westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Paradijs@ wat lekker dat ze dat willen doen.

Danitjuh@ heerlijk dat hij zwaarder word. Hoe zwaarder hoe beter.

2. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @paradijs:Succes meid,en hoop dat je de kleine snel in je armen hebt.
    @tricia:ik hoop ook voor jou dat ze zich snel laat zien;).
    @danitjuh:wat lekker dat hij zo groeit.

@ikke:heb afgelopen maandag een echo gehad (30wk)dit was omdat mn placenta met de 20 wk echo nog voor de uitgang lag(als dit nog zo zou zijn,word t een KS),maar gelukkig is hij nu goed weggetrokken,dus als alles meezit;),mag de kleine op de normale manier te wereld komen.

De kleine zag er goed uit,qua lengte niet al te groot(waren mn andere twee ook niet tijdens de geboorte)maar qua gewicht ging ze al naar de 2kg en de buik omtrek zit al op de 32 wk;).

3. tricia82

m1980@ gelukkig dat de placenta nu wel goed ligt.
    je hoopt natuurlijk altijd om eerst natuurlijk te kunnen bevallen.
    schiet voor jou ook al weer aardig op met 30 weken.
    vond ik zelf een magische grens.

4. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @tricia:nu ben ik ook aan t aftellen hoor:D

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    m1980 fijn dat je nu op de normale manier mag bevallen!

Pffff Ismail heeft om 08.00 en om 10.00 zijn sonde eruit getrokken :( denk dat ik hem maar van die krabwantjes ga geven want elke keer die sonde erin doen is ook niks

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een eigenwijsje is het Danitjuh! Hebben ze in het WFG geen oplossing voor je? Misschien kom ik je morgen wel tegen in het WFG, ik heb om 10.00uur een afspraak bij de gyn ;)

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, als ze ook ongeveer 5 kilo is wel. je zal vanzelf merken of ze er genoeg aan heeft. maar als het goed is, kan ze wel 2,5 á 3 uur trekken op 120 ml.

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik kolf al vanaf dat ze 1,5 week oud is. (heb je dat gemist!?) ze had bij mij alles stuk gedronken (vellen ervanaf). toen op advies van de VK 2 dagen kolven om het te laten helen. dit was nog lang niet geheeld natuurlijk. heb nog een lactatiekundige gehad, maar dit ging ook niet lekker. inmiddels kolf ik dus nog steeds en leg ik haar soms nog aan de borst om m goed leeg te trekken (heb al 2 keer borstontsteking gehad). de laatste keer had ze wel wat moeite met drinken, ze wist even niet meer hoe het moest hihi. ze heeft ook al vanaf de 1e week een speen wat eigenlijk ook niet aangeraden wordt met BV. heb gewoon een knap kind :D

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Paradijs ik ben dan aan de dialyse hihi.. tenzij je dus doorloopt naar de dialyse zie je me anders niet :p De gyn zit helemaal beneden en de dialyse in de oud bouw op 3 hoog :cool:

Pffff we komen rond half 6 weer bij Ismail en ja hoor sonde nummer 3 is gesneuveld :( Volgens mij is hij er helemaal mee an hahahahahaa.... maar goed hij zal toch moeten! Eerst flesjes gaan drinken en alles leeg drinken! Nu hebben ze het hopelijk goed afgeplakt hihi... Wat een eigenwijsje heb ik toch ;)

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee, dan zal het niet gaan denk ik ;) Bij dialyse kan je ook niet zomaar binnenlopen toch? Ik heb bij Lips gewerkt (die het textiel voor het WFG doet) en heb wel eens meegeholpen met de verspreiding van het textiel in het WFG. Toen zijn we wel binnen geweest :)

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Je kan gewoon doorlopen hoor :D

12. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ben er ook al een keer geweest met vriendlief, was errug gezellie:D

13. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ja de laatste keer dat ze gewogen is (maar das bijna 2 weken geleden) was ze 5520 gram.
    Aankomende vrijdag wordt ze waarschijnlijk weer gewogen, dan krijgt ze ook haar eerste prikjes:(

14. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    De mijne heeft ook al vanaf week 1 een speen en die drinkt ook gewoon aan de borst.
    Ze zeiden dat er een kans bestond op speen/tepel verwarring, maar is gelukkig niet gebeurd:)

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Alana heeft ook de combi speen en borst gewoon geaccepteerd :) Heb zelfs heel veel moeite gehad haar de fles te geven. Maar mijn borstvoeding hield op toen ik zwanger bleek van deze kanjer :)

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, ik dacht dat dat niet kon :):D

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @verrassingsei. succes morgen bij CB! heb jij trouwens al de rekening van de lactatiekundige binnen?? ik nog steeds niet..

18. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Thanks smyltje,lief dat je er aan denkt!:D
    Zie er als een berg tegen op( stom he?) maar wat moet dat moet!;)
    Zal zo die kant maar op gaan pffffff.

Heb van de week de rekening gehad,dus denk dat ze een beetje laat er mee zijn:)

19. tricia82

*zeik modus aan*

WHAAAAAAAAAAAAAA.
    spreekt danny met zijn baas af dat hij thuis kan werken voor 2 dagen in de week vergeet hij even dat we op dinsdag naar de verloskundige telkens gaan en dan heeft hij een belangrijk bureauoverleg.
    omdat het maandag pinkster is is het verschoven naar dinsdag.
    ik geen auto want die heeft danny mee dus nu hebben we mijn schoonouders kunnen regelen om te rijden.
    maar hij heeft nu op woensdag en donderdag thuiswerk dag maar over 2 weken word ik als het mee zit op dinsdag gestript dus nu moet hij dat weer doorgeven op zijn werk dat hij dan dus niet op donderdag maar op dinsdag thuis werkt.
    kunnen ze dan helemaal niks onthouden ofzo???
    we gaan al een aantal maanden op dinsdag naar de verloskundige dan moet toch op een gegeven moment in je geheugen staan???
    hoe dichter de datum komt hoe geirriteerder danny is en ik ook weer word van hem.
    gaat lekker dus.

*zeik modus uit*

lactatiekundige@ kan het niet wezen dat het automatisch naar je verzekering word gestuurd??

paradijsvogel@ schiet nu lekker voor je op.
    wilde de gyn je nog niet inleiden deze week?

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    nee, de gyn wilt in principe voor 41 weken niets doen. Eigenlijk ben ik er ook erg blij mee. Ik beval liever thuis en op de natuurlijke manier als dat ik ingeleid word en in het ziekenhuis moet bevallen. Maar ik vind het gewoon een prettig idee dat als de baby en mijn lichaam niet op de natuurlijke manier de bevalling aan de gang krijgen er al een afspraak staat om me te helpen. Het voelt goed zo zeg maar :)

Deel Deze Pagina