Haaai meiden, Hoe is het hier? @tricia: wat naar meis! Dikke knuf hoor. Hoop dat het gaat lukken om de kilo's kwijt te raken. Jammer dat borstvoeding niet gelukt is, daar val ik gestaag vanaf. En als je zit wat ik eet...pffff lijk wel een bouwvakker.eet meer dan mn vriend op t moment. Zoals ik al pingde: misschien slender you? Dan beweeg je zonder dat je zelf al te veel moeite hoeft te doen. @lappendag: fijn om te lezen dat iedereen zo goed geslaagd is! Ben zelf nog nooit op lappendag in hoorn geweest. @hier: we zijn vandaag naar landgoed hoenderdaell geweest. We zouden eigenlijk naar blackendaell gaan in tuitjehorn, maar omdat ik toch had gelezen van de dames hier dat het best klein was en dat inkietoy dat ook zei hebben we op het laatste moment toch besloten dit te gaan doen. Ik moet zeggen een geslaagde dag. Heel veel jonge dieren gezien,waaronder jonge everzwijntjes van een paar dagen oud....zooooo schattig!zie hyves. Veel foto's gemaakt. Vergeet alleen steeds dat ik ook een smartphone heb waarmee ikmdirect uploaden kan naar hyves, kwam er pas op de terug weg achter.... Anders had ik meer kunnen delen.
dames wat fijn dat jullie zo geslaagd zijn voor lappedag!!! ik heb mezelf bijna moeten opsluiten om niet naar de stad te gaan. heb nu ff nog geen geld volgende week pas. moest mezelf zo in bedawang houden echt balen. gelukkig moest ik werken om 12.15(zit dus weer heerlijk nuttig bezig te zijn of naja ik vind dit wel nuttig en gezellig ) zitten nu beetje lollig te doen over begrafenis morgen van client, je moet toch iets om t een plaats te geven @ kilo's mij hielp t altijd door veel water te drinken ook tijdens t eten. dan zat ik sneller vol.
Ook hier een geslaagde lappendag gehad! Ik heb niet geshopt, alleen geborreld De moeder van mijn ex heeft op de kindjes gepast zodat ik even lekker de hort op kon. Heerlijk! Heb echt genoten van het even zonder kindjes weg zijn en van het wijntje (of 2 ) Was erg gezellig (maar erg druk)... Alana ligt al gebadderd en wel op bed. Nu Ayden nog even in bad, zelf even onder de douche en dan lang uit op de bank. Ben helemaal kapot! Hoop dat Ayden zich een beetje rustig houd vanavond... Fijne avond allemaal!
We kopen nooit snoep en als we koek kopen zijn het bescuitjes. Patat eten we 1x per 2à3 maanden. We eten netjes 3x a 4x per week groente, aardappelen en vlees. Daarom snap ik het ook niet. We gaan weer eerst sonja proberen als richtlijn.
ff ego berichtje vriendje was om een uur of 6 thuis, compleet bezopen! had nog tegen m gezegd: prima als je naar lappendag gaat, maar kom niet helemaal bezopen terug omdat je ook nog een kleine thuis hebt.. niet naar geluisterd dus! hij meteen naar bed (GRRRR ik heb me compleet uitgesloofd in huis de hele dag en hij gaat naar bed?!). komt ie eruit. alleen maar zeuren dat ie last van zn buik en zn hoofd heeft. geen zin om Ninthe te vermaken, dus mag ik weer doen. en net gaat ie naar bed, komt ie er 5 minuten later uitrennen om even alles eruit te kotsen!! ik kan daar echt niet tegen hoor. je hebt toch verantwoordelijkheden?!?! nu ga ik maar boos naast een stinkend en snurkend vriendje liggen. make my day :S
Dat probleem had ik met mijn ex ook! Ik heb ook wel eens op de bank geslapen... Ga niet naast zo'n alcohol kots lucht liggen... Succes meis, laat je niet gek maken!
Smyltje fijn zeg zo'n vriend ik zou ook pislink zijn. Zo hier Ismail net eten gegeven. Hij heeft om 19.30 gegetenen kwam nu pas voor eten. Dus ik heb ook kunnen slapen van 22.00 tot 01.30 nu ligt hij nog heerlijk bij mijhij heeft af en toe kramp.
Gisteren bij mijn schoonouders gegeten. Marjolijn begon om 20:00 uur weer te jengelen. We gingen naar huis en om 2:00 uur konden we pas slapen. Zometeen naar Fleur toe en bellen naar het ziekenhuis voor de bloeduitslag. Daarna nog even bij de hema naar shirtjes kijken.
@smyltje jeetje dat zou ik ook niet leuk vinden hoor! ik hou dr helemaal niet van als mensen dronken zijn. gelukkig gebeurt het hier zelden. @tricia jeetje pas om 2 uur slapen! @hier sam was om 6 uur even wakker maar na een beker drinken ging ie weer slapen tot 8.15!! dat is echt nog bijna nooit gebeurd! straks op kraamvistie!
Ja we waren ook niet blij. Ben nu onderweg naar Fleur. En ja dat zal je altijd zien, ben je klaar pak je je kind zit ze onder de poep! Alles schoon aan trekken. Nou ja we zijn dus nu onderweg.
gelukkig gebeurt het hier ook niet zo vaak hoor. maar het was meer het feit dat we hadden afgesproken dat hij mocht gaan en ik thuis zou blijven mits hij niet compleet bezopen terug zou komen. daar had hij zich dus niet aan gehouden. heb de hele avond en ochtend geen woord met m gewisseld. en dan vindt hij het nog raar ook dat ik boos ben!! @elsie. donderdagochtend zwemmen?
@smyltje: gelijk heb je dst je boos bent geworden! Dit kan echt niet en et is goed dat je hem op zn gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel (leuk galgje woord) heb aangesproken. Zelf ook een hekel aan dronken mensen en ben blij dat ik geen drinker heb (lees: bijna een jaar doen met een fles malibu). Hoe is het nu? @tricia: wel gek hoor dat je niet afvalt ondanks dat je er op let! Is er misschien niet iets anders aan de hand? Iets medisch ofzo? Heel veel plezier bij fleur. En hoe is je uitslag van je bloed? @danitjuh: wil je een virtuele schop onder je kont hebben voor de schoonmaak?hahahaha. @elsie: wat heerlijk voor je zeg dat je heb kunnen uitslapen.hoop voor je dat het vaker gaat gebeuren.zelf heb ik een enorme uitslaper, maar besef ook heel erg goed dat ik enorme mazzel heb daarmee.aaliyah slaapt uit tot 9 a 10 uur 'sochtends. Veel plezier op kraamvisite.
buddynieuws M1980 is vannacht bevallen van dochter Jonie ze weegt 3800gram. Ze zijn nu aan het genieten met zijn 5en Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet lekker van je kraamtijd
Jeeej, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jonie! Lekker genieten he? Liefs verrassingsei en co.