westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    1 van jullie geen draagdoek???

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

nee er passen geen twee onderstellen in de auto dat is het probleem.
    ik heb wel een draag doek maar ik kan niet veel lopen met de draagdoek ik moet mijn bekken zo recht mogelijk houden en dat wil niet altijd goed gaan.
    maar misschien dat er nog een idee komt (ik wimpel het niet meteen af hoor maar zie gewoon problemen ivm mij en met verrassingsei)

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    We brainstormen gewoon verder Tricia :D

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Oke vraagje :D

Ik heb paint maar een nieuwe versie. Ik kan daarmee niet foto's in het negatief zetten. Iemand een idee hoe ik dat wel kan doen ???

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @draagdoek: ik heb geen doek, wel een draagzak....maar ook ik mag vanwege bekkenproblemen niet te lang tillen daarmee.

@hema: ik vind hema altijd wel gezellig hoor, dus dat is mij prima.

@hier: voel me helemaal niet goed vandaag.ik ben huilerig en ontzettend sjago en kan helemaal niets hebben.ook voel ik me somber.....
    Ben zo bang voor een pnd, vooral gezien mn achtergrond!
    Naja hoop maar dat de zon snel gaat schijnen, misschien wordt t dan beter.

@elsie: jij was toch naar de dierentuin in tuitjehorn geweest?
    Is dat voor volwassenen alleen ook leuk? Mn vriend en ik wilde 1 dezer dagen daar heen gaan met aaliyah.
    Maar zij is nog te klein om t te snappen, dus moet het voor ons leuk zijn hihihi.

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @meeting. anders bij slecht weer Ballorig? kids onder de 1 jaar hoef je niet voor te betalen toch?

@danitjuh. als ik Ninthe eten geef op vaste tijden, wil ze gewoon niet hoor haha. ik voed nog steeds op verzoek. soms maak ik haar wel wakker als iets beter uitkomt qua tijd. maar snap dat het met Ismail natuurlijk anders is.

meiden, ik ben zenuwachtig! moet straks met mn kat naar de deirenarts, maar ze is echt giga bang en agressief daar! dus heb net een pilletje opgehaald voor haar. daar wordt ze een beetje groggy van. gelukkig komt schoonmoeder even op Ninthe passen zodat ik me op Indy kan concentreren. hoop dat het goed gaat! arm beest, al die stress voor een inenting! ze kunnen haar niet eens een lichamelijk onderzoek geven omdat ze te gestresst is.. :S

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja ballorig is ook een goed idee.

Smyltje hij moet zeg maar rond half 2 weer eten hebben maar als hij om 13.00 komt geef ik gewoon hoor of als hij om 2 uur komt dan ook... maar mag niet later of vroeger doen van het ziekenhuis. Ach ja komt wel goed. Ahhhhhh arme poes! Die van mij hadden ook altijd in de gaten wanneer ze naar de dierenarts toe moesten :D

Verrassing meis kan je er met je huisarts over praten? Hier schijnt het zonnetje al! Ik stuur hem wel jou kant op! Hoe gaat het met Aaliyah???

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier schijnt het zonnetje ook al weer :) Hoop dat het zo blijft, want ik wil graag naar de kermis :D

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik heb ff snel op buienrader gekeken en volgens mij blijft het wel een paar uur droog ;)

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zat net ook al naar buienradar te kijken ;) hahaha. Maar het ziet er goed uit! Had ik nou maar een was al in de machine gedaan... Dan had ik hem even buiten kunnen hangen voordat we naar de stad gaan... maar dan maar als we terugkomen.

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @verrassing. ik stuur ook de zon jouw kant op!! *dikke knuf*

@hier. het pilletje begint al een beetje te werken. arme poes :( en arme ik die haar binnen moet houden :D maar Danitjuh, onze poes is niet zo slim. zij heeft t nog steeds niet door dat als ze in dat bakje moet, ze naar de deirenarts gaat haha. dus ze gaat met plezier dat bakje in. alleen eruit niet hihi. dan is ze HELS! schaam me altijd dood. er staat zelfs een aantekening in haar bestand bij de dierenarts hihi.

