zooooo daar ben ik weer! was wel vroeg hoor vanmorgen en wat een gekkenhuis!! de buit: zwarte en donkerblauwe birkenstocks voor mij en een leuke blouse. 3 longsleeves voor Ninthe (2van Feetje) 3 maillots en een winterjas (helemaal niet in de uitverkoop, maar vond m zo leuk! bij de C&A) voor Ninthe 2 overhemden voor vriendje maar moest een beetje haasten aangezien vriendje heeeeel erg graag weg wilde hahaha. @danitjuh. wat fijn dat Ismail nu goed poept! hopelijk blijft dat zo @elsie. vanaf 3 weken al om 19 uur naar boven?? dat redt Ninthe nog steeds niet qua eten hoor. had Sam geen avondfles meer dan??
Zoo ik ben ook weer terug lol.. mijn buit: * 2 paar sokjes * 4 shirtjes maat 50 * 1 shirtje maat 56 en toen ik thuis kwam. Lag Ismail klaar wakker te zijn Dus die heb ik eventjes in slaap gewiegd en toen weggelegd zodat ik kon afwassen. Halverwege was meneer al weer wakker. Was pas half 10 dus toen maar wakker gehouden tot half 11 Toen de fles erin en nu ligt hij heerlijk op zijn buik in de wandelwagenbak. Af en toe een kreuntje Als het goed is komt straks mijn vriendin. Hopelijk hoeft ze nu geen 2 uur te wachten bij de VK
@smyltje sam kreeg om 19.00 ofzo een fles toen en daarna ging naar boven en dan om 23.00 wakker maken en dan weer in bed. lekker geschopt dus al vanmorgen! @danitjuh jeetje 2 uur wachten bij de vk is wel erg lang!
Kom net uit het ziekenhuis en ze willen me niet opereren ivm mijn gewicht. Mijn zwangerschapskilos moeten eraf + 2 kilo extra om minimaal op de lijst te komen. Ik probeer al mijn hele leven af te vallen en dat gaat moeizaam tot niet. En nu met mijn bekken kan ik niet goed bewegen om af te vallen. Dus moet voorlopig eten met de hoop geen aanvallen te krijgen bij elke hap die ik doe. Ben eerlijk gezegd ff down en er klaar mee dat mensen zeggen dat afvallen makkelijk is.
@tricia afvallen is niet makkelijk, ben er ook mee bezig en het gaat langzaam... waaraan moet je geopereerd worden?
@tricia oh bah dat is echt naar idd! hoeveel moet je afvallen als ik vragen mag? ben je al bij een dietist geweest? mij helpt dat namelijk wel, kan je ook wel mijn schema doormailen qwa eten als je wil.
Heb bij een dietist gelopen en toen viel ik ook niet af. De enige keer dat ik 10 kg ben af gevallen werkte ik 40 uur op de groente afdeling en liep toen heeeeeeeel veel. Zoveel kan ik niet lopen nu.
heb je je keelamandelen nog? toen die er bij mij 3 jaar terug werden uitgehaald, verloor ik 6 kilo in 1 week omdat ik niks kon eten wel drastisch, maar werkt wel! (niet dat ik die kilo's kwijt wilde trouwens..) weet niet of je een snoepkont bent? ik laat nu al het snoep staan en neem lekker komkommer/paprika o.i.d. ipv koek/snoep. ik ben qua kilo's niet te zwaar, maar ben niet blij met mn buik. en ik groei nu nog steeds (was voor de zwangerschap 70, na de bevalling 68 en nu 73... misschien door het spiraaltje?!) ik wilde vroeger altijd aankomen, en toen zeiden mensen ook altijd tegen mij: dan eet je toch gewoon meer!? ik ben jaaaaaren bezig geweest om van ondergewicht af te komen! dus of het nou om aankomen of afvallen gaat, ik weet dat dit niet altijd zo makkelijk is! misschien als je weet welke stok er nu achter de deur zit (je operatie) het misschien motiverender is? en als Danny ook meedoet? (samen werkt vaak beter dan allen)
Tricia dat is moeilijk zeg. Misschien Sonja Bakker doen? Het werkte bij mij wel. En je mag redelijk normaal eten. Heeft iemand in de vriendenkring een hometrainer???
We hebben alles om te bewegen maar als ik dat doe gaat mijn gewricht dus verkeerd dus kan dat niet doen. Duurd nog wel voordat dat goed is. Lopen lukt ongeveer een half uur. Sonja heb ik ook gedaan en dat werkte wel maar toen werkte ik ook 40 uur per week op de groenteafdeling en liep toen heeeeeeel veel maar kan dat nu niet. gezond eten doen we nu al sinds de bevalling en het gewicht gaat er gewoin niet af. Danny let ook op zijn eten maar dan ivm de zout en die is 10 kg kwijt.
wellicht moet je dr frank proberen....of alle porties door de helft doen... of een apart bakje voor jezelf waar je alles in kan afmeten. wat er niet in het bakje kan kan je ook niet opeten. misschien dat het helpt. ik ben ook al jaren bezig met de strijd tegen de kilo's ....houd moed en wees sterk.
@Tricia: Afvallen.. ik ken het..klinkt heel simpel wat ik nu ga zeggen,maar helaas zijn er zo bij mij wel 20 kg af gegaan.. Ik heb een knop (in mijn hoofd dan he) omgezet.. Heb geen enkel snoepje/koekje of wat dan ook meer gegeten.. En ben,voor mijn doen gezond gaan eten.. Ik at dan ook best ongezond..dus nu 1x per week patat,ipv 3 of 4x per week. Moet nu wel eerlijk zijn door te zeggen dat ik nu weer ontzettend moet oppassen,voordat ze er weer allemaal aan zitten hoor.. Dat thuis zitten is funest voor mijn gewicht.. En dan moet ik toch zeker in totaal minimaal 35 kilo kwijt. Er is helaas geen wonder middel,maar zo ben ik ze kwijt geraakt..