westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

danitjuh@ wat een stel gekken werken er ook in het ziekenhuis gewoon geen woorden voor.

andijkgirl@ kan me voorstellen dat het best zwaar voor je moet zijn. En om wat voor ras gaat het? en hoelang moet ze nog?

hier@ ik doe zelf nooit stropdassen om maar moest nu voor danny even een stropdasknopen voor het pak van morgen hahahah.
    dus ik bij mezelf om gedaan en toen geknoopt ben benieuwd of iedereen morgen het zelf kan want ze dragen nooit stropdassen bij zijn familie hahahahha.
    oja ook net heel stout geweest maar ja dat wist ik van te voren natuurlijk danny even een spoedcursus quickstep gegeven.
    dat wilde hij zelf graag.
    maar nou kent hij de basis en de draai dus helemaal toppie.
    denk alleen niet dat ik morgen ga dansen hoor helemaal geen behoefte aan eigenlijk omdat ik niet op mijn best ben.
    als ik niet zwanger was dan had ik het zeker weten wel gedaan want stijldansen vind ik helemaal tegek.
    danny is nu jacky nog even aan het uitlaten en dan gaan we zo het bedje in morgen om 7 uur opstaan want ik moet om half 9 bij de kapper zitten om mijn haar op te laten steken.
    word een drukke dag dus zal waarschijnlijk niet online komen.

2. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @andijkgirl welkom hier! gezellig!! ik ben welwat bekent in andijk en omgeving, ook goede vriendin woont in werveshoof

@ danitjuh ,en.... zijn ze er nu achter dat je in de ochtend moet dialyseren??
    t is echt lastig dialyseren en rusten. f heeft daar ook zoveel last van.
    maar dan nu voor jouw is t extra moeilijk zeker als die kleine van je even niet zo goed groeit. succes!
    12 weken echo heb ik niet kreeg alleen de 10,5 om te kijken of alles goed was enzo nu is afspraak gemaakt voor 20wk.
    maar heb dinsdag afspraak dus vraag t nog even na.

vond t trouwens niet zon vriendelijke vrouw bij eva van hoorn die de echos doet. maar ja mischien zie ik dingen ook weer anders nu :)

@verrasingsei hier alles goed, kleine doet t prima. daar geen zorgen over. over situatie van f is t allemaal nog n rotzooi. nog niet veel bekent.

vandaag met vriendin naar de markt in w'hoof geweest ze is 37 weken zwanger. echt grappig. ik met net aan buikje vriendin met skippybal.

ps was laatst dagen erg moe ook van t werken. had dinsdag slaapdienst was ook nog eens erg druk. zo slecht geslapen .

3. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @:andijkgirl:eek:ok welkom hier...

@:danitjuh:Wat vervelend zo,je blijft verder zo lekker nuchter he;),dat mag ik wel:p.

@:Lautje1980:Ik weet niet of je dezelfde had(ze heeft rood haar toch)ik vond haar wel oké,maar misschien had ze dr dag niet.Voel je je goed verder,en al meer duidelijkheid ivm je mannetje?

4. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    @m1980 mmm weet t ff niet meer of ze rood haar had. t was in ieder geval een drukke dag waardoor en zo een lopende band effect onstond, eerst een stel voor ons toen wij en direct de volgende wachtkamer zat vol met echo's .denk dat dat er ook mee te maken had. ze deed niet iets of zo maar ze kwam gehaast over wat voor mij nu voor de 1e keer niet zo prettig was.
    over situatie van vriend is alles nog t zelfde, straks in juni rechtzaak weer bij ind en dan weer afwachten en als t niet lukt dan mvv aanvragen(machtiging voorlopig verblijf )

hier thuis gaat t even minder, meneer was een paar taken vergeten wat een goede aanleiding voor mij was om direct weer alles eruit te gooien! haha! t stomme is als ik zo een uitbarsting heb kan t me ook niet schelen wat hij zegt, ik vind dat ik dan gelijk heb en dan is t klaar :) :D maar ja na 5 min denk ik wel mmm kan t ook anders zeggen volgende keer.

