verassingsei: Dat is idd een hele verandering dat ie bij jullie komt wonen. Ik weet niet of zn ex nu de bijslagen enzo krijgt? Miss kunnen jullie daar ook naar kijken,weet niet hoe of wat,maar miss een idee? Tricia: Leuk dat je 2 opdrachten hebt gehad! Enne balen dat jacky weer kreupel loopt.. Wat had ze vorige keer dan? Hier alles zn gangetje.. Loop alleen de hele week al met buikpijn,vanmorgen mn urine maar eens laten nakijken,maar daar kwam niks uit. Even afkijken dus.. Jullie nog plannen voor het weekend?
vorige keer was het een onsteking van haar elleboog (pees) we denken dat het nu weer zo is maar ja weten het niet zeker. ze krijgt om 17:15 een ED foto en dan zullen we meer weten. het is in een korte tijd dat ze weer last heeft maar niet echt overdreven heeft gedaan. ik had mijn werk gebeld of ik alstjeblieft een half uur later mocht beginnen zodat ik zelf bij de foto kan zijn maar dat mocht absoluut niet van wege de regatta race (drukte) maar ja gisteren was het ook niet druk dus zou niet weten waarom nu wel. het is dus afwachten en hopelijk is het goed. de fokker gaat nu met haar naar de dierenarts toe.
ff snel ik ga morgen of zondag wel op jullie reageren.. Heb het een beetje druk hihihi Fijn weekend meiden!
de foto's waren helemaal toppie van jacky het is alleen weer verstapt en moet dus weer even rust houden. en ja je raad het al het was ZEEEEEEEER rustig tot 7 uur en had makkelijk een uur later kunnen komen maar ja dat mocht nou eenmaal niet.
Bekijk bijlage 74937 Dames namens mij een stukkie taart,want ik ben jarig vandaag Fijn weekend allemaal!
LOTTEL GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker hoor een stukje taart. en hoeveel lente jong ben je geworden?
mijn ouders waren hier net. ze vonden de meubels mooi voor de kamer en de wagen vonden ze ook leuk. heb het toen even gehad over de maxi cosi dat ik daar een nieuwe hoes voor wil maken en toen zei mijn vader dat ik de kinderwagen van mijn moeder had gehad en ik dan een hoes van hem krijg dus die ga ik binnenkort even shoppen hij laat nu wel zien dat hij het heel leuk vind dat hij opa gaat worden en maakt af en toe wel grapjes dat ze niet eerder mogen komen dan wanneer ze kunnen lopen maar ik zie aan hem dat hij het niet meent. ik heb er net gewoon heel open over kunnen praten en dat is zo lekker
Dank jullie !! Ik ben 27 geworden Tricia: Gelukkig viel het mee met je hond.. Lekker wat rust geven dus. Enne fijn dat je er zo over kunt praten met je pa en ma nl. Leuk dat je van hun wat krijgt
Mag ik me nog aansluiten!! Ik ben ook een westfriese mama. Ik kom oorspronkelijk uit Bovenkarspel, daarna verhuisd naar Hoorn, Barneveld, Nijmegen, Den Haag, Utrecht en nu weer terug naar Hoorn. Heb 1 zoon en zoals jullie zien in de tweede onderweg!
2exmama: Welkom!! Jij bent al alle kanten op verhuisd dus Ik ga douchen en aankleden en dan hebben wij hier een rit door de bossen, georganiseerd door de rijvereniging. Gelukkig is het nu beter weer..
