westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Zo te lezen hebben jullie best wel een leuk weekend achter de rug!

Ik ook hoor heb echt heerlijk genoten van het weer en bbq en maandag bij de cross. Mn mannetje zn auto was stuk dus hij moest stoppen helaas verders wel goed gereden. Een hoop auto's over de kop maar niets aan de hand verders.

Mooie foto's van je hond en je zelf natuurlijk, wat een mooi beest joh!! Ben echt een dierenlief hebber.....

Wie weet tot vanavond en anders morgen weer. Ga nu eerst hard aan de schoonmaak en opruimen en boodschappen doen....:$

Liefss Miggy:)

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Miggy dat klinkt als een geslaagd weekend ;)

Balen dat je man zn auto stuk is gegaan.

Brr ik vond het vanmiddag gewoon koud..

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

paradijsvogel: het was op de dijk bij andijk richting oosterdijk toe.

miggy: jammer dat hij het niet heeft kunnen afmaken.

over een half uur gaan we weg om als het goed is de nieuwe kinderwagen te halen :D

mijn doggie is ook een prachtig exemplaar bij de goldens.
    ik kan niet op straat lopen zonder 1 keer te horen dat ze mooi is maar ja de keurmeesters vinden haar niet zo heel mooi.
    dat is wel jammer ze vinden haar te dun terwijl ze eigenlijk een klein beetje spekkie heeft maar goed die keurmeesters houden altijd van dikkere honden lijkt wel.

4. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet niet of het gelukt is maar dit zij mijn huisdiertjes!!

Een flinke bullmastiff en kat hahahaha

5. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Uhh ja in 1 keer goed hahahahaha.
    Misschien vind de keurmeester dit wel een lekker vet hondje hahahahaha.
    Hij is op het moment op dieet want hij heeft alle 2 zn heupen versleten! En dat voor een hond van 3,5 jaar jong en ras echt...

6. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    deze ook heel lief

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik zie foto's voorbij komen :D leuk hoor !!!!!!!!!

Allemaal dus een lekker weekend gehad!

Hier is het gewoon druk :) Heb vandaag stage gelopen met de basisschoolkids een schoonmaakactie gehad. Dus de hele dag in de buitenlucht geweest 8) Helaas kwam het zonnetje natuurlijk toen wij gingen opruimen :$

Verder heb ik gewoon mot met de buurman :x Die man eigent gewoon een parkeerplaats toe... hij zet gewoon de vuilnisbak erop zodat er niemand anders kan parkeren... nou dan moet je mij hebben :) als er geen plaats is haal ik die bak gewoon weg :D en zet mijn eigen auto er neer... staat hij aan me deur te zeuren dat "zogenaamd" een kras in zijn auto heb gemaakt :( omdat wij gister een kast aan het verhuizen waren...ja we waren een kast aan het verhuizen maar zijn niet via zijn auto gegaan dus wat zegt die vent nou allemaal :x ... bah bah bah.. morgen maar ff de buurtmeester bellen :D kan die er mooi op af!

Zo mijn klaagzang is klaar :D:D

Fijne avond dames!

8. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    @danitjuh, jeetje wat een zeur zeg en zomaar een parkeerplaats toe eigenen kan natuurlijk niet. Dan maar idd de buurtmeester erop af sturen kan hij het misschien wel oplossen!!

9. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, ik weet zo goed als 99% dat ik volgende week ongi ga worden!
    Ben sinds vanmiddag/avond heel erg winderig:) sorry daarvoor maar dan kan ik de klok erop zetten dat ik ongi word! Ook sinds gisteren heel erg opgeblazen enzo kan mn buik niet echt inhouden zeg maar.
    Dus deze ronde gaat voorbij en kan ik dus heerlijk gaan genieten van de kermis!!!:D

Sorry wou ik ff kwijt;)

10. tricia82

miggy wat een leuke foto's maar mijn keurmeesters mogen alleen goldens keuren en geen bullmastiff helaas.
    maar jammer dat je al weet dat het niet gelukt is we blijven voor jullie hopen natuurlijk. *duimen*

danitjuh wat vervelend zeg dat die vent het eigend.
    nou is het hier ook een puinzooi hoor.
    ik heb 3 weken terug gebeld naar de gemeente dat er al heel lang een boottrailer straat en een aanhangwagen.
    nou weet ik van wie die aanhangwagen is en heb dat ook gezegt maar omdat er geen kenteken opzit kunnen ze niks doen nou ja toen is die dus in de krant gekomen en de boodtrailer is ook in de krant gekomen.
    haalt die klootzak hem dinsdag weg want woensdag zou hij verwijderd worden door de gemeente :mad:
    nou bel ik dus telkens als hij langer dan 3 dagen staat want sinds wij nieuwe buren hebben kunnen we niet meer parkeren voor ons huis.
    nou ja uberhaupt in onze straat.
    we hebben ook gevraagd dat als je 2 auto's hebt of je dan 1 naast het huis wil neer zetten en de ander gewoon lekker voor je eigen deur.
    nou elke avond ben ik de klos en moet ik dus 2 straten verder op staan terwijl hun auto de hele week niet van de plaats komt en dan kan ik me behoorlijk pissig maken.
    nou is het ook zo dat zodra er iemand voor mijn huis weg gaat ik de auto meteen neer zet alleen maar om mijn standpunt te laten zien hoor.
    er zijn maar 6 parkeerplekken hier en 8 auto's en 1 zet hem altijd al netjes naast het huis dus ja als die ander het ook doet hoeft er niemand meer ver te lopen :D

ik ga om half 12 weer lekker op de dijk 2 uur lopen kijken of we nu de vuurtoren gaan halen.

gr

11. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

@tricia, ja dat snap ik hoor haha. Diesel is een erg mooie hond en al goedgekeurd!