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lautje welkom tot de hormonen club :D hier ook af en toe van die buien hoor :D

Tricia je zit nu op de bruiloft hoop dat je veel plezier hebt en lekker geniet ervan!

m1980 ik kom misschien wel nuchter over, maar heb nu wel eens dat ik ff een lekker potje wil gaan janken :) ach wie weet komt dat dinsdag bij de dokter wel als hij weer aan bed komt tijdens de dialyes ;)

Oh ja ik moet 24 uurs urine sparen. Nou hebben nierpatienten over het algemeen wel eiwit in de urine. Ik had gister een plasje ingeleverd omdat ik dacht dat ik blaasontsteking had, maar dat heb ik dus niet gelukkig. Tis de kleine die lekker met zijn koppie op me blaas drukt. Maar goed daar zat dus eiwit in. Nu dus 24 uurs urine sparen en dan kunnen ze de eiwitten scheiden van nierpatienten en zwangeren. Dus dat hoor ik dan dinsdag wel weer... ik spaar wel hoor geen probleem hihihi

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    een potje janken mag best eens hoor danitjuh!!

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan zo heerlijk opluchten! Dus gewoon janken als dat goed voelt...

8. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    ja danitjuh janken mag altijd.

helaas doe ik t nu maar niet voor oplucting.
    goede vriendin van mij zit op ander forum, daar kun je met vrouwen die in dezelfde week zitten kletsen enzo. ze had me een uitnodiging gestuurd hiervan. dus ik denk leuk ga ook even bij haar kijken. lees ik echt berichtjes dat t niet goed gaat met haar en man. echt heel heftig allemaal. schrok er behoorlijk van.

de bbq op t werk was erg gezellig gelukkig. ik heb t alleen bij salades gehouden. geen zin in vega burgers waar vlees resten aanzitten :)

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @danithjuh:Janken mag altijd hoor;)t is ook niet niks allemaal.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lautje ben je vegatarisch? klinkt wel lekker hoor bbq :D Wij hebben zo'n wegwerpding gekocht maar dan moet het eerst weer mooier weer worden dan dit :cool: Salades klinken ook lekker :D ben altijd verzot op mijn moeders zalmsalade, ze doet het altijd met zalm uit blik dus ik denk dat ik dat nu niet mag :(

Ik heb gister gewoon een lekkere borrel lactulose genomen ;) was het zo zat dat er maar een prut beetje uitkwam :) nu ff bijhouden dus om de 2 dagen maar een lekkere borrel doen :D

Heb lekker een babywasje hangen buiten. Mijn moeder heeft het grootste gedeelte wel gewassen hoor hahaaha... Maar de laatste dingentjes die ik nog gekocht heb moeten nog gedaan worden. Het heeft wel wat dat het nu zo hangt :D

11. Mijn hond is een bastaard. Vuilnisbakkenras haha! Ze is dus gedekt (onbedoeld) met de hond van mijn schoonouders. En dat is een Golden Retriever. Maar we hoeven ons geen zorgen te maken want de dierenarts zei dat het meestal wel goed komt met dat soort dekkingen. We weten niet hoe lang ze nog moet, we gaan volgende week een afspraak maken bij de dierenarts om te kijken of ze al iets op een echo kunnen zien.

@Danitjuh Ik heb een aangeboren hartafwijking. Ik had een gaatje in mijn hart toen ik werd geboren. Was anderhalf jaar toen ik voor het eerst werd geopereerd. En de tweede keer dat ik werd geopereerd was op mijn tiende. Er zit nu een soort van kunststof lapje op het gaatje, en naarmate ik ouder wordt, qordt dat gaat ook kleiner. Ik slik nou ook medicijnen voor mijn hart sinds oktober 2010. Ik had heel vaak last van extra hartslagen. Was niet leuk meer. Slik nu Metoprolol, het gaat nu gelukkig weer goed en het is sterk afgenomen die extra hartslagen! Mijn cardioloog was daar heel erg blij mee! Maar ik mag nu ook geen alcohol :( Dus daarom ben ik nu ook aan de alcoholvrije rosé bier gegaan. Is eigenlijk best wel lekker.

Lekker weer is het trouwens he? ;)

12. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

@Danitjuh
    Je mag gewoon zalm uit blik hoor!
    Lekker genieten dus van die salade...

@Lautje
    Ik ga van het weekend lekker vega bbq-en, heerlijk.
    En dan liggen er geen vegaburgers op hoor, maar lekker zelfgemaakte dingetjes...

