He dames, ik ben even druk geweest met mijn kleine meid en heb daardoor een stuk gemist... Zijn er nog spannende dingen gebeurd? Linny, welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
hi paradijsvogel. hier nog steeds afwachten. heb mijn ei volgens mij wel gehad maar niet goed opgespoort dus het is nu afwachten. vanmorgen gelezen dat er iemand is overleden die ik ken dus ik ben de komende tijd misschien een beetje afwezig.
ja ik heb een chihuahau van 4 en een amerikaanse bulldog pup geen combinatie maar zijn allebij schatten! foto's volgen
Hey Linny, Welkom hier en hoop dat je het net zo gezellig gaat vinden als ik! Ben er weer hoor, heb mn baal dagen achter de rug en zal weer door moeten (ookal is dat niet makkelijk) De zoon van mijn vriend komt als het goed is morgen hier wonen, dus allemaal erg spannend. Wat betreft mijn enkel heb ik minder goed nieuws.... Gisteravond mocht het drukverband eraf en alles leek goed te gaan. Tot vanmiddag...de buurjongen komt mijn hond ophalen om even met haar te lopen (ik kan dat natuurlijk niet,zo zielig voor die hond) ik geef haar mee en draai me om en wil naar de bank strompelen en zak zo WEER door mijn enkel. Direct gekoeld en de dokter gebeld en kreeg te horen dat het verband er weer direct om heen moet en dat ik weer van voren af aan kan beginnen met rust.Als de zwelling is afgenomen moet ik bellen en dan wordt ik ingetaped.... Dit ging nog wel een tijdje duren hadden ze het over....ben er lekker mee! Komt natuurlijk nooit uit, maar het is een ongelukkig moment omdat mn stiefzoon morgen komt en er verschrikkelijk veel geregeld moet worden enzovoort. Maar ja we zien het wel.... Sterkte tricia met het verlies.
Hé Westfriese mama's, ik breek even in... Mijn oog viel op dit topic omdat ik geboren en getogen Westfriese ben (Spanbroek), maar inmiddels al weer 16 jaar elders bivakkeer. Nu zelfs in Limburg Maar ook in Limburg is het goed toeven hoor, als mama Goed dat jullie je verenigen! Sterke vrouwen staan samen nog sterker. Veel plezier in dit topic! Ik lees misschien nog wel eens mee. ...Gaat weer naar buiten...
***toch nog effe hier*** Och ja, het Streekbos! Lees net dat het zelfs is uitgebreid. Mijn moeder en zusje wonen nog in Westfriesland, dus ik kom er nog wel eens. De volgende keer maar naar Streekbos gaan met de kids! Heb vorige zomer manlief al geïntroduceerd in de historische driehoek! (stoomtrein, boot, ns : Hoorn-Enkhuizen-Medemblik-Hoorn).
Tricia gecondoleert en sterkte de komende tijd! Verrassingei wat balen zeg dat je weer door je enkel gaat! Nu weer met je voet omhoog? Je kan ook een sok kopen bij de DA die geeft ook steun. Ik ben namelijk allergisch voor tape Leuk dat je stiefzoon morgen komt! Zal wel een gezellige boel worden bij jullie Juud kom maar inbreken wanneer je wilt hoor Is gezellig als je af en toe ook mee kletst Oh ja het historische 3 hoekje die moet ik eigenlijk ook maar met mijn man gaan doen. Heeft hij ook nog niet gedaan net als veel toeristische dingen hier in Nederland. Pffffffff waarom duurt het wachten zolang totdat het 29 juli is :x Ik wil ik wil ik wil :x sorry dames moest er eventjes uit Gaan jullie nog het WK kijken?
als de begravenis maandag is dan ga ik niet kijken anders wel misschien omdat ik ook nog een schilderklus heb bij iemand anders. altijd leuk nieuwe mensen erbij o ja tape dat heb ik dus ook gehad voor mijn enkel. ben er heel lang mee zoet geweest 4 weken tape en toen mocht ik nog iets want dan moet je weer langzaam aan gaan lopen want ja met de tape had ik geen pijn meer maar zonder ben je toch weer onstabiel. mocht vanavond eerder naar huis omdat het rustig was vond ik ook niet erg.
