o wat erg als ze niks in de gaten hebben dat je beroerd ben. dat heeft danny ook af en toe. hij let nu wel meer op me gelukkig.
irri is dat he! mijnes heeft het nu gelukkig inmiddels wel vaak door als er iets niet goed is hihi (3 jaar verder bijna haha)
@tricia: lekker zeg dat jullie het nu hebben kunnen kortsluiten met de naam. Nog even en dan mag iedereen mee genieten. @danitjuh: heerlijk zeg dat ismail over zn dipje heen is en dat hij lekker aan het groeien is. Ook moooi om te zien op de foto's dat jullie zo lekker buidelen. Dat is echt goed voor alles! @lautjuh: minder hoor dat je je niet lekker voelt, houd je jezelf wel goed in de gaten? Je ziet niet op uitdroging te wachten he? Mannen zien dat vaak niet hoor, de mijne begint het nu pas door te krijgen....en dat na bijna 8 jaar hahaha, dan snapt de vriend van smyltje het sneller hihihi. @smyltje: hoe is is biij jouw? Hoe gaat het trouwens met je borstvoeding? Voed je al weer live of kolf je het nog steeds? @paradijsvogel: zie net op je banner dat het niet zo lang meer duurt voor je de 40 weken heb gehaald, voel je al iets of nog niet? Vind het wel spannend hoor en leef met je mee. @mouschy: hoe was je weekend, leuke verjaardag gehad? En zag op hyves dat je naar piet piraat was geweest.....leuk hoor! Wist tot gisterenochtend niet precies wat piet piraat was, maar vriendlief zapte er langs en ging dat even zitten kijken. Zit wel leuke humor in merkte ik, met een knipoog naar de ouders toe. @hier: ben ineens vreselijk moe, tussen de voedingen door slapen deed ik al een tijdje niet meer....maar lijkt nu wel weer nodig te zijn. Naja dan doen we dat gewoon weer, heb er de tijd en ruimte voor. Denk dat ik de laatste tijd gewoon een beetje voorbij mezelf ben gerend. Kan op het moment wel de hele dag slapen hihihi. Verder ben ik erg aan het piekeren over een aantal zaken waar ik eigenlijk toch niet zoveel mee kan....Ach ja de zon moet gewoon weer gaan schijnen dan wordt ik ook weer vrolijker!
Ik ben inderdaad a.s. donderdag uitgerekend. Ik had zo het gevoel dat het eerder zou komen... Maar nu is het al zo dichtbij! Alana is met 39 weken geboren dus ik had gehoopt Ik heb al wel een aantal keer flink voorweeën gehad en ik was er echt van overtuigd dat het door zou zetten, maar helaas.... Het stopt steeds. Ik hoop dat het nu snel door gaat zetten, ik ben er vreselijk klaar mee... Het kan inderdaad komen doordat je jezelf voorbij bent gelopen. Ik zou inderdaad gewoon lekker slapen als je dat nodig hebt. Doe rustig aan, denk aan jezelf en dan komt het helemaal goed! Hoe voelt het om mama te zijn?
Hi haha niet weten wie Piet Piraat is nee hoor snap dat wel als je geen kids hebt in die leeftijd zie je dat ook niet. Ik heb foto's op mijn hyves staan en ook een filmpje. En idd af en toe een grapje voor de ouders zit er ook tussen, ik vond het wel erg leuk en Ewout ook! Moe tussen de voedigen door, het is een heel ander ritme dan je gewend bent natuurlijk dus dat is ook heel erg wennen. Verder heerlijk doen hoor meid, als je ff plat kan! Hier lukte dat echt niet bij de 2e en zeker niet bij de 3e. Dat is het voordeel van de 1e haha. @Tricia nu is het echte aftellen begonnen he, fijn dat jullie uit de namen zijn! Wij hebben onze kids ook meerdere namen gegeven. En ze zijn niet vernoemd. @Danituh wat heb je toch een super mannetje! Hij doet het zo goed, echt heerlijk hoor! Ik vroeg me ook af wanneer jullie naar huis mogen, bij een bepaald gewicht? En als hij zelf goed eet? @Lautje balen dat je niet zo lekker in je velletje zit. En mannen tja heb hier een huis vol haha maar ze hebben idd wel af en toe een aanwijzing nodig @paradijs ben ook wel benieuwd hoe het met jou gaat! En hoe vind je dochter het? voelt ze de kleine wel in je buik af en toe? met aaien of zo? #hier gaat het verder toppie; druk weekeind gehad! Ik was vrijdag jarig (bedankt voor de felicitaties) en zaterdag veel visite over de hele dag. En zondag dus met Ewout naar Piet Piraat hier in Hoorn. Ewout is ook lekker vrij deze week, Marijn moet wel naar de PSZ. Arthur hobbelt gewoon lekker mee haha.
