westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia je kan ze toch een mailtje sturen of een briefje schrijven met de datums erop en laat ze die op het prikbord hangen ofzo :D

Paradijs jeetje meis wat spannend! Ik hoop dat het nog vanzelf begint bij jou!

Verrassing succes bij het CB!

Ismail is weer aangekomen :D Hij woog gister 1460 gram! En hij heeft ook al een paar slokjes uit de fles gedronken dus het gaat de goede kant op! Verder niet zo heel veel nieuws hahaa...

Zo weer naar het ziekenhuis toe. Ik had het gister helemaal gehad! ik wou alleen maar slapen slapen en slapen dus ik lag om 22.00 in bed en werd om 9 uur wakker :D

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @tricia. mannen... en nee, de latatiekundige wordt als het goed is niet direct betaald, omdat het (bij mij tenminste)niet volledig wordt vergoed (dacht ik trouwens). ik wacht wel af :)

@paradijs. het komt nu steeds dichterbij he!! spannend :D

@danitjuh. wat doet ie het goed he! wat een kanjer. geniet maar van de slaap die je nu kan pakken. als jullie mannetje straks thuis is, is het gedaan met de slaap-pret :p

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik had dat even helemaal gemist dan sorry. Maar jemig meid dan ben je aardig bezig met de bv! Wel super zeg dat je zo door hebt gezet! En idd wel knap hoor dat ze de speen en de tepel goed uit elkaar houd!

@Paradijs alweer 40 weken!!! gaat nu echt spannend worden! Ben benieuwd wanneer jou wondertje komt (en hoe natuurlijk). Geniet nog lekker van je buik!

@Danitjuh wat een ondeugend boefje heb je dat hij aldoor de sonde's er uit trekt, maar kan me wel voorstellen dat het hem irriteerd... Super dat hij weer zo lekker aan komt!
    En idd geniet nu nog zo veel het kan dat je nog even zomaar de deur uit kunt, en dat je kan slapen snachts ;)

@Tricia ja balen he mannen... af en toe... maar dat zijn gewoon dingen die ze niet kunnen onthouden of zo, herken je verhaal volkomen!;)

4. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ooooowww ben helemaal over de zeik!!!!
    Ben dus terug van het cb, ze heeft het fantastisch gedaan daar niet van maar er is iets gebeurd waar ik helemaal van slag ben.....
    De kleine ligt in haar wagen te slapen en ik wil de canvas die voor vaderdag gemaakt is van haar laten zien aan de buuf.
    Efin ik wil m daarna terug zetten op de plank, vallen daardoor 2 fotoliijstjes naar beneden, waarvan 1 ( een glazen notabene) op dr hoofdje,dus de kleine meid zet m op het gillen( en terrecht natuurlijk) dus ik he-le-maal in paniek naar de buuf geroepen.
    Die is gelijk gekomen en heeft er een koude doek op gedaan.
    Alles lijkt nu wel iets mee te vallen,maar ze heeft wel een blauw streep op haar hoofdje met een verdikking( bultje).
    Voor de zekerheid even de dokter gebeld,maar ben vreselijk geschrokken!
    Begin nu gewoon weer te huilen pffffff.
    Vriendlief gebeld en die kwam even thuis( werkt om de hoek) en ik krijg me toch een tirade over me heen, hoe stom ik kon zijn en dat het allemaal mijn schuld is en waarom ik m uit zn werk laat komen en loopt zo de deur weer uit.
    Dus daar heb ik ook even niets aan.
    Hoop maar dat het de schrik is geweest.....

Sorry meiden voor dit lange ego bericht,maar heb echt ff een breekpuntje nu.

5. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Meis ik snap dat je geschrokken,bent dat kan de beste overkomen;).
    En met je mannetje komt het vast ook wel weer goed,zal wel een schrikreactie zijn en tevens een opluchtig dat het wel meevalt:)met de kleine.

Ik heb wel is (justen was een jaar of 2)een duplo blokje over zn hoofd in de mand willen gooien;),maar op dat moment gaat hij net omhoog en krijgt net het puntje van het blokje recht op zn hoofd gemikt:)met een beste (kleine)blauwe bult als gevolg.
    ...

Is je meissje alweer een beetje bijgekomen(en jij ook)..

