Inkietoy: ben blij dat je even heb gereageerd. Natuurlijk is dit geen leuk nieuws. En we blijven voor jullie duimen. Dikke knuffel van ons.
@elsie. wanneer kan jij? @inkietoy. owh nee meid! wat een rotnieuws!! ik duim me suf voor optie 3 dat het een late bevruchting was. *duimduimduimduim* @hier. vakantie was heerlijk! en Ninthe draaide vandaag voor het eerst zelf op dr buik!! 2x!! supertrots!
owh en heeft iemand nog een idee voor een slechtweerscenario? owh en elsie schiet me net te binnen.. is de waterhoorn wel open??
Bekijk bijlage 172347 ff kijken of het zo lukt hoor.. het is de meest linkse.. kan niet zo overduidelijk een foto maken,staat zo stom..middelste is zn hulpje en rechtse mijn ventje
Inkietoy, daar was ik al een beetje bang voor toen je niet meer reageerde... Ik duim voor je meis! Heel veel succes de komende tijd! Dikke knuffel
@Inkietoy, Jeetje meid dat is schrikken zeg!!!! Ik hoop zo voor jullie dat het een late bevruchting is geweest..... Ik zal voor je duimen! Heel veel sterkte. Wat de meeting betreft, vind ik het een goed idee als iemand ons op zou kunnen halen van het station!!
Inkietoy jeetje zit een beetje stil op de bank nu. Moet ff het nieuws verwerken van jullie. Hopelijk was het toch een late innesteling en hebben jullie morgenochtend een echo met een klein spruitje erin! Elsie lief van je vriend zeg! Nog maar 1 nachtje alleen Hier was manlief pas om half 2 thuis dus ik was beetje boos Sylvia oeiiiii spierballen hahahahahahahaa das wel leuk om te kijken hahaha.. zijn de buuf's nog komen kijken ??? Smyltje ik zou ook supertrots zijn dan hahaha Meeting: damesssss we moeten eventjes een tijd afspreken! Want dan kan ik kijken of ik ook de auto mee kan krijgen Want manlief moet om 13.45 bij de mondhyg zijn. Diaantje welk station? Gewoon hier in Hoorn? Zo hier is gister het CB langs geweest en meneer is ook op de weegschaal geweest Hij weegt nu 2610 dus is hij 130 gram aangekomen! Me is * trots *
Diaantje ik moet ff kijken wanneer ik die operatie heb maar als ik erbij kan zijn rij ik wel even heen en weer. Mocht ik geopereerd zijn dan kan verrassingsei ook niet want die heeft geen auto en rijdt met mij mee.
@smyltje nee waterhoorn is dicht van 8 tot 12 augustus bedacht ik me ook! @danitjuh ik zou idd ook boos zijn...
Hey lieve meiden, Voor wie het nog niet opgevallen was ben ik er afgelopen week niet geweest. Heb wel ff tussendoor stiekem gegluurd,maar niet gereageerd. Dit had ook een reden: was namelijk op vakantie! Dit heb ik niet an te voren gemeld ivm prive redenen. Maar goed ik ben weer terug en heb het ontzettend naar mn zin gehad. We zijn naar drenthe geweest in een vakantiepark in een luxe huisje en zijin vandaag (via amsterdam....gayparade) weer terug. @nieuwe meiden: van harte welkom hier en veel plezier... @inkietoy: sjezus meis,wat een klote nieuws!!! Tuurlijk duimen wij ook dat het allemaal goed komt! Wel jammer dat ik het moet lezen op het forum, waarom heb je me niet gebeld? Dat kan toch altijd lieverd? Heel veel sterkte en hoop iets van jullie te horen.....we wachten het even af. @smyltje: wat goed van ninthe zeg! @meeting: heb geen idee wat het slechtweer scenario moet worden? Zwemmen of ballorig ofzo? Zoals al gezegd zou ik et tricia mee rijden, dus als zij niet meer kan door de operatie dan kan ik ook niet mee. Tenzij ik met inkietoy mee kan, maar dan moet haar hoofd er ook naar staan natuurlijk! @elsie: nog ff vol houden en dan ben je weer compleet. @danitjuh: je kleine kanjer gaat goed zo te lezen....helemaal goed. @lekkere kerel foto: dat ziet er goed uit hihihi. @vergeten: jullie hebben best veel gekletst, dus sorry als ik iets vergeten ben.
@verrassingsei... hij is morgen of overmorgen weer thuis, maar hij was er vanmiddag wel tot na het eten
@verrassingsei. dacht al, wat reageer je lang niet! hopelijk hebben jullie het lekker gehad. ik zou eventueel jullie ook op het station op kunnen halen mocht het nodig zijn hoor! (of iemand anders) @meeting. moet trouwens wel ff kijken hoe het uitkomt want wat blijkt, mn vriend had afgesproken om met Ninthe naar zn werk te gaan met de lunch! lijkt mij niet zo verstandiig om uit eten te gaan met haar maar goed.. dus dit moet ik nog even zien! @danituh. wat doet ie t goed he!!
Inkietoy meis je zal nu ondertussen wel wat weten! Spannend hoor. Verrassing: welkom terug oh lekker er ff tussenuit! Heerlijk zeg! Zo mijn man heeft mij laten slapen van 02.00 tot 10.45 Heerlijk zeg! Net eventjes de flesjes uitgekookt. Gisteravond waren we naar manlief zijn oom gegaan. De 1e keer erop uit met Ismail hihi. Ging goed, hij was wel wat onrustig maar heeft evengoed lekker geslapen.
@danitjuh zo das lekker lang slapen idd! hier is vriend weer thuis wel ziek in bed, maarja hij is er weer. vanmorgen met iemand van het forum naar de dierentuin in tuitjehorn geweest, was erg leuk en gezellig.
@smyltje: dank je wel! Das echt heel lief van je...zal even kijken.reizen met de trein is helaas voor mij slecht te doen.
Inkietoy en???? Oh Elsie dat is gezellig naar Tutjehorn. Vanmiddag met de kleine naar me moeder gelopen. Daar heeft hij nog geslapen tot 16.45 en toen flesje gegeven en meneer had eindelijk een poepbroek Toen weer naar huis gegaan en al die tijd was hij wakker. Net om 19.00 fles gegeven zat 80 in en het is opgegaan nu ligt hij in coma te slapen in zijn "bedje"
ik heb marjolijn net in haar ledikant gelegd. ze was al slapend naar boven gekomen maar toen ze in haar bedje lag begon ze weer wakker te worden nou ja gedaan of mijn neusbloedde en ben naar beneden gegaan. ze heeft heel even liggen jammeren nog geen eens huilen en toen is ze in slaap gevallen ik ga kijken of ik haar vannacht ook lekker in het ledikant kan laten slapen ipv de wagen. ben erg benieuwd. iemand nog een idee waar ik volgend jaar voor een beetje knap prijsje naar toe kan gaan waar honden zijn toegestaan en met een caravan kan staan samen met danny en marjolijn? en natuurlijk een beetje leuke omgeving om te kunnen wandelen.