lottel: in week 30 gaan we de badkamer verbouwen miggy: nou ja ik heb wel eens beter geschilderd. er zijn nieuwe normen waar verf aan moet voldoen en de verf die wij hadden was op terpetine basis en nu is het op waterbasis en op waterbasis vloeit niet zo mooi uit dus je houd altijd strepen. maar goed op een afstandje is het wel redelijk. ik heb gelukkig nog veel oude verstaan voor de deuren en de kinderkamer want dit is echt helemaal niks. dus ik moet optijd beginnen met de kinderkamer te schilderen zodat de geur helemaal weg is als de kleine er zal zijn. zo net even flink opgeruimt. de was opgevouwen, was in de wasmachine en een was opgehangen daarna de keuken opgeruimt en de vaatwasser aangedaan. nu even lekker gtst de preview kijken en vanavond boodschappen doen. jacky zit denk ik tegen de loopsheid aan want ze weet mijn kont heel goed te vinden (heel irritant) o ja en nog even de handdoeken afmaken die ik aan het maken ben voor een klantje
mijn schoonmoeder was gisteren niet echt te spreken over de ovu testen de ik doe. ze vond dat ik te obsesief was en dat ik daardoor zolaat mijn ei krijg en mijn cylcus steeds later duurd. maar ja als ik het bekijk met dat ik 2 keer een vmk heb gehad en dus daardoor mijn ei laat is is het natuurlijk logisch dat het langer duurd dan voor dat we probeerde zwanger te worden. ik ben vooral meteen begonnen met ovutesten omdat je anders na een jaar niet zwanger bent je eerste nog maar testen moet doen voordat je word doorgestuurd en daar heb ik geen zin in omdat ik nu 28 ben en voor de eerste gaan. eerste steunde ze me goed maar ik vind dat ze me momenteel absoluut niet steund en dat vind ik wel jammer.
Halloa meiden, @tricia: jammer dat je schoonmoeder zo reageerd, maar goed misschien beetje van de oude stempel en dat ze het niet zo bot bedoelt volgens mij...eerst een tijdje aan kijken en als het niet lukt kan je altijd nog die testen doen. Maar goed ieder heeft zn eigen ideeën hier over, zo ook je schoonmoeder Ik ben net terug van de gyn en hij vond de foto's van mn eileiders niet echt top, hij had er twijfels over, dus nu ff afwachten wat uit het zaadonderzoek komt en dan kijken we verder. Hij gaat over 2 weken op vakantie dus ik heb gezegt dat ik na zijn vakantie wel weer contact opneem, heb namelijk ff geen behoefte meer aan het ziekenhuis en wil gewoon ff rust. En heb dus ook besloten om hier wat minder vaak te komen maar hou jullie wel in de gaten hoor want verders vind ik het wel gezellig hier! Hoop dat jullie het niet erg vinden maar ben er gewoon ff klaar mee, en wil ff rust.... Liefsss Miggy
miggy: natuurlijk is het niet erg als je even rust wil en je hier dus minder komt neem je tijd en we zien je wel weer verschijnen ze vind juist dat ik niet de testen moet gebruiken die ik nu wel gebruik want ja die hadden ze vroeger ook niet zegt ze. ze ging er gisteren aardig vel op in en ik heb de pluspunten aangegeven maar dat was allemaal niet waar zei ze. gelukkig ging danny zich ook met het gesprek bemoeien en koos voor mijn kant.
Hey meiden, daar ben ik ook weer eens! Wat leuk dat er een paar nieuwe meiden bij zijn!!! Is het misschien leuk om een keer met z'n allen af te spreken in de speeltuin bij het zwembad? Zeker leuk voor de kids ook, en dan kunnen wij gezellig kletsen! Ik heb een druk weekeind achter de rug, ik was jarig en vierde zaterdag mijn feestje. Was wel heel gezellig, de hele tuin zat vol! En zondag hebben we met vrienden lekker ge BBQt!
hi mouschy ja is op zich wel leuk idee!!! even een vraagje aan iedereen heeft iemand of weet iemand waar je een pop kunt kopen die een verzwaard lichaam heeft? dus laat maar zeggen een levensechtepop qua gewicht? heb dit ooit gezien op de peuterspeelzaal maar ik zoek er nu zelf 1 om die te gebruiken bij mijn hond om haar te laten wennen aan een kleintje die ook aandacht nodig heeft.
