Zo weer terug van een vermoeiende dag. Eerst naar de kinderchirurg geweest. En daar moest ik gelijk al zijn fles geven want meneer had honger Daarna had chirurg gekeken en besloten dat hij binnen 3 weken geopereerd moet worden Oef nu komt het toch wel dichtbij. We krijgen nog een telefoontje wannneer want ik moet natuurlijk ook nog kijken hoe het zit met mijn dialyse dan. Het kan op dinsdag, donderdag of vrijdag de operatie en dan wordt hij de dag ervoor opgenomen. Dus ik ga aan mijn nefroloog vragen of ik dan 1x dialyse mag overslaan op de donderdag dan. Want ik wil wel gewoon bij de operatie zijn als hij onder narcose gaat en op de verkoever komt. Dus dat gaan we maar ff aangeven hihi... Sylvia raar zeg die sollicitatie. Wat moet je ermee denk ik dan hihi... Ohh een badje voor 2,50 das geen geld!
hoi meiden! vanmorgen bij een vriendin geweest samen met sam lekker gespeeld en om 11.30 waren weer thuis sam een broodje gegeten en lekker naar bed hij heeft bijna 3 uur liggen slapen. vanmiddag even hoorn in geweest moest wat ophalen en bij de lady sting even wat voormezelf gekocht! daarna naar een vriendin geweest sam ook lekker gespeeld thuis gegeten en nu ligt ie al een uurtje in bed, hij was best moe. @danitjuh waar moet ismail aan geopereerd worden?
Hij heeft een best wel behoorlijke liesbreuk. Ook te horen gekregen dat een kindje wat toen ook op unit 3 lag naast Ismail(we hebben contact met de ouders) overleden is Hij is 2 weken geleden al overleden aan de gevolgen van foutieve eten gegeven op de couveuse. Hierna is hij ziek geworden en dit is hem fataal geworden. Ik ben er helemaal van slag van
@danitjuh oh dat is niet niks!!! oh wat een naar nieuws is dat! logisch dat je daar helemaal naar van word...
Alana heeft gelukkig geen last gehad van deze prikjes, dus ik hoop dat Sam er ook geen last van heeft...
Sylvia.staat idd raar. Danitjuh. Hopelijk kan je er idd bij zijn. En wat een schok als je hoort dat er een kleintje door een fout is overleden probeer het een plekje te geven. Patroeschka. Ik kom dinsdag morgen langs. Rond 10 uur? Hier. Gisteren avond lagze in bed maar werd wakker door pijnlijke scheetjes en wilde toen niet meer slapen. In de schommelstoel gezet en was 10 minuten later vertrokken. Gisteren heeft ze ook heel slecht gedronken door de prikjes. Maar 75 per keer ipv 135 a 165. Heb maar met regelmaat een flesje gegeven zodat ze evengoed nog wat binnen kreeg. Waar kan je een babyband kopen voor in het zwembad?
Inkietoy dus jullie kunnen nog lekker genieten van jullie mannetje thuis. Krijgt hij begeleiding of logo voor z'n achterstand. Ik ben ook wel benieuwd of jullie naar de meeting komen. Denk dat het ook wel leuk is voor de kids! Danituh dus de operatie komt nu wel dichterbij. En wat een schrik zeg van dat nare bericht, kan me voorstellen dat je van slag bent... was dat kindje net zo jong als jou zoon? Tricia een baby zwemband heb ik wel voor je, van Snoopy als je dat leuk vind. Moet je m wel komen halen, anders neem ik hem wel mee naar de meeting als je ook komt. Maar die banden kan je verder overal wel kopen hoor, V&D en Prenatal weet ik zeker. Bedankt voor de stemmen op Arthur!
