westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

danitjuh: nederland of begin belgie/duitsland

sylvia: zal de link even aan mijn favorieten toevoegen dank je wel.

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @elsie. is goed!
    @danitjuh. wat een kanjer he!

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja dan lijkt mij center parcs ook erg leuk! Daar mogen honden gewoon komen in elk parc dus dat scheelt wel...

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning lady´s ;)

Ismail maakt het mama niet makkelijk ;)

Om 24.00 had ik in zijn flesje 80 gedaan. Ik dacht nou dan slaapt hij lekker. Drinkt hij maar 60 op ;) Dus na 2 uur had meneer weer honger dus de rest van het flesje gegeven. Op zijn buik bij mij in slaap gevallen dus op zijn buik naast mij gelegd op bed. En hij sliep! En mama sliep ook :D Niks aan de hand. Maar ja hij moet natuurlijk rond 04.00 weer zijn volgende fles hebben :) Hij sliep nog zoo lekker dat ik hem gewoon heb laten liggen en hij kwam zelf rond 05.00 en heeft een flesje op van 65. Nu ligt hij weer klaarwakker rond te kijken met speen in zijn mond maar slapen :p

Dus straks maar weer naar boven... op mijn buik leggen en dan maar wachten tot hij slaapt en dan weer rustig terug leggen op bed op zijn buik. En dan hopelijk nog wat uurtjes pakken voordat hij weer wakker wordt.

Eens kijken wanneer Ismail dan weer komt ;) Dan maar een dag niet aan de tijden houden..... :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh is toch niet zo erg om je strak aan tijden te houden? al vond ik het wel fijn op een gegeven moment een ritme te hebben.

7. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

@ Tricia: Nog een bijkomend voordeel: Het is op een kwartiertje rijden van Antwerpen!
    En je kan gezellig op de koffie komen bij ons!!!! Hihi.. een mini-meeting!

8. tricia82

Hahaha heb nog een man. die ook wat heeft in te brengen over de plaats.
    Maar naar steden gaan we niet ivm de hond.
    Ben ook aan het kijken of ik jacky 2 weken bij iemand kan onderbrengen.
    Dan hebben we wat meer vrijheid maar mijn schatje missen voor 2 weken is wel moeilijk denk ik.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Elsie ik vindt ritme heel belangrijk voor Ismail. Hij heeft dat juist nodig :)

Heb hem net 40 ml gegeven om 09.00 dus ik hoop dat hij het nog een uurtje uitzingt met zijn speen en dan geef ik gewoon 60 :) en dan heeft hij zijn "normale" ritme weer :)

Wat een baggerweer trouwens :( Hopelijk knapt het weer nog wel een beetje op! Ik wil woensdag over de kermis met Ismail :cool:

Vanmiddag nog "kraamvisite" Het zijn mensen uit Guinee. Ze blijven gelukkig niet lang. Ze willen alleen "baby" kijken ;) Ben benieuwd of ze iets meenemen :)

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh ik vind ritme ook wel belangrijk hoor zeker als ze zo klein zijn, ik ben toen met een week of 2 begonnen met een ritme er in te bouwen.

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou hij had al een goed ritme, maar vannacht hihihi.. hij was gewoon raar bezig..

Ach ik heb gewoon een raar kind ;) Misschien dat we hem meer moeten geven en dan kijken of we voeding kunnen overslaan. Woensdag maar ff overleggen in het ziekenhuis

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh je kan het heel makkelijk uit reken met zijn gewicht wat ie nodig heeft ie 24 uur, staat volgens mij ook wel op de verpakking van de voedingen. en ook naar je kindje kijken! sam had in het begin veel honger omdat ie 4 weken te vroeg was en echt een inhaalslag ging maken.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Danituh je hebt een lekkere nacht weer achter de rug als ik het zo lees... Het ritme komt vanzelf wel, het ene kindje is daar sneller in dan het andere. Natuurlijk heeft je mannetje al behoorlijk wat achter z'n kiezen gekregen, dus dat moet allemaal een plekje krijgen. En een kind is natuurlijk geen klok, je kan hem niet op vaste tijden voeden, dat scheelt wel eens een (half) uur eerder of later. Ik heb altijd bv gegeven, en ik voedde op verzoek, dat is ook anders natuurlijk.
    Heb je zin om een bakkie te doen van de week? of ik bij jou?

