bestaat het nog !! ze hebben een heeeeel stuk aan gelegt. het is echt prachtig geworden lekker groot je kunt op verschillende plekken nu wandelen. ga wel vaak speciaal naar mijn schoonmoeder in enkhuizen maar kom nooit verder dan de bank om op te zitten hihihih dat doe je wel goed hoor om na het vee pas te komen ihih
Hey, ik ben eigenlijk nooit in schagen geweest, dus denk dat dit hoog tijd wordt om een keer te doen hihihi. Streekbos bestaat inderdaad nog, heerlijke plek om te wandelen en in de zomer te liggen rond om het water. Er komt nu een hele nieuwe restauratie bij. Dat zijn ze nu aan het bouwen.
ja ik heb het gezien idd die restauratie ziet er goed uit. ik ga altijd met de hond bij het andere meertje want daar mogen ze het water in en bij de hoofdingang niet. ga het liefst zo'n 3 keer per week heen.
zo iemand nog naar de kermis geweest? wij hebben het niet gedaan. mocht al genoeg mee genieten van de jongeren die hier langs ons huis liepen snachts.
Nee niet naar de kermis geweest. Heb het niet zo op de kermis daar, meer zuipen dan gezelligheid vind ik persoonlijk. Ben blij dat ik niet op kermis route woon hahaha. Hoe komt je er bij dat ze voor niet in het meertje mogen? Ik heb ook een hondje en zij gaat daar altijd in, zelfs in het hoofdseizoen is ze geweest vorig jaar en niemand heeft ooit tegen mij gezegd dat ze daar niet mag. Dit hoor/lees ik nu voor het eerst of ik heb niet opgelet hihihihi. Groetjessss
bij de hoofdingang dat meertje mogen ze niet daar staat ook een bord. het kleine meertje meer richting andijk daar mogen ze wel daar gaat jacky altijd in rennen dicht bij de kant dan wel.
o diepe zucht hier. we zijn druk aan het bedenken wat voor namen we willen. maar jongens namen komen we gewoon niet uit. hebben jullie nog ideeën?
hier nog een westfriese! ik woon in Zwaag en ga volgende maand stoppen met de anticonceptie maar omdat mn kriebels nu al wel ernstige vormen aannemen, laat ik ze de vrije loop met dit forum
Ik meld me bij deze ook aan voor dit topic Woon in Zwaag samen met mijn man maar wij moeten nog op het welbekende groene licht wachten voor een zwangerschap.
smyltje en danitjuh welkom op dit topic. ook al in de buurt dat word nog een gezellige boel hier. zelf ben ik pas sinds februari bezig om zwanger te worden dus zijn ook nog maar net bezig. kan me voorstellen smyltje dat je kriebels hebt. bij mij ging er ook een knop om toen mijn man ja zei dat ik het ook niet meer kon houden hahaha. danitjuh wachten op het groene licht van je man? hoop voor je dat het snel mag
Ik ben trouwens wel naar de kermis geweest, alleen een borrel hoor. Was erg gezellig! En met Justin óver de kermis natuurlijk! Hij en papa hebben eergisteren voor het eerst weer gevaren. Ik niet, ik ben niet lekker.. flinke buikgriep die nu al 9 dagen duurt!
ja met justin moest je natuurlijk wel naar de kermis he. als er hier een kleine is ga ik ook wel hoor maar nu nog even niet ihihih. lekker hoor varen dat is zo genieten. maar ik heb vanmorgen ook genoten hoor. ik was om 5:15 wakker dit heb ik op mijn hyves gezet vanmorgen. 5:15 de gordijnen gaan open en ga met hond naar buiten. Het is vroeg maar de lucht kleurt al lichter en de vogels zingen al uit volle borst. Wat straalt dat een rust uit en voldoening. Je bent binnen en het licht schijnt door de raam op de bank en de lucht en wolken kleuren rood/roze prachtig om bij weg te dromen. ik moest jacky wassen vandaag want ze heeft zaterdag een show en morgen heb ik geen tijd om haar te wassen. maar ja danny moet haar naar beneden tillen want ze is mij te zwaar (31,5 kilo) dus vandaag dat ik vroeg wakker was ihihh.
Ahaaaaaaa.. spannend een show! Waarom/waarvoor en waar? ben niet nieuwsgierig hoor. Heb net mn werk voor vanmiddag maar afgebeld, bah nog steeds last.. pff
nou ja ik loop hondenshows met jacky. ik moet nu naar bergschenhoek lekker ver weg hiihih. ik doe het puur voor de fun. normaal is het vanwege de fokkerij maar ja ik ga niet fokken met jacky ik vind het gewoon leuk om te doen en erg gezellig als je met een bepaald clubje bent. even lekker uit zieken? dat moet natuurlijk ook gebeuren. zal je van 1 straat verderop even een gezondheidsgevoel sturen. dikke knuffel.
Hey meiden, Wat naar voor je Patroeschka dat je je niet lekker voelt. Zelf heb ik het vorige week gehad en mijn vriend ligt nu op bed. Een buikgriep in combinatie met een flinke verkoudheid. Je wordt er niet vrolijk van, maar je je doet er verder niets aan. Beterschap in ieder geval!!! Nieuwe meiden wat leuk dat jullie er zijn zeg! Zo wordt het al een gezellige boel hier. Wat gaaf zeg dat je honden shows loopt met Jacky. Heb je al prijzen gewonnen dan? En waar wordt ie allemaal op beoordeeld op zo een show? Bergschenhoek is zeker een behoorlijk endje fietsen hahahahaha. Maar dan maak je er gelijk een dagje uit van, dus dan is het wel gezellie toch? Nou ik zal er weer vandoor gaan, je kent het wel...druk druk druk hahaha. Zal even kijken of meneer boven nog iets wil, mannen zijn ook altijd zooooo zielig als ze ziek zijn hahaha. Groetjesssss
de honden worden bekenen of ze aan de rasstandaard voldoen. verder is het ook vaak een smaak van de keurmeester of ze van dikke/dunne donkere of lichte goldens houden. het is dit keer buiten dus het word een heerlijke dag en dan kan danny ook mee en dat is ook echt een dagje uit voor mij. en op binnenshows heb je ook allemaal dingen om te kopen voor je hond ook zo leuk om te snuffelen hiihihhi. ben 1 keer 2de geworden van de puppy-teven maar ja er deden er ook maar 2 mee in die klasse hiihihih. verder kan ik nu echt in de prijzen vallen maar ja dat is best wel moeilijk hoor we hebben zaterdag concurrentie van 14 andere honden :S
Nee hoef niet te wachten op toestemming van mijn man die wilt het net zo graag als ik. Het is de welbekende groene licht van het ziekenhuis
Thnx jullie allen. Voel me nog steeds niet goed.. zucht.. Moest eigenlijk vanmiddag werken, maar het afgebeld. Zie me al zitten (op de wc dan daar) pff. En morgen wil ik nog heeeel even af wachten, maar vrees dat dat ook niet doorgaat. Hoe zijn jullie op de zwangerschapspagina terecht gekomen? Ik toen ik 10 weken (meen ik) zwanger was van Justin en ik zocht op zwangerschap. Toen kwam ik deze site tegen en sindsdien ben ik er dagelijks te vinden (kijk maar naar de aantal berichtjes haha).