@smyltje: ik dacht dat jij niet open stond voor 2e hands en alles nieuw wilde voor ninthe? @tricia: prikjes zijn ook niet leuk! Wel lekker gegroeid.had je nog gevraagd? @inkietoy: knuf voor jouw @mouschy: kan nog steeds niet stemmen, nieuwe voeding moet besteld worden, gaat nog wel even duren. @danitjuh: hoe is het daar? @meeting: gingen we er nog een soort van picknick van maken?en mag je dan ook eigen meegebrachte dingen meenemen de speeltuin of ballorig in? En zo ja: wie neemt wat mee? @hier: nou he he, gisteren eindelijk de decoder binneb gekregen ( een maand later dan beloofd). Dus toen tricia,man en marjolijn weg waren heeft eiman het gelijk aangesloten. Toen alles werkte en we de kaart wilde activerev kwam het volgende drama: Omdat het nu augustus is en het nieuwe tv kijken bij ziggo per 1 september in gaat is het mogelijk nu te activeren. Ja mevrouw dan had u dat eerder moeten doen.was het nu juli gweest hadden we nog wel het abonnement tijdelijk kunnen veranderen, nu kan dat niet meer! Wel gloeiende grrrrrrrrr grumble @&#%^. door jullie zit ik al vanaf begin juli te wachten op iets wat niet komt. Dan komt het ein-de-lijk en dan kan ik er geen gebruik van maken tot 1 september.... Dus als jullie je aan de afspraak haddn gehouden dan had ik nu gewoon tv gehad? Ja sorry mevrouw, heel vervelend allemaal. Pfffffff, dus ik zei: oke....jij koopt een nieuwe auto, deze wordt al ruim een maand later geleverd dan afgesproken. Hij wordt bij je voor de deur gezet en er zitten geen sleutels bij, die krijg je 2 weken later.... Je kan kijken naar je nieuwe auto, maar verder heb je er geen reet aan. Hoe zou jij dat vinden??? Tsja mevrouw als dat zo is dan is dat zo en leg ik me er bij neer zegt ie. Dus ik zeg: dat hoort toch bij elkaar?een auto+ sleutel en een interactieve hd recorder + interactieve tv. Nee hoor wordt er boven op gezegd door die gast, mensen kopen ook wel eens zo een ding om er "gewoon" tv op te kijken..... Ja joh natuuuuurlijk, je koopt een ding van 469 euro ( heb ik er dan wel niet voor betaald, maar goed) met allerlei extra's die je niet gebruikt. Naja was dus een eindeloze discussie. Ben behoorlijk uit mn stekker gegaan (hormonen) en ben nu ik er over schrijf weer boos. Hoe zouden jullie hier op reageren? Is mijn reactie terrecht of overdreven?
@m1980 fijn dat het goed gaat! @tricia ook goed gegroeit! hoop dat ze niet ziek word van de prikken. sam had verhoging vanmiddag
@ Verrassingsei: Ziggo is 1 groot drama.. kan er boeken over schrijven.. Ze moeten er een bom opgooien!!! Echt waar.. @ hier: vandaag mijn nichtje over de vloer gehad,haar moeder ging school spullen halen met d'r zus en zij moch bij mij komen.. Een heerlijke Hello Kitty cake gebakken en die heeft ze zelf versierd. Verder nog een belletje van mijn moeder gehad,mijn opa is vannacht overleden....enneh,khoef geen medelijden hoor,kan er geen traan om laten.. Er werd mijn moeder ook vriendelijk verzocht vooral niet op de begrafenis te komen.. naja.. daar kan ze het mee doen. Ze willen die man een waardige uitvaart geven... stel hypocriete mensen zijn het.. Vind het voor mijn moeder het ergste,ze had liever zelf een keus gemaakt om heen te gaan of niet.. Verder weinig nieuws..oh ja,morgen een kennismakingsgesprek voor een sollicitatie!! Om 11.00 u.. ben heel benieuwd.. ben wel weer klaar om te gaan werken!!
Sylvia succes. Elsie ze is niet ziek nu maar wel giga hangerig en wil niet bij mij vandaan Ze voelt de heletijd met haar handje. Ze slaapt wel en normaal huilt ze op dit moment.
@silvia:wat een lekkere taart zeg!en hello kitty....je bent nu al mn vriendin hihihi (ben grote fan, mn dochter heeft zelfs een hello kitty kamer....foto's staan op hyves). Succes morgen met je solicitatie, hoop dat het gaat lukken voor je.Zeker omdat je zelf aangeeft dat je er aan toe ben. @Tricia: Tsja slapen deed aaliyah ook en hangerig was ze ook.Dus dat zal de normale gang van zaken wel zijn hoor. @Hier: Nou ik dacht dat mn voeding van mn laptop stuk was. Dus de verzekering gebeld en naar de pc zaak hier voor een offerte enzovoort. Zegt eiman ineens: Zal m eens door meten.... Doet dat stomme ding het toch ineens weer??? Snap er geen kloot van hahaha, maar scheelt toch weer (broodnodige) centjes. Dus mouschy....ik ga stemmen hoor hahaha.