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wat heftig meid! Ik krijg helemaal de kriebels van je berichtje! Ik ga MEGA duimen voor jullie natuurlijk! Ik hoop dat je een super mooie echo te zien krijgt;) Heel veel sterkte tot die tijd!

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    De westfriese dames!!

Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11
    Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11
    Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11
    Lautje1980: 31 jaar,Zwaag straks Hoorn , uitgerekend op 25-11-2011.
    Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, zwanger van een zoon uitgerekend 14 oktober 2011
    Mouschy: jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09
    Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008, zwanger uitgerekend op
    Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011
    Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11
    M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Meisje ??-??-2011
    Elsie: 24 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10

MEETING!! Wie gaat er mee?
    Datumidee:
    29-08->smyltje, elsie, danitjuh, tricia82, Mouschy, verrassingsei, inkietoy, paradijsvogel
    30-08->smyltje, elsie, tricia82, Mouschy,
    31-08->smyltje, elsie, danitjuh, tricia82,Mouschy,inkietoy
    01-09->smyltje, elsie, tricia82, Mouschy
    De 30e en de 1e moet Danitjuh in de ochtend dialyseren. Kan misschien wel in de middag.

Gaan er nog meer meiden mee?
    En welke datum spreken we ook al weer af en hoelaat precies?
    En wat gaan we doen met slecht weer? Met z'n allen naar de Hema een bakkie doen of zo haha :D (high tea is maar 5 euro):cool:

En willen jullie stemmen op Arthur?! De link staat hier onder:cool:

16. tricia82

De 29ste stond al vast.
    En tijd rond 11 uur als ik het heb onthouden.
    Hema is een idee maar je zit met parkeren en dan moet je ver lopen met maxicosi en dat red ik niet iig.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Oke datum en tijd prima!
    Maar wat gaan we doen als het weer zo is als vandaag?
    Je kan de kleine toch in de kinderwagen leggen? En parkeren in het Jeudje is dan dichtbij en het eerste uur is geloof ik gratis.

18. tricia82

ik heb verrassingsei ook mee dus kan geen twee kinderwagens mee nemen.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy als het vrijdag niet zulk prutweer is als vandaag wil ik wel in de ochtend komen? Rond 10 uur of zo?? Doe ik flesje bij jou hihi...

Helaas kunnen wij niet zomaar klakeloos de voeding van Ismail ophogen ivm zijn bolle buik die hij gehad heeft ;) Wij moeten ten alle tijden overleggen met het ziekenhuis. Dus dat gaan we woensdag maar eens doen :D

Ik heb wel het vermoeden dat hij zijn fles te snel leeg drinkt. Hij doet er 10 a 15 min over. Lijkt mij te kort.

Meeting: high tea vindt ik ook wel goed hoor hihihi.. Erg lekker lol.. Maar het wordt gewoon mooi weer! Punt uit geen discussie over mogelijk ;)

Zo de was is klaar ga hem zo ophangen. Ismail ligt weer op zijn buik in de kinderwagen te ronken. Hopelijk tot een uur of half 2 :cool:

Ga straks bami met kip maken! Wat eten jullie vanavond? Manlief heeft ramadam en eet al een aantal dagen bij de oom van hem. Lekker makkelijk vindt ik :cool: Ik kan daar ook eten als ik wel hoor, maar ik vindt het wel lekker thuis zo hihihii

Ohhh jaaaaaaa ik heb weer een ontstoken navel :x Hoe je eraan komt ik zou het niet weten. Dus zo eventjes met jodium schoonmaken en een zalfje erop.. bah het jeukt!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hema is een goed idee bij slecht weer!

maar tricia je kan toch het onderstel van de wagen mee nemen en de maxicosi er op klikken? of past dat ook niet in de auto?

Deel Deze Pagina