Dat is ook zo,uit nare dingen ontstaan vaak mooie dingen,haal idd het postieve eruit en vaak word je er alleen maar sterker door. Liefs
@m1980: wat jammer dat het strippen voor alsnog niet heeft geholpen.hoop voor je dat je snel je wondertje in je armen mag sluiten.mag ik ook jouw hyves? @danitjuh: klinkt akelig die haken, maar wat moet dat moet he? Wel top dat je niet meer terug hoeft te komen.das weer een zorg minder. Hebben jullie al maatschappelijk werk voor de verwerking? @smyltje: ik vind je dapper hoor en goed om te lezen dat jullie er ook van hebben kunnen genieten. Is ook heel belangrijk! @tricia: wat naar zeg voor je schoonzus, hoop dat ze het nu een plekje kan geven. Is het nog gelukt met de luiers? @fleur: jeetje meis,wat een verhaal zeg! Aan de ene kant natuurlijk super goed dat je extra in de gaten gehouden wordt,maar aan de andere kant....een zorgeloze zwangerschap is het voor jullie natuurlijk ook niet geweest.heel veel succes maandag. Mijn vriend kan zich die haken niet herinneren van toen, maar hij zegt dat zal wel gebeurd zijn.is ook al weer 13 geleden. @lautje1980: wat een rare mensen zijn dat zeg?kan me voorstellen dat je daar van achter je oren moet krabben! @elsie22: ik zal je ook even toevoegen op hyves, gezellie! @hier: nou ik ben weer terug en moet zeggen: het was hartstikke gezellig.ja er kwamen een hoop gevoelens naar boven en ook een hoop vragen ( met name van haar kant) en helaas is gebleken dat het straatje schoongeveegd was en dat er toch allerlei onwaarheden zijn verteld tegen haar.had ik eigenlijk ook wel vewacht hoor. Had van te voren besloten hier niet in mee te gaan en dat heb ik dus ook niet gedaan.dat was jiet makkelijk natuurlijk,als je wordt aangevallen dan wil je je verdedigen.maar goed het is gelukt. Heb zelfs mn broertje ook nog gezien en een neef (geheel onverwachts). Broertje is nog meer beinvloed als zusje en dat was wel te merken. Heb hem mn nummer gegeven en hem gezegd dat hij zelf mag kiezen wat hij daarmee gaat doen. Dus dat is afwachten. Wat wel heel erg leuk is: heb mn geboorte bestekje (eindelijk) terug. Al met al een hele mooie goede, maar ook zeer vermoeiende dag! Vandaag alleen ff boodschappen doen en verder niets..... Net weer een telefoontje gehad,waar ik niet op zat te wachten (klote nieuws)! Maar dat wordt nog duidelijk verder. Fijne dag meiden!
Verrassingei, fijn dat de dag toch fijn was. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot was aan het einde van de dag, maar zo te lezen was het het waard...
@fleur: wauwie wat een mooie tekst zeg! Zit hier met een brok in mn keel.en zo waar dat ie is.kan me voorstellen dat je hier veel aan heb gehad.en dat je in therapie bent geweest om het een plekje te geven is alleen maar logisch en lijkt me heel eerg fijn.komen dingen nu met deze zwangerschap weer terug?hele dikke knuffel voor jouw! @paradijsvogel: het was me het absoluut waard!
Paradijs dat is een hele leuke foto Fleur spannend zeg maandag. Ohh nesteldrang hahaha dat krijg ik nu pas ohh jou dochtertje ook die oogtest gehad. Gelukkig ook niets aan over gehouden. Ismail was in coma tijdens die test hihi.. had de fles gegeven dus hij was moe Dat verhaaltje is wel erg mooi... Smyltje lekker geslapen?? m1980 ik snap wel hoor dat je je krabbels uit zet hahahaa... Ik wacht rustig af tot ik sms krijg van je ook al is het midden in de nacht Lautje als je die zeurende pijn hebt zou ik als ik jou was nog rustiger aan gaan doen Verrassing ja we hebben maatschappelijk werk, we moeten woensdag er heen Fijn dat het toch nog wat heeft opgeleverd. Je geboortebestek terug. En wat gaat er verder nu gebeuren houden jullie nu contact? Ismail heeft lekker geslapen vannacht hihi.. Alleen is manlief niet met de geluiden bekend hahaha dus hij werd elke keer wakker dat Ismail aan het kreunen was
Danituh wat heerlijk dat hij zo lekker slaapt! En nog beter dat hij niet meer terug hoeft naar de oogarts!!! Dubbel feestje haha! Paradijs, wat een super leuke foto van je kids! M1980 heb ik jou ook op mijn hyves? je mag me wel toevoegen als je dat wil; Mouschy Profiel - hyves.nl Heel veel succes met de laatste loodjes, nu maar hopen dat het heeft gewerkt het stippen! Bij mij toen wel, bij Marijn. Ik ben smorgens gestript en de volgende dag was hij er. Verrassingsei wat super dat de ontmoeting wel goed is gegaan. Nu maar hopen dat je broer wat van zich laat horen. En wat leuk dat je je bestekje terug hebt. Het is toch vaak de kleine dingen die het hem doen! *kermis* zijn jullie allemaal geweest? Wij zijn woensdag geweest, en gister avond naar het vuurwerk gekeken. Maandag ga ik niet, want het is gewoon niet te doen; lappen met 3 kids. Ik ga dan voor de koopjes normaal, maar sla dit jaar over.
