westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

#4361 tricia82, 8 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2011
    danitjuh@ ja ik ken het idd dat negatief zetten van zwangerschapstesten hahah.

meeting@ ik ga zoals het er nu naar uit ziet toch pas in september onder het mes dus ik kan gewoon mee.
    inkietoy misschien dat jij anders diaantje mee kan nemen?
    die komt uit bovenkarspel en die heeft nog niemand om mee te rijden.

inkietoy@ duim duim duim

hier@ marjolijn heeft net heerlijk liggen tukken en daarna heeft ze een fles van 165 op gedronken.
    wat een zuipschuit is het ook hahahah.
    maar ze had daarvoor een fles van 100 en van 55 dus ze moet nog wel even wat inhalen hahaha.

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy jeetje wat zenuw slopend zeg! Morgen goed nieuws hoor!!!!

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik blijf ook duimen voor je Inkietoy!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@inkietoy oh wat spannend! ik duim nog steeds hoor.

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @inkietoy: lieverd, houd hoop....zoals ik zei tegen je aan de telefoon is de stijging een goed teken. Maar dat wist je zelf ook al.
    Wij duime ook heel hard mee!

@smyltje: thanks voor de knuffel.

@danitjuh: heb al met de huisarts gesproken, ook omdat ik een verleden heb met depressief zijn en heb een angststoornis en ptss.
    Dus ik wordt wel heel goed in de gaten gehouden door iedereen hoor.
    Wil alleen het liefst niet aan de medicatie. Maar daar is gelukkig nu totaal geen sprake van.
    Ook bedankt voor je steun.

@meeting: het maakt mij totaal niet uit hoor waar we zitten....als we maar gezellig met zn allen zitten hihihi.

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    diaantje@ misschien en idee.... als je nog geen lift hebt...stuur me een prive mail als je mee wil rijden. kan ik je ergens komen halen ok

lieve meiden@ dank jullie wel dat jullie meeleven......doet me heel erg goed

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo dat was heel wat te lezen :)
    Ik duim ook door voor je Inkietoy, succes morgen!

Ik heb verder weinig te melden, we zijn het weekend weg geweest en lagen er laat in gister, voel me nu wat gaar.
    Buiten om een vrachtwagen met wasgoed is het rustig :)

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @inkietoy. oooowh wat een onzekerheid!! pfff.. maar houd de moed erin hoor! wij duimen ons allemaal suf voor je!

9. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @inkietoy: wat spannend zeg!! Ik blijf ook voor je duimen. Wat een spanning zeg voor jullie!

@ voeding: wij gaven ook gewoon zoveel ze wilde ook een beetje op verzoek. Maar het is het beste om gewoon de richtlijn van de KA te volgen en te kijken naar je kindje en zijn behoefte.

@ hier: Weer controle gehad. Loop nu een week of 4 voor en onze kleine man weegt ongeveer 2140 gram (bij 30 weken en 3 dagen). Vruchtwater blijft een punt van aandacht en een groter risico op prematuur bevallen. Als het nu nog erg gaat toenemen moet het misschien afgetapt worden.. na 34 weken tappen ze het alleen nog af wanneer ik er last van heb en anders miss inleiden bij ruim 36 weken. Volgende week nog een extra echo voor het water en om de baby nog een keer te bekijken als bij de 20 weken echo omdat een afwijking ook zou kunnen samenhangen met teveel vruchtwater. Maar de kans dat dat de oorzaak is is heel klein want bij 20 weken hebben we al een uitgebreide echo gehad waarbij te zien was dat hij gezond is. Blijft spannend dus!
    Maar gelukkig kan het ook zo zijn dat het nog maar een klein beetje toeneemt en dat het daarna stabiel blijft of af gaat nemen. Mijn baarmoeder had nu gelukkig nog genoeg rek. Het blijft allemaal afwachten. Ik hoop enorm dat ik iig de 34 weken haal!! En dan natuurlijk ook de 36 of 37 weken. Zou zo fijn zijn om deze keer wel mijn kindje vast te mogen houden na de geboorte. En hem gewoon meteen in de maxi cosi mee te nemen naar huis in goede gezondheid!

@ dierentuin tuitjehoorn: mijn vriend heeft vakantie en wij willen ook ff gaan wanneer het weer beter word. Ga ik in een rolstoel zodat ik niet teveel doe en hebben we evengoed een leuk uitje :D. Zo gaan we ook nog ff naar sprookjes wonderland hoop ik.

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Daar ben ik nog nooit geweest in de dierentuin Tuitjehoorn. Wat vinden jullie daarvan?

11. tricia82

Fleur: wat een spanning weer voor jullie.
    Ik hoop ook voor jullie dat jullie de 37 weken halen.
    Xxx

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mouchy ik vond het leuk al is het wel klein.

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Verrassing meis ook al woon ik in Hoorn en wel lopen elkaar de deur niet plat (ben nog niet geweest bij je hihi) Je benne een topwijf!