Gr. Marielle

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lelle thanks ik ga me moeder charteren om zalmsalade :D

Ik heb net ff op buienrader gekeken en morgenmiddag wordt het hier lekker weer :cool: dus doe ik morgenochtend babywasje :cool: Als het goed het laatste en dan is alles gewassen :D

14. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    @ danithjuh ja al; heel lang ben ik vega :) of naja ben leef ik vega. vroeger ook al. dacht dat je t wist:)
    maa rmaakt niet uit.

@lelle dat klinkt lekker allemaal zelf gemaakte dingen erop ik krijg er al trek van.
    heb vanav een snoei bui. echt slecht.

gelukkig hadden collega's gister erg lekkere salades gemaakt,
    1 couscous salade en 2 pasta salades heerlijk. couscous neem ik straks lekker mee naar huis.
    clienten lopen allemaal aan mn hoofd te zeuren of ik niet zwanger ben. pfff. ga morgen t maar toch aan ze vertellen met een beeldverhaal(plaatjes met text eronder ) wordt hier echt moe van. tijdens eten gebaart (ze zijn doof hier de clienten)er een je moet maar minder nemen hoor je wordt dikker of heb je een baby???

echt niet leuk als er zo op je gelet wordt maar daar zijn t clienten voor die hebben voelsprieten voor alles! ook als je je ziek voelt net ruzie krijgen met elkaar en een beetje zeuren. maar ja toch hou ik van dit werk.

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lautje wel grappig dat hun dat zo opmerken toch :p

Hier ga ik maar zo naar bedje toe.

Morgen wil ik de laatste babywas doen en we moeten de vuilnisbak schoonmaken en de banden van de auto oppompen en de linkerkant van de trap nog schuren ;) Nou het grootste gedeelte doet manlief hahahahaa ik sta erbij en ik kijk er naar :D

16. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @ andijkgirl; ik kom hier af en toe eens spieken en zeg niet zo erg vaak iets maar wilde wel ff welkom zeggen. Woon je al je hele leven in Andijk? Waar woon je in Andijk? Ik heb 25 jaar in andijk gewoond en ben toen verhuisd naar mijn vriend naar medemblik.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    leuk he die babywas! :D

18. tricia82

tricia82 Niet meer actief

effe een snelle update van hier.
    Vrijdag de trouwerij gehad. Ging al met problemen het bed uit.
    Na de plechtigheid was het gebeurt ik kon niks meer.
    Ik mijn therapeut gebeld, schijnen ze niet op vrijdag te werken.
    Ik dus een fysio gebeld waar ik heel lang heb gezeten en uitgelegd wat er was.
    Ik mocht komen. Hij durfde alleen niet te kraken wat die andere dus wel doet.
    Dus aan het masseren geweest en dat deed hij zo hard dat ik het botje voelde verschuiven.
    De stralende pijn was meteen weg.
    Daarna heeft hij de pijn weg gemasseerd.
    Toen weer terug naar de bruiloft en liep zonder problemen naar binnen.
    iedereen zat alleen wel raar te kijken Hahaha.
    De rest van de avond me laten verwennen door ouders, broer en danny natuurlijk.

Gisteren en vandaag veel gelegen. En morgen kan ik weer naar mijn therapeut.

19. @fleur24 Ik woon achter Sporthal De Klamp. In dat kleine flatje. De straat heet: Klamptweid. Nee ik woon hier niet mijn hele leven. Ben hier naar mijn vriend verhuisd in 2008. Het is hier wel gezellig. Meissie van 4 gaat lekker naar de Kuyperschool dus dat is lekker dichtbij. Maar misschien gaan we binnenkort naar Enkhuizen verhuizen. Zo'n 2-kamerflatje is ook niks.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hebben jullie een leuke dag gehad?

Wij hebben de banden van de auto opgepomt was wel nodig ;) en manlief heeft de trap geschuurd en we zijn nog ff langs oma geweest. Die was weer niet lekker en lag op bed. Hebben een mandje met 2 zwitsal producten erin billendoekjes en een knuffeltje gekregen :D

Daarna ben ik ff gaan liggen maar ik heb sinds gisteravond last van mijn buik. Dus echt lekker lig ik niet.

Nu ben ik lekker film aan het kijken 2012 en manlief is weken en ik ga lekker een patatje eten :cool:

Deel Deze Pagina