En jeetje zo iets probleem hebben wij hier ook af en toe!
    Zet je auto zo neer dat iedereen blij is en er makkelijk bij kan toch!! Dan word het zoveel gezelliger in de straat toch!?

Hier ook zo een buurman, hij woont vrijstaand met een oprijpad waar 2 grote auto's kunnen staan en nog zet hij wel eens 1 auto voor ons huis. En wij wonen 2 onder 1 kap en op ons pad kunnen dan ook 2 auto's staan, dus afgesproken met onze buren dat wie het eerst komt zet de auto's op het pad en de andere voor het huis en dat gaat heel goed alleen de overbuurman moet dan weer roet in het eten gooien grrrr

Verders vandaag lekker vrij dus ga ff strijken en boven opruimen en schoon maken!

Lieffss Miggy

12. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, net wel eerst naar de tandarts geweest en had gelukkig niets!! Nu zit ik aan een heerlijke tostie met kaas en tomaat!!!

En koffie niet te vergeten....

13. tricia82

ben net terug van het lopen.
    we hebben 1 uur en een kwartier gelopen.
    het was wel leuk om te lopen maar erg veel vliegjes op de dijk.
    jacky is meteen gaan slapen in de tuin ihihihih.
    ze slaapt nu op de bank want het word een beetje kouder denk ik.
    ik heb weer hele zere voeten dus ik ga zo even lekker een voetenbad nemen denk ik of gewoon even lekker douchen lekker onspannen :D
    vanavond weer werken moet al om 5 uur beginnen ipv 6 uur tot kwart over 9.

14. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Danitjuh: Beetje jammer van je buurman idd.. Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Tricia: Ja dat parkeer probleem dat weet wat,dat is bij ons hier in de straat ook zo..
    Wij zetten hem maar op de stoep,ook omdat wij vertikken hem verder weg te zetten.

Enne fijn gewandeld dus.

Miggy: Fijn dat je niet had bij de tandarts.
    Enne druk bezig in huis dus? :D

Ik mocht vandaag wat extra uurtjes pakken op mn werk,dus dat is wel fijn.
    Vracht was laat en mn baas moest weg.

Ik ga nu wat was ophangen en met de stofzuiger eens rond.

tot later :D

15. tricia82

hi ff een vraagje.
    ik wil voor de maxicosi die ik heb gekocht een nieuwe hoes maken.
    heeft er iemand een patroon van zo'n hoes?
    of weet je of ik die hoes die er om zit af kan halen?

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tricia: Goede vraag, ik zou het je niet durven te zeggen.
    Kan je makkelijk een naad ergens los halen ? En kan je m makkelijk terug zetten?
    Ik zag op marktplaats een losse hoes te koop staan, is dat geen optie?

17. tricia82

#297 tricia82, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2010
    ja ik had ook losse hoesen gezien idd maar weet niet of het ook past omdat er verschil in zit tussen de maxicosies

o ja ik heb weer 2 opdrachten binnen !!!!!
    ik maak handdoeken met de naam erop.
    best wel leuk om zo iets bij te verdienen :D

Bekijk bijlage 74684

18. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Hey hallo iedereen,

Ff gauw een berichtje van mij om te laten zien dat ik nog leef hahahaha.
    Het is hier een gekke huis op het moment, heel druk want de zoon (13 jaar) van mijn vriend heeft aangegeven dat hij bij ons wil komen wonen.
    Dus ik loop een beetje over in de regel dingen op het moment.
    En dan natuurlijk ook nog de regeldingen die ik voor mijn moeder doe enzo.
    En ik moet ook om mijn eigen gezondheid denken.

Mochten jullie nog tips hebben wat betreft de zoon van mijn vriend (kan alles zijn, van regeldingen tot omgangsdingen, echt alles) alles is welkom.
    Mischien zien wij nog dingen over het hoofd.
    'savonds als mijn vriend van zn werk is zijn we nog een paar uurtjes bezig om de kamer zoveel mogelijk in orde te maken voor als ie komt.
    Zoals het er nu naar uit ziet komt ie over 2 weken.

Het zal nogal een omschakeling worden aangezien hiervoor het contact (door voornamelijk zijn moeder) niet veel is geweest.
    Maar wel leuk allemaal,

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Liefs Verrassingsei

19. tricia82

hi verrassingsei mooi dat je nog leeft ;)
    weet niet of er dingen zijn omtrent allimentatie wat er nu betaald word door je vriend en wat misschien zometeen vervalt?
    noem maar even wat in mijn opkomt hoor.

20. tricia82

jacky is weer kreupel :( ik kan wel janken.
    ik hoop dat het snel weer over is want dit is al de tweede keer in korte tijd en op de zelfde plek

Deel Deze Pagina