nu je het zo neerzet, komt het wel weer boven dat je het verteld hebt. wel spannend hoor! zou voor jullie dan straks wel extra spannend zijn om de kids te logeren te brengen. krijgt jullie meid nog steeds medicatie? @verrassingsei. fijn dat het toch meegevallen is! wie weet houd jde er leuk contact aan over. en hoop dat het slechte nieuws niet té slecht is.. *knuf* @mouschy. zondag kermis, woensdag kermis, gister kermis, vanavond kermis en maandagochtend shoppen met lappendag @rest. weet t ff niet meer! het wordt hier druk! hahaha @lautje. ze is zelfs al bijna 4 maanden
hoi meiden! vandaag heel de dag met zijn 4 rond gelopen in sprookjeswonderland! was erg leuk! nu wel moe! @smyltje we kunnen ook gewoon vrij zwemmen als je dat leuk vind?
@elsie. zie dat het in de vakantie op woensdag en zaterdag is.. maar vrijzwemmen kan ook! of zal dat te koud zijn voor Ninthe? (dat bad is toch kouder dan het doelgroepenbad)
@smyltje geen idee of het dan te koud is.. sam vind het niet zo erg maarja die is ook groter natuurlijk.
Kermis: ik ben woensdag eventjes erover heen gegaan. Maar was geen doen met een kinderwagen. Heeeeeeeeeel misschien als het morgen mooi weer is dat ik nog ff ga maar denk het haast van niet Krijgen ook visite morgen om 13.00 dus hahaha...
fleur@ wat een mooie tekst....brok in mijn keel...gelukkig heb je er veel aan gehad.... tricia@ wens je schoonzus maar veel sterkte hier@ het slechte telefoontje waar verrassingei het over had ging over mij.....even een update en tevens het laatste hierover. vrijdag naar de gyn geweest voor een nieuwe echo..weer niets te zien, maar HCG weer gestegen....dus opname op de gyn/verlofkunde afdeling.....vrijdagmiddag ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het zat in mijn linker eilijder en deze is meteen verwijderd. Het bleek dat deze al eerder deze week(tijdens mijn eerste buikkrampen)was geknapt en bloed had verloren, als service hebben ze me meteen gecuriteerd en heb ik de nacht moeten doorbrengen op de afdeling. Vanmorgen om 11:00 uur mocht ik naar huis. resultaat 4 gaatjes in mijn buik en veel spierpijn...conditie 0,0 en heel moe kan nog wel 2 weken duren tot ik volledig ben hersteld. over 6 weken een nw afspraak bij de gyn voor controle...
@inkietoy jeetje wat een verhaal! heel veel sterkte en hoop dat je snel hersteld! en denk dat je tricia bedoeld
Inkietoy: Jeetje meis wat een schrik. Zat al elke dag aan je te denken maar dit verwacht je absoluut niet. Heel veel sterkte. Dikke kus.
Inkietoy, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Neem je tijd om te herstellen... Kan me voorstellen dat je er voor je gevoel nu even niet meer over wilt praten. Maar als de tijd daar is kan je altijd hier (of via pb of iets dergelijks als je dat liever hebt) je verhaal kwijt! Dikke kus en knuffel!
ach meis het zit ook niet mee! heel veel sterkte inkietoy! we leven hier allemaal enorm met je mee. ik hoop dat je snel hersteld (lichamelijk en geestelijk) @elsie. het zwemmen zal dan niet zo lang zijn denk ik. weet niet hoe lang Sam het volhoudt, maar denk dat het voor Ninthe wel snel over is met een half uur á driekwartier