westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dus een nuttige avond gehad Tricia gister :D

m1980 als jij geen kraamzorg wilt is dat jou goed recht toch :D lijkt me heerlijk om geen kraamzorg te hebben maar goed het is ook makkelijk voor manlief want die is een leek wat betreft baby's. Mijn moeder zal toch elke dag hier zijn om te helpen enz....

Heb een beetje een onrustige buik :( Kunnen me darmen zijn ik weet het echt niet. Als het vanmiddag ook zo is dat zeg ik dat in het ziekenhuis en dan bellen hun wel naar de gyn daar. Meneertje voel ik overigens wel goed hoor..

Wat een prut weer buiten zeg bah bah bah. Van mij mag echt het zonnetje wel weer gaan schijnen! Zo'n verandering met vorige week :(

2. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ja het weer is lekker saai,hopen dat de zon snel weer komt,krijg ik weer ff een energie shotje van :D.

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik vond de kraamzorg juist heeeerlijk :D

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook :) Maar gelukkig ieder z'n eigen mening en gevoel daarin :)

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

mijn buurvrouw had de eerste keer ook de kraamzorg helemaal en de tweede keer heeft ze ze na 2 dagen naar huis gestuurd.
    ja het is maar net hoe je je voelt denk ik.

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Heb toch niet de gyn gebeld. Moet morgen toch naar het AMC om 10.30 dus dan zeg ik het wel. Lijkt wel op indalen als ik de verhalen zo lees hier... Meneer is ontzettend druk in de buik dus dat zit wel goed :D

7. tricia82

danitjuh@ zou natuurlijk best kunnen dat hij al aan het indalen is.
    ik was ook rond die week met indalen.

iedereen@ hebben jullie babyboom gekeken vanavond?

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, had ook babyboom gekeken. jankeeeen :p

9. tricia82

nou ik heb het nog wel droog kunnen houden maar het scheelde niet veel ;)

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nee geen babyboom gekeken want manlief wou wat anders kijken :x dus als ik vandaag nog tijd heb ga ik uitzending gemist kijken:D

Ben naar het AMC toedeleooooooo

11. tricia82

amc@ succes!!!
    manlief@ heb geluk dat danny op woensdagavond naar de jazzband moet voor repetitie hahahaha.

12. #3332 AndijkGirl, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    Dag dames,

Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum. Ik kom zelf uit Andijk.

Mijn naam is Sandra en woon samen met mijn verloofde, en met onze dochter Luana van 4 jaar. Wij zijn sinds een maand bezig om voor een tweede kindje te gaan. Zoals je al aan mijn banner kan zien, wacht ik tot de volgende ovulatie. Ben halverwege april gestopt met de pil.

En is er verder nog wat te beleven op dit topic? En nee, heb niet echt alle 333 pagina's zitten lezen haha!

Groetjes Sandra

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Andijkgirl, welkom!

14. tricia82

niet eens alle pagina's gelezen :p
    nou dat hoeft ook niet hoor.
    als je dingen te lezen krijg wat je zo niet snap omdat er een verhaal aanvast zit dan geef je maar een gil.

ik woon zelf in bovenkarspel en ben vaak in andijk te vinden.
    momenteel dan wat minder ivm de zwangerschap maar straks weer volop met mijn hond en de kleine natuurlijk erbij.

heeeel veel succes met zwanger worden en klets gezellig mee :D

15. Haha ach als ik straks een beetje de tijd heb om dit topic door te lezen dan komt dat wel goed. Maar als je in Bovenkarspel woont, wat doe je dan in Andijk? Is je werk hier?

Nou met dat zwanger worden zal het wel lukken.

Het oefenen is het leukste natuurlijk ;)

16. tricia82

ik loop daar dan met mijn golden op de dijk :D vaak tenhoogte van de school.
    maar er gaat een vriendin van mij meer in andijk wonen en niet meer aan de rand en dan kom ik dus meer in de buurt van de welkoop.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    #3337 danitjuh, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    Andijkgirl gezellig! Welkom hier :D Of het gezellig is moet je zelf natuurlijk beoordelen :p We kletsen soms best wel wat af en soms kan het ook eventjes wat rustiger zijn. Mooie naam voor jullie dochter hoor! Wat doe je in het dagelijks leven? Enneuhhhh veel plezier he deze dagen ;)