2exmama: natuurlijk mag je je aansluiten iedereen uit westfriesland of zoals lottel voormalige westfriese is welkom. lottel: wat leuk om lekker buiten te rijden door de bossen wij gaan vandaag met een grote groep BBQ-en :s ja ik weet het lekker weer maar ja we hebben gelukkig een grote schuur en als de honden het maar gezellig hebben hahahah. gisteren heb ik pannenkoeken gebakken voor ons en mijn schoonouders we hebben daar gelijk de computer geinstalleerd en xfactor gekeken. vind het jammer dat maaike niet heeft gewonnen die vond ik beter dan jaap. nu ga ik even lekker een paar koude pannenkoeken eten zo lekker !!!! met stroop natuurlijk
Hallo meiden, Even snel een berichtje dat ik nog leef hoor. Ik lees woensdag alles wel bij want ben nu druk met de kermis borrels @Tricia sterkte met je hondje.... @lottel gefeliciteerd nog.... En er was nog een nieuwe bijgekomen weet ff niet je naam meer,maar welkom!! Nou meiden ik ga weer even voor legaal alcholist spelen en spreek jullie snel weer!! Liefss Miggy
Lottel heb je leuke dingen gehad op je verjaardag??? 2exmama welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap Tricia heb je lekker bbq gehad??? ging het wel met dit weer? Miggy als je maar plezier heb he hahaahahaha we lezen je wel weer als je weer bent bekomen van de alcohol Hier is het gewoon druk. Ik weet soms niet waar ik de tijd moet vandaan halen om eventjes wat te doen in het huis. Manlief is namelijk niet zo'n poetser Maar goed het zal wel goed komen hihi. Gister een heerlijke fruitsalade gemaakt. Ben momenteel weer fruitverslaafd 8) Dat heb je met de lekkere fruitsoorten die nu weer verkrijgbaar zijn en niet zo duur hihi. Dames het zonnetje gaat na woensdag weer volop schijnen dus nog ff en dan kunnen we weer gaan genieten! Alhoewel een buitje op zijn tijd is ook niet erg! Verdrijft de stof weer maar dan wel in de nacht graag
Danitjuh: Ja heb van mn vent een onwijs mooie bos bloemen gehad,en uitgebreid ontbijt op bed Verder wilde ik niks,want heb ook niks nodig Van mn schoon ouders geld en bloemen en 2 koi karpers voor in de vijver. En van mn ouders krijg ik nog geld,maar das pas as weekend (dan ben ik weer in Nh ) En lekker fruitsalade, dat vind ik ook erg lekker Miggy : Geeft niet, we horen het wel als je uit gekermist bent Tricia: Hoe was je bbq? Wij hadden niet zulk mooi weer.. Heel de dag in de regen gereden. Enne ik was wel blij dat Jaap had gewonnen, goede zanger. Zoo vandaag eens mn andere paard rijden (als het droog blijft) en wat in huis doen..
zo met jacky gaat het goed. ze is erg moe van gisteren. ze krijgt momenteel pijnstillers en veel rust. het gaat erg goed. de ED foto's zagen er uitstekend uit en heeft geen afwijking gelukkig. de bbq was geweldig. het regende af en toe wel maar we hebben ook veel droge momenten gehad. we zaten met z'n alle in een schuur dus wij hoefde ons niet nat te laten regenen. de honden hebben het ook geweldig gehad en zijn lekker vies naar huis gegaan ihihih. ik met jacky vind het zelf wel een leuke foto geworden. Bekijk bijlage 75355
jippie donderdag lekker met mijn schoonmoeder naar Hoorn toe. babyspulletjes kijken enzo. heb er onwijs veel zin in. misschien is ze wel zo gek om al iets te kopen zowiezo ga ik kijken voor een nieuwe bekleding voor de maxicosi want deze vind ik niet zo mooi. nog iemand die donderdag in de stad te vinden is?
Ikke niet, ik ben pas zaterdag in het dorp weer Leuk om te gaan shoppen he? Ik neem zo af en toe alvast wat mee als ik aan het winkelen ben Zo vanmorgen weer naar de dokter geweest,ik blijk een ontsteking in mn maag te hebben en heb nu dus (eindelijk!!! na een week pijn klachten) medicijnen gehad. Nu maar hopen dat ze snel aanslaan..