Tricia erg mooie foto's geworden! ga je die ook gebruiken bij het kaartje? hebben wij toen ook gedaan, is wel heel erg leuk! Volgende maand ga ik natuurlijk stemmen! Danituh wat heerljik zeg dat jullie weer in Hoorn zijn!!! en wat gaaf dat jullie je kleine mannetje kunnen zien via de webcam! Dat lijkt me echt heerlijk, als je thuis bent en hem toch kan zien! Hij groeit ook al lekker las ik, alleen maar positief zeg! Smyltje idd je meisje groeit goed zeg! Verrasingsei; heb je nog een foto van je meisje? ik ben wel erg benieuwd! Hoop dat het goed is gegaan met jullie trein avontuur.
mouschy@ GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buikfoto van de maand@ ik denk dat ik pas bij de volgende maand kom. ik sta er namelijk nog steeds niet tussen dus volgende maand dan maar stemmen
Mouschy gefeliciteerd met je verjaardag Zo meteen weer naar Ismail toe. En dan krijgen we daar visite en Tano gaat buidelen. Ik ga dan weer naar huis toe met de visite haha.. Beetje rottig om zo je dag te plannen maar goed. Tricia dus volgende maand kunnen we pas stemmen?
ja ik denk het wel want ik sta er niet tussen en heb het 1 juni ingezonden. de visite snapt ook wel lijkt mij dat jullie lekker bij ismail willen zijn. dus dat moeten ze maar op de koop toe nemen
Ik heb het ff helemaal gehad met mijn man en die vriend die hier logereerd :x Sta je god&%#@@@@@ 2 uur te koken.... Spinazie, gekookte aardappelen en kipwings uit de oven. Vreten ze alleen de kipwings op :x ik zit hier gewoon sjagie te zijn! Manlief krijgt dit nog wel te horen :x Want hij zou wel gewoon spinazie eten want hij vindt het lekker.... maar omdat die vriend het niet wilt eten ...najaaaaaa ik kruip gewoon me bed in zo ik vindt het prima! Morgen moet manlief naar Prenatal voor 2 rompertjes maat 44 halen. Ik geef het op een briefje mee dus ben benieuwd wat hij meeneemt hahahaa
das idd lullig als je lang in de keuken staat en dan vervolgens alleen het vlees eten. zou ik ook chagerijnig van worden.
@tricia. hee, je had gister de magische 37 weken bereikt!! vanaf nu kan t elk moment gebeuren (of t duurt nog 5 weken hihi).
beetje optimistisch blijven he met je 5 weken. ben ook niet zo lekker in mijn buik moet ik wel zeggen. vanaf gisteren heb ik al telkens een harde buik en zere rug. nu is het eindelijk een beetje af gezakt. verder is het niet dat het komt en gaat maar het blijft. net ook steken in mijn onderbuik gehad.
nou we hebben net even een flink gesprek gehad hier. over de eerste naam waren we voor dat ik zwanger was al uit maar ik wilde graag een tweede naam. danny vind een tweede naam overdreven en omdat dat een vernoeming is wilde hij dat toch uiteindelijk niet doen. nu hebben we de letters gehusseld en er een andere naam van gemaakt en toch een tweede naam dus geworden. en het grappige vind ik dat we telkens nu mijn eerste keuze zeggen als we de naam volledig uitspreken *lol* dus het is nog even wennen zal waarschijnlijk nog wel meer gebeuren. ben echt onwijs blij dat hij zelf met het alternatief aankwam want ik baalde toch wel behoorlijk.
Tricia fijn zeg dat jullie eruit zijn over de naam Smyltje hij doet het prima! Ik was er vanmorgen en meneer vondt het leuk om zijn sonde eruit te trekken Hij zal wel gedacht hebben... dat ding moet eruit! hahahahaa Vanmorgen is hij gewogen en hij weegt nu 1355 hij komt gelukkig aan nu! Dus hij is over zijn dipje heen Hij krijgt nu 12 x 19ml voeding. Hij is vanmorgen voor het eerst in bad geweest Lekker dat hij het vondt! En daarna heeft hij heerlijk bij mij geslapen en gegeten. Papa heeft vanavond weer lekker gezeten met hem voordat hij naar zijn werk is gegaan. Hij had totaal geen zin om te werken hahahahaa
@danitjuh wat fijn dat t goed gaat, en snap m best die sonde weg ermee maar ja t is helaas nu nog nodig voor zn eigen bestwil. wel moeilijk ook voor de papa om zo even lekker te kroelen en dan naar je werk toe moeten bah! hier gaat t even iets minder. gister op t werk denk ik iets verkeerds gegeten. erg beroerd vannacht. diarree weet ik veel hoeveel keer naar de wc gegaan. zit je net kom je erachter dat je nog t wc papier niet hebt bijgevuld gelukkig had ik op mijn eettafel de redding mijn keukenrol man lief had niets gemerkt. kwam naar beneden dacht dat ik beneden zat vanwege hem, zei dus niks liet me zitten, handen had ik op mijn buik, maar nee meneer zag niks. ik dacht die gaat naar de wc, hij ging door de deur gaat ie toch gewoon weg grrrrrr. ik gelijk gebeld en verteld komt ie toch even terug om te kijken hoe t was.