Tricia ga je cursus stropdas geven :p

Oke ik ben eindelijk thuis na een hele lange dag! Moeders haalde mij op rond half 10 dus richting Amsterdam met de auto. Pfffffff hoorde we op de radio tussen Purmerend en Zaandam 9 km :x Dus wij via de oude E10 (Volendam) komen we weer bij de snelweg daarbij Amsterdam nog een file van 7 km :x Dus wij weer omgekeerd en via de coentunnel gaan maar je raad het al weer file!!! Dus ik het AMC bellen van ehh mevrouw we staan gigantisch in de file en ik heb om 10.30 een afspraak (het was 10.15 dat ik belde), zegt die muts aan de foon. Hoelang denken jullie erover te doen?????? Dus ik zo ja hallllloooo hoe moet ik dat nou weten wij staan in de file :x uiteindelijk kwamen we om 11 uur aan. Een geluk bij een ongeluk want alles liep bij het AMC ook hartstikke uit. Oke wij naar de echo. Alles goed zegt die jongen hij doet het verder prima maaarrrr........ hij heeft een groeiachterstand sinds de vorige 2 weken. Hij is nu 1350 maar hij moet iets zwaarder zijn. Dus naar de gyn overleggen. Dus de gyn uitgelegd dat ik ook weer erg moe ben en niet slaap en niet genoeg rust krijg en niet eet. Kortom weer hetzelfde gezeur als voordat ik toen ben opgenomen. Dus de gyn zegt jij komt dus helemaal niet meer aan je rust toe sinds je in de middag dialyseert?????? Ik zo nee en het gaat echt niet goed op deze manier. Zegt ze doodleuk... nee dat klopt dat zie ik aan je en daarom heeft de kleine dus nu een achterstand omdat je niet meer aan je rust toekomt!!!!! Nu heeft ze een brief geschreven dat de kleine dus achterstand heeft en dat ik echt naar de ochtend dialyse moet vanwege de rust enz..... Dus ik ben benieuwd wat mijn nefroloog hierover gaat zeggen ;) Nu heb ik over 2 weken weer een echo en weer naar de gyn en dan kijken ze of hij nog meer achterstand heeft opgelopen. Zo ja dan is het de bedoeling dat ik elke dag ctg krijg en 2x per week dopler. En dan kijken ze weer verder. Verder doet de kleine het goed gelukkig! Hij schopt er rustig op los! Ligt al vrij diep beneden. Ze konden helaas geen 3d meer maken omdat hij dus te diep ligt. Ach ja over 2 maanden heb ik hem toch in me handen :D

Toen we eindelijk klaar waren hebben moeders en ik nog ff heerlijk gegeten bij KFC :D en toen naar huis en toen naar de dialyse en nu dus net weer thuis :cool: Maar op tijd slapen??? wel nee joh ik lig klaar wakker in bed!

18. @danitjuh Ja bedankt! De naam Luana hebben we gevonden op internet. Het betekent: Roemvolle strijder, Liefelijk, en Genadig Licht.

Wat ik doe in het dagelijks leven? Ik ben huisvrouw, moeder van 1, miss over een hele tijd 2 ;) Ik ben momenteel veel bezig met mijn hond. Het is een vrouwtje en ze is zwanger. Miss een teken? Haha! Verder doe ik eigenlijk niet zo veel. Ben namelijk ook hart-patiënt dus werken zit er voor mij niet in. Wil wel, maar ben 25 jaar en de supermarkten en andere winkels willen schoolverlaters en niet iemand die een medische achtergrond heeft. Heb veel tegenslagen gehad.

Of ik dit topic leuk zal gaan vinden? Zal wel toch? En ja, ieder topic is soms wel is een beetje stil.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Andijkgirl ohhh hartpatient? Wat heb je precies als ik vragen mag? Ik ben ook hartpatient. Heb een lekkende aortaklep en last van hartkloppingen. En als klap op de vuurpijl ben ik dus ook nog dialysepatient. :cool:

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom andijkgirl!

@danitjuh. zullen ze dan nu ein-de-lijk gaan inzien dat je naar de ochtend moet?!?!?! beetje jammer dat je mannetje daarvoor eerst een groeiachterstand moet oplopen :S

Deel Deze Pagina