die van de hema is vanaf baby. @danitjuh. owh, komt nu wel dichtbij! en wat een rotnieuws zeg kan me voorstellen dat je van slag bent. @sylvia. das ook raar! maar toch weer een soll. meegemaakt
Pffffffffffffffff alsof het nieuws van gister nog niet genoeg ellende was, net weer iets meegemaakt. Ik zit aan de dialyse vandaag en zeg maar aan de overkant van waar ik lig is nog een plek. Hier lag een man. Ineens gaan de gordijnen dicht hoor ik ze roepen reanimatie! Dus allemaal dokters enz... En tja toen brak ik.... Moest hartstikke janken. Alles kwam terug van Ismail. Helaas is die meneer overleden.....
danitjuh@ neem even tijd voor jezelf sterkte meid das erg heftig. zwemband@ ik moest nog wat babydump bestellen en daar was hij nu ook in de aanbieding vanaf 0 jaar. dus heb hem daar gelijk mee besteld. toch bedankt voor de reacties en aanbieding.
Eventjes een vraag hoor meiden. Ik wil Ismail te laten proberen dat hij wat langer doorslaapt. Maar hij moet 7 voedingen hebben. Hij mag in princiepe ook 6 voedingen krijgen en dan dus de 7e fles verdelen over de andere 6. Snappen jullie het nog? Wat zijn dan de beste tijden die ik kan aanhouden?
@ Danitjuh: Jeetje meis.. heftig allemaal.. tuurlijk breek je dan.. het is ook niet niks wat jij de afgelopen maanden hebt meegemaakt he... laat het op je inwerken en probeer het een plekje te geven.. @ Hier: Vandaag bij Babyplanet geweest,voor mijn vriendin,gewoon even kijken..hihih.. vriendlief begint 9 van de 10 keer heel diep te zuchten..maar nu stond ie al die kinderwagens uit te testen en serieus te kijken naar welke de beste zou zijn!! hahah.. klinkt dom,maar voor mij was dat weer een stapje dichterbij. Verder een beetje in de tuin gezeten en net heerlijk ge-bbqed. Zometeen dat nieuwe programma van Carlo en Irene kijken,de Britse versie ken ik al,vind ik briljant..dus ben benieuwd hoe t met Carlo en Irene zal zijn.. Fijn weekend nog allemaal!
23:00 6:00 9:00 12:00 15:00 18:00 21:00 23:00 telkens 3 uur ertussen en dan slaapt hij hopelijk 7 uur snachts dan heb je 7 voedingen
Tricia dank je wel.. gaan het deze week maar eens uitproberen Dan heb ik ook weer wat meer slaap lol...
jeetje Danitjuh, kan me voorstelen dat dit erg heftig was en al helemaal voor jou! *knuf* hier: heeerlijk geslapen! Ninthe is nog niet eens wakker?! straks maar ff wakker maken anders slaapt ze de rest van de dag niet meer hihi oooowh ik hoor dr!
smyltje@ hij heeft een achterstand van 1 jaar en we lopen bij een (hou je vast) kinderarts, neuroloog. logopedie. revalidatiearts. ergotherapeut, fysiotherapie, WKZ in utrecht, LUMC in leiden, en natuurlijk het CB...we wisten al vanaf zijn geboorte dat het een lange weg zou worden maar we doen het met veel plezier....en alle vooruitgang is een enorm wonder. en natuurlijk kom ik ook naar de meeting..... danitjuh@ wat heftig zeg...neem je tijd om dit te verwerken en het een plaatsje te geven.. dit is niet niks. sylvia@ rare sollicitatie...wil je werken..kunnen ze niks doen...hoop dat je snel meer succes hebt heb ook gister : "zie ze vliegen" gezien ..heel leuk....goede typetjes hier@ gister naar de speeltuin geweest. en omdat ik niet mag tillen, moest cristan heel veel zelf doen..dit ging fantastisch ...zelf de glijbaan trap op ( met van de ijzeren treden) en alleen op de schommel...( hij heeft een evenwicht probleem) ben super trots op mijn kleine schat
jeetje, dat is niet niks!! jullie hebben er vast een hele dagtaak aan. wel lekker dat het zo goed ging in de speeltuin! en gezellig dat jullie ook komen!