Lottel wat leuk zeg paleis het Loo dat zijn echt van die toeristische dingen moet ik eigenlijk ook wat vaker doen met manlief! hahahaha. Hier hebben we de oranje vlaggetjes wel al binnen maar nog niet opgehangen, misschien morgen eventjes snel doen Miggy we zien je af en toe wel verschijnen! Neem je tijd meid! Dikke knuffel vanuit hier! Tricia je bent een bezig bijtje Wij moeten nog steeds dingen doen in huis terwijl we al vanaf september wonen hiero 8) Mouschy ik kan wel gewoon komen hoor haha of met mijn peet-dochtertje want wij hebben nog geen kids! Wil wel komen lijkt me gezellig Heb je nog een gezellige verjaardag gehad?? Hier ben ik net wakker. Moest eigenlijk naar school tot half 4 maar ik was zo moe dat ik 1 uur ben weggegaan en van half 2 tot 5 uur geslapen heb hahahahaa heerlijk. Zometeen lekker eten en dan bankhangen.
Hai hai, Meiden ik heb alles gelezen en reageer van de week wel ff. Ben nogal humeurig en ben ongesteld geworden, dus heb ff geen zin in dingen! Heb ook pijn in mn enkel en als het er op aan komt is er praktisch niemand die ff kan helpen....daar heb ik zeer de pest over in. Ben namelijk altijd iemand die voor iedereen klaar staat en dan is het zuur om te zien dat als je zelf hulp nodig heb er niemand is!!! Sorry voor mn gemopper en spreek jullie snel weer.
das niet leuk als je hulp moet vragen ik weet er alles van. toch hoop ik dat je de moet niet opgeeft. xxxx
Even snel een berichtje gekopieerd van elders : Heb alleen op t moment mn hoofd er niet naar staan.. Gisteren de DA gehad voor mn paard en ze komen m morgen op de rontgenfoto zetten. Spannend dus.. Mocht ik dus wat meer afwezig zijn,dan ligt dat daar aan..
Verrrassingei ik ken dat! Ik sta ook altijd voor iedereen klaar maar als het erop aankomt :x Lottel succes vandaag! Duim dat alles goed is! Ik gaat weer foetsie van hier ... moet weer stage lopen Eigenlijk totaal geen zin want ik lag heerlijk languit in bed
joehoe..mag ik ook mee doen? ik ben lin ook een westfriese mama van 2 kids meisje van 8 en jongen van 2 en we zijn bezig voor de derde..deze maand ben ik begonnen met persona om mn cyclus een beetje door te krijgen..ga dr eigenlijk vanuit dat t dan snel raak zou moeten zijn..maar ja we zien wel. tot die tijd hou ik me hier wel bezig op t forum. @iedereen ik heb er al 2 dus heb wel ervaring met het 1 en ander dus als er vragen zijn hoor ik t wel
Linny welkom kom je uit Hoorn of de omgeving van Hoorn? Tricia je gaat ook werken hahahaaha.. wat doe je? Zo ik ben net terug van stage. Maar mijn god zeg wat een regen hahahaahaha Tis wel heerlijk voor het stof wat nu weg is 8) Vanavond staat aardappelen andijvie en kipkrokante snitzels op het menu hihi. Manlief moet zo autorijden en daarna moet hij weer werken.
Zo daar was ik weer.. Paard is vanmiddag op de foto gezet en het viel mee.. Het is niet helemaal goed,maar het viel erg mee. Er is met behandelingen veel aan te doen gelukkig. Danitjuh: Heeft het bij jullie zo geregend ja? Hier bijna niks vandaag. Linny : Welkom hier ! Waar kom je vandaan?
linny: leuk dat je er bent waar kom je vandaan uit westfriesland? danitjuh: ik werk bij Deen in medemblik achter de kassa. wij eten beef sjanhai of iets dergelijks schrijf je het ihihih.
Nou het heeft me toch een partijtje geregend hiero ...ppppffffff hahahahaahaha vindt het niet zo heel erg. Is tenminste goed voor de hooikoortspatienten zoals ik hihi...
jaaa hier ook zwaar hooikoorts slachtoffer hoop dat t nu beter gaat! ik kom uit omgeving hoorn. vandaag maar ff flink aan de slag in huis..met die regen is mijn vloer echt een soort modderbad door mn 2 honden dus ff lekker poetsen en dan komt mn schoonmoeder vanavond eten..iemand nog lekkere tips om op tafel te zetten?