Alana is natuurlijk pas 14 maanden waardoor ze het nog niet echt doorheeft. Ik ben heel nieuwsgierig hoe ze het straks vind.... Ik heb van de week een foto van mijn buik gemaakt:
Lautje heerlijk he die mannen die het niet opmerken dat hun vrouwtje zich niet lekker voelt Die had ik hier ook maar nu zegt hij vanuit zichzelf ga maar ff lekker liggen oh dus je hebt de keukenrol gepakt hihi.. tja je moet wat he Paradijs jeetje meid bijna bijna nog ff en dan heb je je 2e wonder in je handen! Is alles nu wel klaar in je huis? Mouschy die foto's zijn leuk joh! Verrassinsei lekker gaan slapen! als je dat nodig hebt moet je dat gewoon lekker doen. Ik ga ook soms nog smiddags ff lekker liggen en voordat ik het weet zijn we 2 a 3 uurtjes verder Tja wat de norm is?? Hij heeft de combinatie van zuigen, slikken en ademen nog niet door. Dat moet eerst helemaal goed zijn! Ze hebben vanmorgen wel een flesje geprobeert en hij heeft welgeteld 1 slokje eruit gekregen hahaha.. ach het begin is er Hij houdt zichzelf al goed op temperatuur. Hij moet gewoon aankomen nu! hahaha... Straks een gesprek met de kinderarts ben benieuwd wat die te zeggen heeft.
@verrassingsei. ik kolf nog steeds! heel soms gaat ze aan de borst. 1x per week ofzo. geef jij nog BV?
@smyltje: ja ik geef nog steeds bv, ik voed live en kolf eigenlijk bijna niet en gaat allemaal prima hier.
ja hihihi, alles heeft zn voor en zn nadelen, wat ik wel weer vervelend vind aan live voeden is dat niemand het over kan nemen. Dan zal ik weer moeten kolven En weet eigenlijk niet eens precies hoeveel ze dan zou moeten hebben in een flesje, weet jij dat?
ja precies! ze moeten ongeveer 150ml X lichaamsgewicht per dag hebben. Ninthe is nu ff ruim 5 kilo dus zou dus ongeveer 750 moeten krijgen. ik geef haar nu 6x per dag 120 ml. zit ze op 720 maar dat redt ze meestal nog niet, krijgt niet altijd dr flesje leeg. maar ze groeit als kool! mijn buffeltje voordeel is ook, dat als iemand anders het geeft, jij even lekker de deur uit kan zonder je meisje! ik ben vorige week wezen shoppen, heeeerlijk!
Ja idd! Dat is zo en dat kan nu (haast) niet of ik moet weer terug zijn voor de nieuwe voeding. Dus als ik het goed begrijp: als ik 1 voeding door mn vriend laat doen met een flesje moet ik ongveer 120 ml kolven en dan is het goed?
Geef je dan maar 1x per week live de borst? waarom als ik mag vragen... Je mag echt blij zijn dat ze de borst nog pakt eigenlijk. Dat verleren ze heel erg snel! De fles is makkelijker en kinderen zou nou eenmaal makkelijk haha. Ik vond het heerlijk om BV te geven, ik heb nooit gekolft, alleen als ik eens een avondje weg ging, maar dat is bij elkaar bij de 3 jongens op 1 hand te tellen Paradijs mooie buik! En idd je meisje is nog jong, ik had dat ook tussen Ewout en Marijn. Toen ik zwanger was van Arthur hadden de jongens er wat meer mee omdat ze al iets ouder waren ( 2 en 3)
Ben weer bij de verloskundige geweest. Ze heeft de handtekening van het ziekenhuis dus ik mag er bevallen zonder medische indicatie. Over 2 weken kijken ze of ik gestript kan worden omdat ze me gelukkig niet over de 40 weken wil laten lopen :-D komt ze dan nog niet dan gaat ze met de gyn praten om me zsm in te leiden als dat kan. Maar de kans dat ik de 41 weken haal is zeer klein gelukkig daar ben ik stiekum wel blij mee.
Hallo meiden! Ik ben vandaag bij de vk geweest. Heb aangegeven het echt niet meer te trekken. Ik heb zoveel last van voorweeën e.d. dat het gewoon zwaar wordt om Alana te verzorgen. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Ik heb a.s. donderdag (mijn uitgerekende datum) een afspraak bij de gyn in het WFG. Ik hoop dat ze me zo snel mogelijk willen inleiden. Liever zou ik de natuurlijke manier afwachten, maar ik red het gewoon niet meer. Stiekem hoop ik dat de kleine als nog komt voor de afspraak, maar het geeft me een hoop rust dat ik nu weet dat er wat aan gedaan wordt als hij nog niet komt.
Tricia spannend hoor! Paradijs ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt met je kleine meid erbij. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen a.s. donderdag. Zo Ismail is weer aan het aankomen 1405 was hij vanmorgen! Ohh wat ben ik super trots op ons ventje! Zou hem wel mee naar huis willen nemen hihi