Poeh Inkietoy,weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.. wil je vanuit hier toch sterkte wensen..en neem er idd je tijd voor.. het is niet niks.. *knuff*
inkietoy, veel sterkte voor jouw en je partner gewenst!! t is niet niks zon ingreep. ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en je je lichamelijk beter gaat voelen. sterkte!!!! liefs lau
nou marjolijn weet wel een ritme aan te houden hahahaha gisteren en eergisteren om 12 uur pas in bed en word 2 keer om half 8 wakker hahahah we hebben wel lekker 7,5 uur slaap maar om half 8 op te staan was ook nog niet wat we in gedachten hadden hahahah
haha tricia, niet echt uitgeslapen dus... maar toch wel lekker 7,5 uur slaap. hier werd ik paar keer uit mn slaap gechopt door kleine in mn buik. later door mn wekker moest werken. er is tot nu toe niks te doen. straks om 12.30 komen de clienten die tijd en zin hebben lunchen en dan is t weer niks doen. hun hebben rustdag. maar ja zo gaat mijn dag niet snel voor bij. zit hier op zp beetje te posten en te lezen even een vraagje: ik wil voor mijn vriend een soort help ik wordt papa boekje kopen. dat hij zich een beetje inleest. hij heeft totaal geen besef over iets wat met babys te maken heeft. snapte al neit waar een box voor was, weet ook niet waarom ik zo af en toe bloed sjachie kan zijn. hij leest nu een boek over nederlandse gewoontes enzo heeft hij van verpleegkundige gehad. leert hier wel al dingen van. dus daarom dacht ik van boekje over vaderschap. wat denken jullie?> staan hier handige dingen in? zo ja welke is dan goed? (ook niet te moeilijk )
Inkietoy jeetje heey dat is toch eventjes op zijn zachts gezegd een flinke domper! Hopelijk wel een goed herstel. Sterkte met het verwerken ervan. Dikke knuffel. Tricia ik zou wel 7.5 uur slaap achter elkaar willen hebben hoor Laura dat zou een heel goed idee zijn! Ehhh je hebt natuurlijk verschillende boeken hierover. Gewoon ff op google kijken. Misschien hebben de andere dames een suggestie Zoooooo wij waren gister lekker naar een vriendin. Hebben daar heerlijk gegeten. Lees volgepropt. Want het is ramadam. Maar mijn god wat kunnen die somalische en andere mensen toch lekker eten maken Waren om 01.30 thuis en ik naar bed en manlief lekker met Ismail gaan slapen in de woonkamer hahaha. Hij mij om 4 uur wakker gemaakt want Ismail moest eten maar hij wou ook nog eventjes eten. Nou ja vooruit dan maar lol.. En toen ben ik om 10.00 wakker gemaakt. Nu slaapt manlief weer hij moet vanavond weer in de nachtdienst dus dan mag ik er weer uit. Zo meteen nog kraamvisite Gezellig iemand die ook aan de dialyse zit en ondertussen een goede vriendin is geworden. Misschien nog over de kermis maar weet het nog niet.
Lautje: goed idee wij hadden een klein simpel boekje gekregen. Weet alleen niet waar het is. Maar als je naar een voordeelboekenwinkel gaat kan je ze ook halen. Danitjuh: je krijgt vanzelf meer rust als je een voeding in de nacht kan overslaan. Dat is ook de enigste reden dat we een beetje kunnen slapen anders moet ik er na 2 uur weer uit. Kermis: wij gaan niet Hyves: ja ik vergeet niet dat ik 1 afspraak heb staan Vakantie: we gaan naar hengelhoef in houthalen in belgië. Samen met mijn ouders kunnen ze mee betalen en af en toe oppassen
lautje@ check bol.com misschien hebben ze daar iets....en ik weet dat bruna ook wel van dat soort boeken heeft. hier@ vannacht niet kunnen slapen van de spierpijn in mijn hele lijf....vooral mijn nek. het bleek dat ik moeilijk te intuberen ben ( buisje in mijn keel voor beademing) en mijn buik doet pijn van de spierpijn...verder rust ik goed en doe ik erg weinig. vanmorgen mijn kleine zoon opgehaald bij oma...die heeft 2 nachten gelogeerd. Blij om weer thuis te zijn...
Heerlijk als je je kleine weer bij je hebt. Dat ik naar de SEH was was marjolijn bij mijn schoonouders maar savonds laat wilde ik haar toch wel weer bij me hebben.
@inkietoy. fijn dat je even wat van je laat horne hoe het met je gaat. neem goed je rust en knuffel maar lekker met je kleine en grote man! @lau. ff googlen? op bol.com hebben ze ook veel zag ik @hier. echt zin om morgen te lappen! wil kleren kopen voor Ninthe (winterkleding 74/80). ze heeft nog bijna niks in een maat groter. en wil misschien kijken voor kleding voor mezelf en een nieuwe lingeriesetje. mn borsten zijn nu wel in de vaste staat terug denk ik. heb een cup groter dan voor de zwangerschap, dus moet hoognodig nieuwe hebben!
Heb van Fleur 2 stuks kleren gekocht die gaan we dinsdag ophalen. Maar ik moet me nu wel inhouden merk ik want ik zie nu steeds meer leuke kleren. En van maatje 74 heb ik alleen een spijkerjurk met hello kitty erop. Dus zodra ze aan die maat toe is word het ook SHOPPEN!!! Kan bijna niet wachten Hahaha
@inktietoy fijn idd om weer thuis te zijn hier vandaag een best lekker dagje gehad gefietst en gewandeld en lekker rustig aan gedaan. morgen weer boodschappen doen enzo en dinsdag op kraamvisite
Marjolijn is echt ERG!! We hadden haar al slapend boven in bed gekregen. Vervolgens na een half uurtje begon ze te piepen ivm haar luier. Dus luier verschoond en dacht laat ik ook de trappelzak gelijk aan doen. Dus ik pak de zak en ze ziet hem en begint meteen te huilen en niet meer rustig te krijgen. Maar ja als ze die niet aan heeft snachts dan heeft ze het erg koud.
@tricia jeetje dan weet ze gewoon al dat ze naar bedje toe gaat! zou het wel gewoon doorzetten hoor... en om de 10 min ofzo gaan troosten! doen wij hier ook... bed tijd is bed tijd... hier hebben we vanaf een week of 3 gewoon om 19.00 naar boven en niet meer naar beneden tot de volgende ochtend tenzij er echt iets is ofzo lekker streng he
Inkietoy fijn zeg dat je zoontje weer terug is. Dat van de beademingsbuisje dat ken ik ook. Tis een rotgevoel. Hopelijk knap je snel wat op. Hier vanmiddag visite gehad en een leuk pakje van de hema gehad maatje 50 dus dat kan meneer bijna aan. Hij heeft al shirtjes en rompertjes van 50 aan dus hihi.... Heb hem vanavond voor het eerst alleen in bad gedaan. Is goed gegaan Toen eten gegeven en in de swaddlle me gegooit Hij ligt nu 45 min te slapen maar is ontiegelijk aan het kreunen Ohh ja we hebben nu ook zeker 2 keer op een dag een mooie poepluier en stinken mijn god hahahahahaha
@danitjuh slaapt ie nu goed? wacht maar tot ie vast voedsel gaat eten dan gaat het nog meer stinken of als ze tandjes of kiezen krijgen nog erger
Elsie hij slaapt nog wel onrustig. Maar dat is meer in zijn slaap. Kreunen hihihi.. Hij kan zichzelf nu niet wakker malen met zijn armen dus dat scheelt wel..