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje hahahaa ach ja ze komt er wel weer overheen toch :D Die van ons was dan 2 dagen niet te genieten. Sprong op de kast en kwam er gewoon niet af ;) Wij hebben geen poezen meer hoor. Manlief is hartstikke allergisch en ik ook ;) En ik moest ze weg doen omdat ik een nieuwe nier kreeg toen.

Paradijs hang jij evengoed de was buiten als het weer zo onstuimig is? Durf het niet aan hahahaha

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb gister de was ook heerlijk buiten gehangen. Als het gaat regenen is het ook zo weer binnen. (ik heb een droogrek) Mijn droger is stuk, dus ik moet voorlopig alles ophangen en binnen kan het wel, maar alleen in de huiskamer en dat vind ik zo rommelig staan... Dus dat doe ik alleen als het echt niet anders kan :D

14. tricia82

danitjuh: ik weet niet hoe het met de nieuwe versie van paint zit maar ik kan het nog wel.
    dus weet niet of het anders naar mij kan sturen dan zet ik het om en stuur het weer terug. :D

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@verassingsei ik denk dat je als volwassen er zo doorheen bent, het is niet zo'n groot park.

16. tricia82

oja en ballorig lijkt me ook wel leuk hoor voor de oudere kinderen er zijn er toch genoeg die mee gaan.

ik heb net trouwens het ziekenhuis gebeld en ik kan maandag voor het eerste gesprek en pas in september word op z''n vroegst geopereerd.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ballorig is ook erg leuk, maar wel mega rumoerig, voor je rust zit je daar niet haha. Maar mijn jongens vinden het prachtig :D
    Maakt mij verder niet uit ;)

Danituh vrijdag om 10 uur hier een bakkie/flesje is top! gezellig ;)

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy staat genoteerd :D

Tricia nee ik wil het zelf doen hahahaha.. Anders maar eens op zoek naar een oude versie van paint ;) Ik wil nog wel eens foto's bewerken voor zwangerschapstesten hihi als je die in negatief zet dan zie je een "vage streep" wel goed oplichten.. snap je het nog :cool:
    Ohh dan pas opereren? Duurt dat lang zeg!

Paradijs ik heb ook een wasrek hahaha maar ik ga het risico niet nemen ;) het hangt lekker binnenshuis te wapperen aan het trapgat :)

19. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    He dames,
    Zondag ochtend was het zover….eerst om 9:00 uur bloedprikken, daarna kregen we een kop koffie
    om bij te komen.
    Het wachten was op de gyn die speciaal voor ons zou moeten komen om de echo te maken.
    Om 10:00 uur zat ik in de stoel vol hoop om wat er komen ging….
    Mijn HCG hormoon was ondertussen gestegen van 1600 naar 2122 dus dat was zeer positief.
    Maar……..op de echo was nog niets te zien.
    De gyn vertelde ons dat zij waarschijnlijk misschien een begin zag van wat wellicht een vruchtzakje zou kunnen
    worden ???????????? snap er niets van!!

Een rond wit cirkeltje van slijmvlies maar nog te onzeker om er iets van te maken.
    Nu moeten we dinsdag morgen weer terug…….om gek en onzeker van te worden.
    We hopen dat we dan wel iets zien…..want ik voel mij tot nu toe goed en niet ziek of zo.
    Ze zij dat ze goede hoop had, dus wij gaan mee hopen. Duimen jullie nog even mee??

Tot morgen

meeting@ ballorig in hoorn ben ik ook voor als het slecht weer is.
    en ook ik ga op 29 aug mee... met een auto vanuit grootebroek
    dus als tricia verassingsei niet mee kan nemen, doe ik dat wel

nieuwe vrouwen@ welkom en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden.

20. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    inkietoy: Spannend allemaal,en wat zal je gek worden van onzekerheid.
    Sterkte morgen,en ik hoop voor je op goed nieuws.

Deel Deze Pagina