westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    danitjuh, sterkte voor die kleine man. hoop dat de lactulose gaat helpen hoor!!
    voor een volwassene is t al enorm iri obstipatie laat staan voor zon kleintje.

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Elsie fijne dag vandaag! Hij is al bijna om maar evengoed :D

Fleur ohhh naalden bah bah hoop voor je dat het niet hoeft!

Sasya 8 machines vol :$ ja dan is het zowat een vrachtwagen vol :cool: We moeten morgen naar het ziekenhuis...

Lautje ohh ja je weet dat het eraan zit te komen maar zoals je zegt het is toch niet leuk om zoiets mee te maken. Knuffel meis! Ohh lekker zeg dat alles goed was bij de VK :)

Tricia hahaha kijk dat heb je goed gedaan hihihi ... Ik heb altijd een extra broek.shirt.rompertje.sokjes in de luiertas zitten hahha...

Zoooooooo Ismail heeft bij me moeder een lekkere poepluier gehad! Dus dat is weer opgeruimd :cool: Heb wel een recept meegekregen voor te poepen. Weet alleen niet meer welke hihihihihi

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    Hallo dames,

Het heeft helaas niet zo mogen zijn..
    Vanmorgen naar de gyn geweest en de bloed uitslag gaf aan
    dat mijn HCG gedaald was naar 1758, dus er zit geen zwangerschapje meer in.

Gister avond kreeg ik spontaan buikkrampen, en ben ik nog naar het ZH geweest voor een
    spoed echo, ook toen zagen ze nog niets, maar vermoeden al dat het niet zo goed zou gaan.
    De gyn zij dat ze denkt dat het in mijn buikholte zit (vandaar de buikkramp)
    We wachten op een spontane natuurlijke afstoting, ik moet vrijdag weer op controle voor
    mijn hcg hormoon.

Wij zijn een beetje uit het veld geslagen want dit was niet het nieuws waarop we hadden
    gehoopt.
    En nu moeten we het verwerken….het doet pijn om te weten dat ik inderdaad zwanger was
    maar dat het op een verkeerde plek zat.
    Je was zo gewenst…..

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Inkietoy: logisch. Die verslagenheid.
    Dikke knuffel voor jullie.

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: je bent een topper, en dat van elkaars deur plat lopen gaat wel goed komen hoor.we weten beide dat het geen onwil is, maar dat de situatie er gewoon niet naar was.

@fleur: dank je voor je steun, hoop ook niet dat er afgetapt hoeft te worden, maar we blijven positief!

@sasya: pfffff heerlijk he dies was?

@lautje: wat fijn dat je verhuis ben en voelt t al als thuis? Woon je daar alleen of samen?
    Idd lijkt me het heel moeilijk om met terminale mensen te werken, echt respect voor jouw!

@tricia: heerlijk he als alles er onder zit? Das ook de reden waarom ik altijd extra kleren in mn luiertas heb.

@hier: vandaag weer een nieuwe dag! Gisterenavond meegesleept door mn broertje en zn vrouw naar de kermis en dat deed me goed.
    Vandaag even naar de stad gegaan om te shoppen en lunchen bij de hema.
    Daarna een kut telefoontje gehad.....

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Inkietoy, *knuffel*

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    En dat was dus het kut telefoontje....
    lieve lieve inkietoy, ben zo ontzettend verdrietig voor jullie! Zo blij dat ik was dat jullie met nieuws vertelde ( ook verrassingsei-man natuurlijk) en zo verslagen vol ik me nu!

Waarom moet dit jullie nu toch over komen? Ik snap er geen ene kloot van!!!!
    Ben zo boos op t leven nu, maar weet ook dat dit totaal geen zin heeft.

Toch wil ik je ook hier laten weten dat ik van je hou en er voor je ben.
    We zijn in gedachten bij jullie en als je me nodig heb hoef je maar te knikken en we staan er al is het midden in de nacht!
    In goede tijden een vriendin, maar ook zeker in slechte tijden!

Wees niet te streng voor jezelf en laat komen wat moet komen, het komt allemaal goed moppie.

Dikke kus, verrassingsei + man + aaliyah

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@inkietoy jeetje meid dat is niet niks! heel veel sterkte voor jullie.

9. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

@ Inkietoy: Heel veel sterkte... weet niet zo goed wat ik moet zeggen...

10. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Inkietoyterkte.....

11. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    IK Krijg mn berichtje weer niet aangepast.

Inkietoy Sterkte

12. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    inkietoy heel veel sterkte voor jouw en voor je partner!
    dat is echt vreselijk ineens zulk nieuws te horen.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier weer thuis van een dagje bij mijn zusje, was om 16.00 ofzo thuis. was gezellig, sam heeft daar nog lekker geslapen. nu lekker relaxen!! heb ook last van hooikoorts:(

14. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Inkietoy, nog een tip. Als je heel veel last hebt van krampen werkt aleve feminax heel goed tegen de pijn. (tenminste dat werkte bij mij bij de 2e miskraam super tegen de pijn) en nogmaals een dikke knuffel van mij!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    oowh inkietoy :( wat een kl*tenieuws! heeeel veel sterkte! zo te lezen heb je veel steun van verrassingsei en weet dat je hier ook altijd je ei kwijt kan.
    dikke knuffel

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @tricia. heb je niet standaard een setje kleding in de luiertas dan? ik wel hoor :D
    @meeting. ik kan dus maar heel kort :( vriendje neemt Ninthe mee naar werk, dus ik kan maar iets van een half uur á 3 kwartier..

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy dat is niet het nieuws wat iedereen had willen horen. Meis wat ongelovelijk klote voor jullie! Zo gewenst en het heeft helaas niet zo mogen zijn. Dikke knuffel ook vanuit hier.

Zo hier heeft Ismail een 2e poepluier gehad ;) Godzijdank hahaha

18. tricia82

tricia82 Niet meer actief

smyltje@ anders kom je daarna toch nog even terug als we nog een tijdje blijven :D

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja Smyltje hahaha de vorige keer waren we toch niet uitgepraat hahaha en nu zijn er meer meiden bij dus zullen ongetwijfeld wel langer blijven beppen :D

Deel Deze Pagina