Sylvia succes morgen! Verrassing: ziggo.. hmm waar zal ik eens beginnen.... nee ik doe het toch maar niet.. Zegt genoeg toch Ben blij dat wij een schotel hebben. Al is het soms wel dat we geen zenders hebben als er slecht weer is! Vanmiddag een spaarrekening voor de kleine geopend. Krijg er zo'n speelkleed bij. Maar die hadden ze natuurlijk weer niet. Dus die krijgen we volgende week ergens. Ik ga naar bedje toe . Toedeloeeeeeeeeeeeee Ik wil trouwens ook wel wat maken hoor voor de meeting Muffins ofzo
@ Verrassingsei: Ja,leuk is ie he! Had ook je foto's al gezien van jullie babykamer.. Ik heb het bakblik van mijn schoonouders gekregen,omdat ik altijd koekjes en cakejes bak met de kleine meid als ze langs komt. En stiekem omdat ik 'm zelf ook wel erg leuk vond! Eerste keer dat ik die bakte ging het helemaal fout,helemaal aangekoekt..maar nu is ie redelijk gelukt! Vandaag naar het kennismakingsgesprek toe,heb er zin in! En vanavond het mannetje weer thuis..nog 2 weken,dan hebben we "vakantie". Dan zit ik een week bij jullie allemaal in de buurt,we gaan mijn moeder verhuizen.. En eind van die week praat ik weer volop west-fries Naja,komt allemaal wel goed! Hou jullie op de hoogte!
Sylvia succes vandaag! Wij gaan ook de hort op vandaag. Altans Ismail en ik We moeten naar het amc naar de kinderchirurg voor zijn liesbreuk. Ben benieuwd wat er gezegd gaat worden. En omdat ik er dan toch ben in het amc ga ik gelijk een rondje maken Langs de dialyse afdeling en eventjes naar de neonatologie afdeling. Er gaat ook een nicht van mijn vriendin mee. Die rijdt mee. Haar zoontje is met 26 weken geboren en die ligt op de neo afdeling.
Sylvia en Danitjuh succes vandaag. Vannacht maar 4 uurtjes geslapen ze wilde echt niet bij mij weg. gelukkig is het 1 keer gelukt. Wel veel kreunen en woelen maar ze werd niet wakker dus kon ik 3 uur achter elkaar slapen. Vandaag controle bij de gynaecoloog daarna door naar Ommen. Bij.een. vriendin op bezoek maar dat weet ze zelf nog niet. Die denkt dat we om 2 uur gaan Skype hihihi
@verrassingsei. nee hoor, dat was ik niet ik ben niet tegen 2e hands, mits het er goed uitziet dan natuurlijk. en ziggo.. tja, als alles werkt is het leuk, maar anders.... @M1980. lief dat je even langskomt om te zeggen dat het goed gaat! @meeting. in ballorig mag je geen eten meenemen. neem aan in de stadsspeeltuin wel. @sylvia. succes! @danitjuh, jij ook succes!
Danituh succes met je stoere ventje!!! Verassings ei wat een gedoe met Ziggo zeg! Wij zijn net ook weer terug, we zaten bij de KPN maar dat beviel helemaal niet... Bedankt voor het stemmen M1980 lekker dat het zo goed met jullie gaat! Hier zijn we druk bezig in de tuin. We vervelen ons niet
mouchy@ cristan is nu 3 jaar hij wordt in maart 4 en hij gaat pas na de zomervakantie 2012 naar school. Hij heeft een achterstand in ontwikkeling en praten...en wij willen dit nog even de tijd geven om bij te trekken Sylvia@ hoe was je soll gesprek??? Verrassing@ ziggo...ja mijn intermet deed het vanmorgen weer niet....werkzaamheden hier in de buurt zeggen ze.... nou dat gebeurt wel erg vaak zeg ik.... toen wist die muts niets meer te zeggen..... nu doet ie het weer. wat een ellende die firma. hier@ weer een bieding gedaan op vakantieveiling.nl en gelukt we gaan 3 dagen naar oranjestad pipodorp ....top zo'n site. een echte aanrader als je goedkoop ergens heen wilt
@inkietoy. zal spannend zijn als jullie mannetje voor t eerst naar school gaat! gelukkig hebben jullie nog even. heeft hij veel achterstand? het is wel goed dat je dit zelf al aangeeft, er zijn genoeg ouders die hier moeite mee hebben en zo toch een beetje 'hun kop in het zand steken'. ga jij eigenlijk ook mee naar de meeting? zou t wel gezellig vinden!
Hoi hoi!! Sollicitatie ging goed,alleen kon ze niks voor mij betekenen. Ik heb namelijk zelf bij TNT Fashion gesolliciteerd en daar was deze vacature ook voor.. Blijkbaar heeft TNT bij elk uitzendburo de vacature geplaatst en zelf ook nog de vacature in de kranten geplaatst.. Dus ik moet even kijken of niet alle sollicitaties naar het zelfde bedrijf gaat..staat ook zo raar.. Verder was vriendlief vanmiddag al vroeg thuis,vanmiddag ff naar Karwei gereden,daar was blijkbaar opruiming..lag er zo'n babybadje..voor in de tuin,voor 2,50!!! Dus nu is de buurvrouw blij,kan de kleine man er in spelen vandeweek! Toch nog een goede daad verricht vandaag..