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

verrassingsei@ kan me voorstellen dat je bent geschrokken.
    misschien dat mannetje vanavond weer wat is afgekoeld en het er rustig over kan hebben zodat het wel uitgesproken is want dat is wel belangrijk hoor.

smyltje@ bij mij zou het ook niet volledig vergoed worden maar dan word het evengoed eerst naar de verzekering gestuurd en wat niet vergoed word daar krijg ik dan later bericht van dat het van mijn rekening word afgehaald.
    zit je ook bij unive?

hier@ net even met mijn vader naar de action gegaan.
    ze hebben hier roltrappen dus dat is wel lekker.
    doen die roltrappen het niet :x:x:x
    ik de lift nemen.
    nou ik kon op het knopje drukken wat ik wilde maar de lift kwam niet. :x
    dus ik heel langzaam naar boven want het zijn van zulke grote stappen die je moet maken en ook nog hoog dat ik daar maar even mijn tijd voor nam.
    kom ik boven zie ik dat de lift brande dus die deed het gewoon.
    maar goed ik even het gene gepakt en afgerekend wat ik moest hebben en wil dus met de trap weer naar beneden gaan.
    is er net een vrouwtje wezen kijken bij de lift waarom die het niet doet.
    bleek iemand op de noodstop te hebben gedrukt boven dus ja die kwam dan ook niet naar beneden natuurlijk.
    dus toen hij het deed ben ik lekker met de lift naar beneden gegaan.

7. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ja ben idd heel erg geschrokken,maar nu van de ergste schrik bekomen hoor.
    Het leek allemaal veel erger dan het is,dus das een geluk.
    Komt waarschijnlijk ook door de prikjes.

Over de lactatiekundige gesproken.....ik heb ook unive en zoals jij het aangeeft tricia hebben ze in eerste instantie ook tegen mij gezegd, maar puntje bij paaltje heb ik de rekening zelf gekregen.
    Dus dacht nog dat er een foutje gemaakt was dus heb ik de rekening door gestuurd naar unive en. Declaratieformulier er bij gedaan en daarop aangegeven dat het rechtstreeks over gemaakt mocht worden naar het ggd.
    Nu hebben ze het geld op mijn rekening gestort omdat ik het wel zelf weer moet over maken naar het ggd.....pfffffff zeer vermoeiend allemaal en zeer omslachtig!

8. tricia82

wat vaag dat ze dat zo hebben gedaan dan.
    ik zie eigenlijk nooit rekeningen.
    maar goed dan is het gewoon nog afwachten tot je een rekening krijgt smyltje

9. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    verrassingsei, kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis... Hier hebben we ook al de meest vreemde dingen meegemaakt hoor ;) Heb Alana eens per ongeluk met d'r hoofd tegen de box gestoten toen ze echt nog heel klein was... Maar dat soort dingen gebeuren helaas nou eenmaal. *knuffel*!

10. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ben heel blij dat je dit schrijft zeg! Ging me al een beetje een slechte mams voelen:)Hihihi.
    Thanks voor de knuf, dat doet een mens goed:D

11. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk zomaar dat elke moeder zich zo wel eens voelt... ;) Heel veel moeders durven ook niet toe te geven dat dit hen ook gebeurd...

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik zit niet bij unive, dus wacht wel af. heb nu wel bericht gehad over mn vergoeding van de kraamhulp. het was iets van 240 euro en krijg 96 terug ofzo. toch mooi meegenomen.
    vandaag mn spiraaltje opgehaald, dus daar zal ik ook binnenkort wel een rekening van krijgen :S

13. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ow ik moest gelijk mn spiraal betalen bij de apotheek,153 euro:$
    En wanneer ga je hem laten plaatsen?ik aankomende vrijdag bij de controle van de gyn.:)

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jeetje verrassingsei wat zul jij geschrokken zijn! Maar goed die die dingen gebeuren wel eens net wat paradijsvogel dus zegt. Gelukkig gaat het weer goed met jullie! Beetje weer bekomen van de schrik. En je vriend? Is die ook alweer bijgedraaid??

Tricia nou lekker met de roltrap en dan nog lopen hahaah.. gelukkig deed de lift het op de terugweg :cool:

Pfffffffff Ismail was erg onrustig vandaag. Wat bleek nou toen wij om half 6 er heen gingen.. Zijn billetjes zijn kapot :( Ze waren al aan het smeren met een zalfje maar nu is het zinkzalf geworden. Hopelijk gaat het snel over. Ik vindt het zo zielig.....

15. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @danitjuh zielig hoop idd dat t snel over is.

hier alles weer stuk beter. vandaag weer gewerkt wel druk.

voor de rest wat stress over wat t ind gaat zeggen oiver vriend.
    vanmorgen even irritatie: zieknhuis had ons blij gemaakt met dooie mus.
    eerst allerlei info geven en tegen vriend zeggen dat hij op transplantatie lijst mag. ook uitgenodigd voor transplantatie avond. hier heb ik nog hele avond gezeten met enorm veel pijn van t zitten omdat t uitliep.
    zegt dokter v (muts 1ec klas vind ik) dat hij nog niet in aanmerking kan komen omdat a hij geen vergunning heeft en b geen verzekering.
    ja pfff dat is al eeuwen bekend. ze zijn soms zoooooo slim in t wfg aaarrrrgggggg!!!!!

16. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hier nog even een beginnende buik foto. had m met laptop gemaakt :)

17. tricia82

Lautje@ das echt behoorlijk klote.
    WFG is en blijft een kut ziekenhuis huis.
    Ze hebben mij ook al 2 keer blij gemaakt met een dooie mus.
    Heb er verder gewoon geen woorden voor.:x

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    #3558 danitjuh, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
    Lautje wat raar zeg dat ze dat dan zeggen. Ze weten toch van zijn situatie af! Zodra hij op de lijst mag wordt dit met terug werkende kracht gedaan. Dus op de 1e dag dat hij aan de dialyse moest.
    Was het wat die avond? Ik ben er niet heen gegaan omdat ik Dokter R totaal niet mag! Wij liggen elkaar niet zo en dat is nog zacht uitgedrukt ;) Heb je niet een mooie foto van je buik met een gewone fototoestel :D Je ziet wel een buikje hoor, leuk om te zien

Ik ga zo al naar het ziekenhuis toe, merk nu dat ik steeds vaker heen wil en hem eigenlijk alleen maar op schoot wil hebben ;) En eigenlijk wil ik hem gewoon mee naar huis nemen :( Hopelijk komt het einde snel in zicht. Want ik heb me toch een partijtje jankbuien :( Gelukkig doet hij het wel heel goed, gister had hij wel een bradie. Hij lag bij mij en zijn zuurstof daalde en de hartslag. Dus alle toeters en bellen gingen af. Toen de zuster kwam had hij zich al weer hersteld. Hoogstwaarschijnlijk doet hij dit als hij heeeeeeel diep in slaap is. Dan vergeet meneer gewoon te ademen :)

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    heb voor woensdag een afspraak bij de HA. die van mij was €138..?! raar..
    maar ik ga proberen om de afspraak te verzetten. mn stiefmoeder zou meegaan, maar die belde af. wil niet alleen heen met Ninthe. heb geen idee hoeveel last ik ervan zal hebben en ik zal ook niet echt ontspannen liggen als Ninthe gaat brullen :D

20. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @lautje1980: mooi buikje hoor! Wat een rot situatie zeg,heb je een nieuwe nier nodig en kan dat niet vanwege stommen regeltjes.....dat lijk me vreselijk zeg. Heel veel sterkte voor jullie.

@danitjuh: hoop dat je je mannetje gauw mee naar huis mag nemen!kan me voorstellen dat je hart elke keer weer breekt als je hem moet achter laten.ik zal voor je duimen dat ie gauw mee mag!
    Hele dikke knuffel lieverd *knuf*

@trica: hoe is het bij jouw?

@smyltje: das zeker raar dat jij minder betalen moet dan ik, misschien hebben we niet het zelfde spiraal? Ik heb de mirena opgehaald.
    Begrijp wel dat je niet alleen wil hoor.
    Zou ik ook niet doen.....gyn heeft zelfs tegen mij gezegd dat ik pijnstilling moet innemen (ibuprofen 600mg zelfs) de avond van te voren en die ochtend voor ik daar heen moet, maar dat kan misschien in mijn geval te maken hebben met mijn hematoom.
    En moet de rest van de dag rustig aan doen!
    Dus lijkt mij toch niet zo maar iets.
    Ach naja het zal wel goed komen,toch?

@hier: hier is alles weer in rustig vaar water, vriendlief heeft zo gereageerd omdat hij zich rot geschrokken was, omdat ik in paniek had opgebeld en het nu het GELUKKIG allemaal mee viel heb ik excusses gehad van hem.
    De blauwe plek en bultje zijn al zowat niet meer te zien.
    Mijn broertje kwam gisteren ff langs en die zag het niet eens!
    Eind goed al goed dus....pfffff.
    Ze heeft wel last van haar prikjes, een heerlijk zeur huiltje en wil de hele tijd bij je zitten ( wat mama helemaa niet erg vind hoor hihihihi)
    En ze slaapt erg veel.
    Verder in alle hectiek gisteren vergeten te vertellen dat mijn meisje op het moment 5920 gram weegt en 60,5 cm lang is!

Deel Deze Pagina