westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

geeft niet hahah

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn hyves: Els Profiel - hyves.nl

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Helaas was geen vruchtje meer.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tricia oh wat balen:(

5. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Dat is geen leuk nieuws,maar ze hebben nu wel duidelijkheid..

6. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

ahhh... das balen Tricia... maar ja,wat m1980 ook zegt: ze hebben nu wel duidelijkheid!

@ Elsie: ik heb je uitgenodigd op hyves hoor.. als je dat leuk vindt:)

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook :D

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia dat is niet leuk nieuws. Wens haar maar sterkte.

Zoooooooooooooooooooooooo :D:D:D

We hebben een swaddle me gehad van de kraamvisite. Ik heb hem gelijk erin gedaan en hoppa meneer sliep van 5 tot 8 heb hem wakker moeten maken hahahaha.. Daarna lekker eten en ff lekker bij mama gelegen en toen er weer in en nu slaapt hij alweer vanaf kwart voor 9 hihi.. tot nu toe vindt ik het een hele uitkomst!

9. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Deze trotse mama wilt even met haar kindjes showen :D

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @ inkietoy, wat een rot nieuws zeg!!! Natuurlijk is het moeilijk als andere mensen dan wel zwanger zijn, daar mag je best ff je hart over luchten. Dat ik een mk had gehad was ook ineens iedereen zwanger dat is erg moeilijk! Heel veel sterkte!

@ verassingsei: hoe was het?

@ danitjuh: Naar he die oogarts!! Wat een dapper mannetje dat hij geen kick gaf. Loïs werd helemaal panisch. Wat zullen jullie trots zijn op hem!

@ tricia: Wat een rotnieuws van je schoonzus... Sterkte ermee!

@ nieuwe mensen: welkom!

@m1980: heel veel succes met het laatste loodje! Hopelijk is jullie kleintje er nu snel en zal je een voorspoedige bevalling tegemoed gaan!

@ paradijsvogel: wat een schatjes! Leuke foto!

@ hier: alles aan kant aan het maken voor de baby. Overal ff de puntjes op de i zetten, nesteldrang?? Maandag krijgen we nog een echo om nog 1 keer voor de zekerheid te checken of de baby afwijkingen heeft. Ook al is die kans nu nog nihil evengoed wel erg spannend. Van mij mag het snel maandag ochtend half 10 zijn!

11. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @ lautje: wat lief zeg zo'n pakketje!!

@ mouschy: Leuk naar een concert. Daar heb ik ook wel weer eens zin in. In het nieuwe jaar maar weer.

12. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @m1980 leuk joh dat je oudste erbij wil zijn! hoop voor je dat je kleintje snel wil komen!

@tricia vervelend voor je schoonzus zeg, helaas nu wel duidelijkheid.

@danitjuh had er dus echt nooit van gehoord haken in ogen van kids maar ik ga t ff opzoeken heb even niks te doen op t werk. ze slapen bijna allemaal nog. gelukkig gaan meeste ook wel hun eigen gang.

@hier lekker aan t werk met slaperig hoofd, gister op tijd naar bed maar nog steeds erg moe. lag er om ongeveer 23uur in moest er om 8uur uit maar toch nog erg moe.
    wordt er net aangebeld door een cliente met een geweldige vraag die ze echt niet zelf had kunnen oplossen :) of de deur open kan, ja natuurlijk maar andere deur kan altijd open door jullie. zo oh wist ik niet. naja kan gebeuren.

@tas: t was er niet 1 zelfs twee hij kwam er vorige week mee of ik wat kleertjes kon gebruiken. ik zo ja super! nou en ineens gister 1 boodschappen tas en 1 plastic bak vol. er zit veel leuks tussen. heel veel grappige rompertjes, leuke broekjes en shirts, vestjes. sommmige nog met kaartje eraan. was zo leuk om dat allemaal uit te pakken gister :)

13. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Die haakjes gaan in de ogen om ze open te houden. Zijn oogspreiders. Bij kindjes die te vroeg zijn geboren zijn de ogen nog niet af. En door de beademing en ademhalings ondersteuning kan er wildgroei in de vaatjes van de ogen optreden. Dat kan leiden tot slechtzien of blindheid. Ze controleren de ogen regelmatig tot ze af zijn zodat wanneer nodig ze eventuele wildgroei kunnen laseren. En zo slecht zien of blindheid kunnen voorkomen.

14. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hier nog steeds rustig.....

Zal die zon dan toch voor een keer doorkomen..Heb voor de verandering mn tuinmeubels afgenomen in de hoop dat we vandaag een keer buiten kunnen zitten..

@Fleur:had jou dochtertje dit ook?en is het goed gekomen,ik had er ook nog nooit van gehoord.

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    gezellig m1980 ophyves :)
    @danitjuh. ghelukkig was alles goed!
    @tricia. wens ze sterkte!
    @fleur. ik ben t vast vereten... wat is er maandag half 10?
    @hier. Ninthe komt over 2 uurtjes thuis!!! ben erg benieuwd hoe het gegaan is.. was wel lekker, maar ook heel vreemd een avond en nacht zonder mn moppie :(

16. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Het word druk op hyves:Dik heb alleenafgelopen week mn krabbels ff uitgezet,maar zodra de kleine er is dan gaat hij weer aan:p..

17. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @m1980 de zon nou vanaf waar ik zit ziet het er niet naar uit dat die zich nog laat zien vandaag. pffff
    alleen maar regen.

@ smyltje apart dan zo ineens zonder je kleine meid voor een nachtje.
    wel lekker kunnen slapen? zie dat ze al weer 3mnd is gaat snel die tijd:)

@fleur 24 succes met je echo!
    hoop dat alles goed is en blijft!!
    suikertest moet ik nu ook gaan doen. mijn moeder heeft vroeger zwangerschapdiabetes gehad.

@hier iedere keer als ik zit komt er weer een client aanbellen met een vraag.
    ga nooit meer zeggen dat ik t rustig heb. alleen bij elke stap die ik zet lekker zeurende pijn beneden maar ja t went.'

verder erger ik me kapot aan ouders van een client van hier, ze stimuleren hun zoon of naja stimuleren t wordt bijna dwingen . om dinsdag naar begrafenins te gaan. want dat is leuk. hij heeft nog nooit een echte begrafenis gezien en houd van begraafplaatsen. t is gezellig voor hem om mee te gaan.
    en als hij t niet leuk vind kan hij gaan wandelen op begraafplaats.
    nou ja zeg!! wie heeft hier nou de grootste beperking???
    vader of eigenlijk moeder 2 (hij heeft zich 2jr terug tot vrouw laten opereren moet ze zelf weten geen probl mee.) zit zelf geestelijk in de knoei en vind t daarom ook belangrijk dat zoon leuke dingen doet.
    echt denk alles gezien en gehoord te hebben inmiddels in de zorg en dan dit. grrrr respect voor de overledene komt ook niet in hun woordenboek voor. alleen maar leuk,en gezellig.
    nou voor de gezelligheid ga ik niet naar begrafenis. blijf er liever weg.

18. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @smyltje: We hebben dan een extra guo echo. Met 20 weken ook gehad, en hij zag er helemaal gezond uit. Maar omdat ik zoveel vruchtwater heb willen ze voor de zekerheid nog een keer alles van top tot teen bekijken. Alles wat die hoeveelheid vruchtwater kan veroorzaken zijn ze nu een beetje aan het onderzoeken. Heb ook een suikertest gehad.
    Wat fijn dat Ninthe weer lekker thuis komt. Lijkt mij ook erg vreemd! Ons meisje heeft nog nooit gelogeerd. Dat kon niet omdat ze erg snel overprikkeld was, veel ziek en met al haar medicijnen liever niet wilde dat andere mensen dat deden. Daarvoor heeft ze ook op een medisch kinderdag verblijf gezeten. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. En als haar broertje er is en wat groter is kunnen ze samen eens uit logeren. Kunnen wij na ruim 2 jaar ook weer eens wat samen doen haha. Ik hoop dat alles goed is gegaan met jullie meisje!
    @m1980: Ons dochtertje moest data idd ook. Zij had 2 dagen beademing en 5 weken een CPAP (ademhalingsondersteuning) en toen nog 3 weken een snorretje. Haar oogjes waren ook helemaal goed! Was wel echt een hel om te moeten aanzien met die oogspreidertjes. Vooral omdat ze heel erg panisch en overstuur werd. Dat ging echt tot merg en been. Maarja het is wel goed dat ze het controleren natuurlijk.

19. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @lautje:zon is idd nergens meer te bekennen,en wat een mensen heb je toch he pff.

@fleur:Lijkt me een vreselijk gezicht,dat wil je niet bij je kleintje.Gelukkig zijn dr oogjes goed..wat zullen jullie heftige tijden meegemaakt hebben,hoop zo dat jullie bij jullie zoontje rustig mogen genieten van de leuke dingen..

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ja het is wel ff heftig geweest een hele poos want ze is nu pas eigenlijk quas gezondheid op de goede weg. Maar ik heb heel veel aan dit verhaaltje gehad

Toen God de moeders van te vroeg geboren kinderen schiep Was Hij al 6 dagen aan het overwerken.

Een engel verscheen en zei: steekt wel heel veel tijd en werk in deze exemplaren. Heb je de specificaties van deze bestelling al eens gelezen?, vroeg God vermoeid.

De moeder van zo'n kind moet buitengewoon goede ogen hebben, zodat ze kan zien hoe bijzonder haar kind is,

Ze heeft ook veel meer energie nodig Zodat ze het nooit opgeeft, Ook niet wanneer anderen dat wel doen.

Haar huid moet extra dik zijn om alle onrecht te kunnen verdragen En alle kritiek op haar opvoedingscapaciteiten.

Ik heb haar zelfs een sterker hart gegeven

Met een groter vermogen om lief te hebben en te begrijpen.

God, zei de engel terwijl ze Zijn mouw aanraakte,

U kunt beter wat rusten en er morgen verder aan werken.

Dat kan ik niet, sprak God, er zijn meer kinderen die te vroeg geboren zijn dan de wereld weet.

De engel vloog langzaam rond het schepsel en bestudeerde het nauwkeurig. Opeens stopte ze en boog zich voorover.

Haar vinger gleed over de wang van de vrouw.

Ze lekt, zei de engel, ik denk dat U er te lang aan heeft gewerkt. Dat is geen lek, zei God, dat is een traan.

Waar is die voor?, vroeg de engel,

Ik neem aan voor opgekropte emoties,
    voor teveel onrechtvaardigheid,
    voor gebrek aan begrip, zei God.

U bent werkelijk geniaal, zei de engel. God keek somber en leunde achterover in zijn stoel. Die traan heb ik niet gemaakt, zei Hij.

En ik ben een jaar in therapie geweest. Heb EMDR gehad en gewoon gesprekken met een psycholoog. Heeft me enorm geholpen. Voel me 20 x sterker als ik was voordat mijn dochtertje geboren werd. Ik hoop ook enorm dat we nu alleen leuke dingen tegenkomen als ons jongetje geboren is. Daar gaan we iig wel voor :)! En zoals het er nu naar uit ziet is die kans erg groot en elke dag word die kans groter :).
    Gelukkig ben ik ook eigenlijk wel heel positief ingesteld. In die tijd probeerde we alles ook heel positief in te zien. Daardoor werd alles ook wat makkelijker. We hebben ook best wel wat lol gehad in die tijd. En Loïs heeft niks aan ouders die met de pakken neer gaan zitten.
    Achja, iedereen maakt zo wel dingen mee in zijn leven die gewoon k*t zijn en moeilijk.

Deel Deze Pagina