Sasya een vrachtwagen vol wasgoed :D Das wel erg veel hihi.. Hier nu zo'n beetje om de dag een machine half vol hahaha

Fleur het blijft spannend zeg ook bij jou! Hoe gaan ze dat aftappen dan? Met een kraantje ;)

Mijn god heey. Ismail was in slaap gevallen om 19.30 en om 20.00 was meneer helemaal overstuur! Huilen niet normaal joh. En overstrekken en persen en resultaat en poepje om niet naar huis te schrijven! Daarna nog zeker tot 21.30 mopperen en weet ik het allemaal. Heb geprobeert te tempen of het opgang wou komen. Hij heeft alleen keiharde scheet gelaten :) Nu ligt hij weer heerlijk te slapen op zijn buik. Heb wel voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en ik moet morgen even de kind en jeugdpoli bellen want hij heeft sinds gister 17.30 niet gepoept. Waarschijnlijk krijgt hij nu iets van lactulose voor baby's

Arme schattebout van mij :(

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh aaah arme ismail! zo zielig als ze er last van hebben.

ik ga vandaag een dagje naar mijn zusje dus denk niet dat ik hier veel zal zijn!

fijne dag.

15. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Haha nee konden ze dat maar zo doen. Ze steken een hele grote naald in je buik en zuigen het water eruit. Zitten nogal wat risico's aan verbonden dus ik hoop dat het niet nodig zal zijn.

Ik hoop dat de lactulose zal helpen!! Wij hadden dat probleem ook alleen hier werd het erger van de lactulose. Wij hielpen haar met schoorsteentjes (sonde) of thermometer. En als dat alles niet lukte met microlax.

@ verassingsei: ik hoop dat je je snel beter voelt!!! Ik heb ook ptss gehad, dat is echt heel erg naar..

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, zie het al voor me, een kraantje :)

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Danitjuh ik heb het druk gehad en was erg moe dan is dat vaak het eerste wat erbij in schiet.
    Maar ik ben begonnen, 2 gedaan nog 8 te gaan .......

Ben je al in het zh geweest met Ismail?

Hoe is je echo gegaan Inkietoy?

18. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @inkietoy wat afschuwelijk spannend allemaal zeg. ik duim hier voor jullie!!!

@ hier verhuizing is eindelijk klaar!!! allleen nog geen internet en tv dat krijg ik als t goed is vanaf vrijdag pas. ze hadden storing bij ziggo waardoor ik verhuizing paar dagen later pas kon doorgeven. erg vervelend. wilde eerst kpn doen maar ja dacht neem nu gewoon wel even voor t gemak ziggo en kan dan altijd nog later kijken.
    verder t huisje is helemaal geweldig!! heerlijk die rust.
    net nog in oude huis flink van de trap af gebonst een soort van afscheidsritueel voor mn geweldige onderburen.
    hhahaa. zat al plannetjes te bedenken om ze te straffen maar nu de energie en zin er niet meer voor. de afgelopen tijd zowel prive als werk teveel gedaan.

op t werk is mijn client die snacht zoveel wakker werd van de pijn door de kanker. gister overleden., ik wist dat t kwam maar toch t is weer zo raar. maandag hele dienst zowat aan haar bed gezeten te waken en dan zegt arts ze wordt niet meer wakker. heeft veel dormicum nu(slaap med) nou mevrouw brak er doorheen flink onrustig alles proberen overal uit te trekken knijpen paniek. vreselijk. toen hebben ze dosis flink verhoogd nu gister avond overleden. helemaal vreemd nu morgen weer werken en dan in deze situatie te komen dat t voorbij is.
    maar wel goed voor haar! ook voor mij. t werd mij emotioneel te zwaar. mijn oma is op dezelfde manier overleden. ook erbij gewaakt en alles. dat kwam erg terug maandag waardoor ik echt blij was toen ik naar huis kon.
    alleen thuis snapt mijn vriend er maar weinig van dat je door dit soort dingen verdrietig kan zijn. hij denkt t is toch geen familie?

tja en dan wordt ik echt boos! kan me dan niet meer inhouden en ja dan vliegen er wel eens dingen over tafel. pfff.

@verder gister vk geweest alles prima. hartslag weer gehoord. meneer is lekker aan t schoppen.

meeting: 29 aug om 11 uur las ik?? dan kan ik ook nog even voor mn werk. moet pas om 14.15 beginnen :)

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier in je nieuwe huis Lautje!
    Verhuizen is zo een klus! en zeker als je zwanger bent lijkt me.

Sterkte met het verlies, ik weet hoe het is, je verzorgt de mensen toch dag en nacht en krijgt er een band mee.
    Het word een soort 2e familie

20. tricia82

Lautje: logisch dat je er verdrietig van word.
    En op zulke momenten moet je toch wel bij je partner iets kwijt kunnen.

Hier: net bij mijn schoonouders geweest en mijn schoonvader zou me net wegbrengen heeft marjolijn een giga poepbroek en zelfs haar kleren zaten eronder.
    En of ik al een voorgevoel had want ik had een extra set kleren mee.

Deel Deze Pagina