westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Feilo gezellig zeg dat je hier komt mee kletsen. Waar in Hoorn woon je als ik vragen mag :D

Smyltje veel plezier he :D ennuhhh kom wel ff vertellen wat voor stripper je gezien heb :)

Fleur je hebt leuke kleertjes zeg! Kan ze niet kopen hahaha zie Ismail al in meisjes kleertjes ;)

Hier heeft Ismail met de avent fles 15 a 20 minuten gedaan over zijn fles dus dat moeten we hebben. Hij heeft alleen weer last van krampjes of persdrang. Hij krijgt sinds vandaag florax 2gr per dag door zijn fles heen. Hopelijk komt het goed op gang straks want arme kind loopt te kreunen hihihi....

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Bedankt Danitjuh! :)
    Ik woon in de Grote Waal, en jij?

Je bent een kersverse mama lees ik, wat leuk! Nog van harte gefeliciteerd :D Dat kreunen herken ik nog wel heel goed van mijn dochtertje. Alles moet nog op gang komen he.. Hoort erbij hoor, maar is inderdaad heel sneu.
    Wij gaven ons dochtertje infacol, heeft bij ons super geholpen :)

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dank je wel ;) Helaas mogen wij niet zomaar iets geven aan hem :) Dit moet ten alle tijde in overleg met de kinderarts. Nu ligt hij heerlijk naast me op de bank weliswaar op zijn buik maar goed hij slaapt goed nu.

En ja dat kreunen hoort erbij ik weet het hahaha hij is wereldkampioen :D

Ik wil graag dat hij een hele goede poepluier krijgt dan is hij er weer vanaf van het onrustig zijn. Dus Ismail mama zegt POEP NU MAAR!!!!!!

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Owh en ik woon nu tegenover de ballenbrug. Heb ook in grote waal gewoond en kersenboogerd...

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ah, in de Risdam, heb ik zelf ook even gewoond, op de Hondsdraf en de Brandnetel :)

Ik roep even mee; ISMAEEEEEL! Doe maar even poepen, dat lucht op, lieverd! :D

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hij mag het ook doen als papa thuis komt :D whahahahaaha....

Wij wonen nu op de langetuin :)

Wil je eigenlijk nog meer kinderen?

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vanavond naar harry potter geweest:D had gereserveerd voor in heerhugowaard, maar vriendin reed onder het kletsen zo naar schagen toe... naja was ook nog plek haha:D daarna door de mcdrive geweest;)

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Elsie hahaha ach ja je hebt de film gezien toch :D oehhhh lekker mac donalds :cool: Ik moet trouwens de beide delen nog zien ;)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

is ook zo! maar was wel grappig hoor haha zo druk aan het kletsen en dan gewoon verkeerd rijden maar ach wel naar een bios!

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Een meisje die bij mij op zwangerschapsgym zat woont daar ook. Waarschijnlijk je buurvrouw dus! :)

Ik zou, als het ons gegeven is, heel graag nog een kindje willen. Maar nu nog even niet hoor! Ik moet nog best wennen aan alles. Ons leven als ouders, het feit dat je niet zomaar meer spontaan dingen kan ondernemen en we hebben ons handen al echt vol aan ons meisje..

Hihi Elsie, je had het toch ook gewoon kunnen zeggen dat je langs de McDrive wilde? :D

11. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Feilo, welkom :)

Danitjuh, wist niet dat je op de langetuin woont, ik woonde met mijn ex op de klokketuin :D

Ben ik trouwens de enige alleenstaande mama van deze meiden?

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Feilo wie is dat dan... misschien ken ik haar :D

Paradijs in de klokketuin woont me moeder hihih.....

Ismail is al wakker vanaf 01.00 pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nu voedertijd en hopelijk gaat hij slapen nu!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh heb je nog een beetje kunnen slapen?

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou welgeteld 2 uurtjes!!!

manlief heeft hem eten gegeven en hij is wel in slaap gevallen maar heel onrustig

Gelukkig zei manlief dat als hij terug komt van werk dat ik ff ga bijtanken!

Ook gaan we vandaag puckababy kopen. Ben benieuwd of het werkt bij hem.
    Manlief vondt het wel een goed idee hihi

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh nou dat is wel heel erg weinig zeg pff dus zo nog wel ff plat?! Wat heerlijk dat de Kinderarts zo tevreden is over hem :D
    Jammer dat we elkaar niet hebben gezien op de kermis gisteren! We waren er van 2 tot 6. Ik spreek je morgen :D

Feilo veel plezier hier!

Ik woon in de Klagerstuin hihi, nu we toch met de tuinen buurt bezig zijn ;)

Ik ga vanavond naar Rotterdam, naar Kane!!!!!!!!

16. tricia82

tricia82 Niet meer actief

gelukkig dat je man zo erin meegaat en jou tijd geeft om bij te tanken.

17. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    hier@ vandaag lees ik op mijn hyves dat er 2 nichten van mij ook zwanger zijn.....net nu het bij ons mis gaat.....gewoon kut.
    dat had ik kunnen zijn...
    sorry voor mijn geklaag....ik ben gewoon heel erg boos en verdrietig.....

feilo@welkom

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom feilo!
    over de tuinen gesproken. ik heb in de Kieftentuin gewoond :)
    ook in de GW (astronautenweg en siriusstraat)

@inkietoy. begrijpelijk hoor!! en ik noem het geen klagen, dit komt gewoon extra hard aan nu! *knuf*
    @hier. gister was gezellieeee!! voor t eerst sinds ruim een jaar weer gedronken en voel het wel haha. ga nu nog ff ene uurtje slapen. Ninthe ligt er net in. en die stripper, was leuk! :D zal straks ff foto plaatsen, maar mn batterij van de camera zit in de oplader. ik ga ff tukkie doen!

19. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

@ Inkietoy: Snap wat je bedoeld.. het is geen klagen hoor.. ik ken het.. vanuit het zonnige Brabant wil ik je dan ook een digitale knuffel geven
    *knuf*

20. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Stuur je ook ff wat zon naar west friesland:D

Deel Deze Pagina