goeiemoggel! IK BEN DE EERSTE VANDAAG alles goed met iedereen? @ verassingsei nog steeds met t pootje omhoog? rustig aan..hoe oud is de zoon van je vriend?en hoe gaat t? @lottel hoe is t met je paard? uhmm de rest ben ik al weer kwijt.. Wij hebben gister voor t eerst echt bewust geklust en dat doen we dus echt noooooooooooit meer hihihi wat een ellende mn mannetje was al bekaf om 10 uur thuis en leek ons wel "handig" ivm naderende ei om t ff te doen whaaaaaaahahah theoretisch was t een goed plan maar zet dat maar eens om in de praktijk..wat een gestuntel!! gelukkig kunnen we er erg om lachen ik ben begonnen met persona dus kan meteen zien wat dagen zijn wanneer je vruchtbaar bent heel handig opzich..maar qua daad zien we het wel het is al 2x eerder gelukt heb 2 gezonde kids dus een derde zal ook wel vanzelluf lukken8) fijne dag ondanks t sombere weer
o ja juud welkom @tricia gecondoleerd @danitjuh WACHTEN SUCKSSSSSSSSSSSSSSS hmmm last van mn kortetermijngeheugen *t is nog vroeg*
linny: wij klussen eigenlijk altijd bewust. als we niet bewust klussen is dat vaak omdat ik niet in mijn vruchtbare periode zit. hebben er zelf geen problemen mee. wat is persona?
is die vent er van carglass om mijn raam te vervangen blijk ik een verkeerd raam te hebben doorgegeven. "ziet uw raam er hetzelfde uit al de zijramen?" ja als ik in de auto zit is het het zelfde ik zie geen verschil. blij je vanaf buiten te moeten kijken of je een ander kleur raam heb. dus nu word het woensdagmiddag op mijn werk gedaan
BALEN! persona is een computertje waarbij je ovulatie testen gebruikt..deze leest ze af en geeft iedere dag aan of je een kans hebt om zwanger te raken en of je eisprong eraan komt (ff in t kort) ontzettend handig op groene dagen kun je niet zwanger raken en rode wel..eigenlijk bedoeld als anticonceptie maar andersom natuurlijk ook. wij hebben nog nooit "geplande"sex gehad en zijn we ook niet meer van plan mijn NOD komt traks richting de verjaardag van mn mannetje zou wel een leuk kadootje zijn he..dan wordt ie 27 en voor de 3e keer papa
o volgens mij is dat dan dat ding waar ze bij de DA het overhadden. maar dat vond ik nogal prijzig om de eerste keer aan te schaffen.
Tricia: Beef shanghai, lekker !! Gecondoleerd trouwens, dat zijn geen fijne dingen. Lastig van je auto ruit btw,wel fijn dat ze het nu bij je werk komen doen. Paradijsvogel: Hoe is het met jullie kleine meidje? Wat balen dat je weer door je enkel bent gegaan.. Voorzichtig aan nu hoor. Linny: Hihi leuke combi kwa honden heb je idd. Leuk hoor ! Wij hebben een jack russel lopen. Lastig is dat he? Om 'gericht' te klussen Herken het wel Die persona klinkt wel handig trouwens.. Juud : Welkom! Waar uit Limbo land kom je ? Je hebt 2 kindjes zie ik? Danitjuh: Wij kijken ook het WK Enne ik hoop voor jou dat het snel 29 juli is @hier : Goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het behandelplan bij mn paard lijkt mee te vallen,ook kwa kosten. Het slechte nieuws is : Ben vanmorgen bij de angst tandarts geweest en moet behandeld worden. Omdat ik een mega angsthaas ben bij de tandarts gaan ze het onder narcose doen. Dit betekent wel dat als ik deze maand niet zwanger ben, wij voorlopig stoppen met klussen voor een beeb. Dit ivm de kosten van mn tanden en we gaan zondag voor een veulentje kijken,wat later mn rijpaard op kan volgen.. En dit zijn allemaal bewuste uitgaven,maar goed dan toch maar even wachten.
@Lottel: ik kom uit Noord-Limburg, omgeving Venlo. Waar jij in Brabant? Goed te doen, die overgang? Hier ging die via Nijmegen... Ook WK hier. Och, tis al weer gedaan... Tot later meiden!
lottel: gelukkig dat je paard mee valt en ja je moet idd keuzes maken waar je je geld aan uitgeeft. je kunt het tenslotte maar 1 keer uitgeven. maar ik zie dat je nu 27 jaar bent en heb je dan niet zo iets van "ik wil niet te lang wachten omdat ik graag 2 kids wil en ik richting de "gevaren-zone" begeef?" daarom wilde ik ook absoluut niet meer wachten en komt het trouwen later wel. want ja die jurk heb ik liggen maar het geld voor een kleine vond ik nu belangrijker omdat ik er ook niet jonger op word.