen enzo uitpakken!

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    lekker paradijsvogel!!

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Heerlijk paradijsvogel wat zal jij lekker zitten zo! Heb je foto´s gezien op hyves. Wat een pracht huisje heb je gecreeerd voor jou gezinnetje!

Tricia bij jullie schiet de babykamer ook al op zo te lezen! Hier gaan we als het goed is morgen verf halen. Dus dan moet ik er ook aan geloven :D Ehmm mannetje vastbinden gaat niet lukken denk ik :cool: Hij is morgen nog vrij dus ik denk dat hij wel weer naar zijn werk gaat dinsdagochtend.

19. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankje Danitjuh, ik ben er ook heel blij mee! Hier moet de hele babykamer nog gebeuren... Ik heb met mijn ouders afgesproken dat we daar begin april (waarschijnlijk na Alana's verjaardag 5 april) mee gaan beginnen. Het wordt een stuk echter als het kamertje een echte babykamer begint te worden..... Leuk he?

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Paradijsvogel Alana is precies op dezelfde dag als mijn oma jarig :D

Nou wij hebben ook verf gehaald. Nou ja wij... ik heb verf gehaald want manlief is zooooooooooooooooooo zielig :x

Hebben nu besloten dat wel alleen blauwe sterren op de schuine muur gaan doen. Wil het eigenlijk wil licht houden :D Maar een klein beetje kleur ;) Dus nu kan ik of zelf sterren gaan maken uit de losse hand of ik kan sjablonen gaan halen. Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina