Inkietoy jeetje jullie hebben ook een zwaar leven zo. Hier niet echt veel gedaan. 2 wassen waarvan 1tje nog lekker buiten hangt. De andere is al opgevouwen. Boven alles stofzuigen dus dat is ook klaar. Ons bed verschoont. De trap stofzuigt en de beneden gang. Nu moet de woonkamer nog gedaan worden en dan is het boeltje weer aan kant samen met de badkamer. Ook nog visite gehad. Ze hebben een kort broekje en shirtje meegenomen. Wel schattig. Verder ook weer iemand voor de schotel. Die heeft nu een ander kastje gedaan en nu hebben we echt alle zenders weer
tuurlijk hebben we nog wel tijd voor onszelf....we maken gewoon tijd....en de afspraken zijn niet ieder week... maar om de paar maanden. alleen logo en fysio komen 2x per week terug... vandaag weer naar de speeltuin en cristan heeft een vriendinnetje gemaakt hij heeft 2 uur met haar gespeelt en rondgerend....
hier even een klein berichtje, kan helaas thuis nog niet op internet. kabel is ergens???? vandaag leuke gezelligedag met mn ouders en vriend en de leenhond. zijn lekker naar ijmuiden strand geweest daar mogen honden los lopen op een bepaald stuk. nog even een stukje water in geweest best wel lekker toch. vriend is helemaal onder geweest die duikt direct brr beetje koud. verder helaas erg veel pijn beneden bij schaambeen. kan bijna geen stap meer zetten. moet morgen werken. ga wel proberen kijken hoe t gaat, alleen ga ik proberen niet te veel te lopen. pff erg iri. niks voor mij rustig aan doen. hebben jullie tips wat ik hier tegen kan doen? @danitjuh : wat naar is dat toch als je daar ligt en ineens moet er iemand gereanimeerd worden en overlijd diegene. en dan dat nieuws van dat kindje naast ismail. bah! komt allemaal erg dichtbij. maar hoe kan dat gebeuren dan die verkeerde voeding? sterkte alvast met operatie van ismail.
Lautje: het is een fout van de verpleegster geweest. Het jongentje heeft de verkeerde voeding gehad. Dit terwijl hij met een buikinfectie en darminfectie zat. Hij had zeg maar de voeding van een andere baby gehad. Dit wordt normaal gesproken dubbel gecontroleerd door de verpleegsters. Maar toen dus niet. De moeder zat ernaast en die zei het is niet goed wat hij krijgt. Maar volgens die verpleegster dus wel. Nu is het geval dat die voeding altijd op naam staat en de verpakking dan in het prullenbakje naast de couveuse wordt gedaan. Dus heeft de moeder het uit het prullenbakje gehaald en dus laten zien aan de verpleegster. Dus toen zijn allerlei toeters en bellen gegaan. Kleintje heeft dus nog meer infectie gekregen en dit is hem fataal geworden. Verpleegster werkt er niet meer overigens. Smyltje ja ik ben goed bezig he anders krijg ik van verrassing op me kop moet alleen de woonkamer, wc en de badkamer nog. Morgen weer een dag Inkietoy ohh lekker naar de speeltuin! Oehh Christan een vriendinnetje gezellig toch. Hmmm ik dacht wat maakt onze auto een raar geluid bij de uitlaat. Is de uitlaat een stukje afgebroken. Dus onze auto heeft nu zo'n race geluid Manlief wil hem laten maken bij kwik-fit en gelijk apk doen want dat moet toch gelijk. De oom van mijn man heeft met mijn man een deal gesloten Hij zou met de man van de schotel bij mij komen en dan moest manlief wel een nieuwe tv gaan kopen binnenkort Dus ik is heeeeeeuuuuul blij hiermee Wordt waarschijnlijk 1tje van 101 cm dus dat is wel lekker denk ik
goeiemorgen! van het weekend niet veel tijd gehad om achter de computer te zitten! gisteravond naar de bios geweest dus lag laat in bed tegen half 1, gelukkig sliep sam tot 7 uur. misschien dat ik vanmiddag even ga liggen als sam ook gaat slapen. fijne dag allemaal!
Elsie leuk zeg naar de bios.. Hier nu niet veel. Ben film aan het kijken de hel van 63... Straks eventjes naar het ziekenhuis voor een mantoux prik. Dit is ter voorbereiding voor een eventuele transplantatie.
wat een rust hier!! @smyltje we kunnen deze week wel zwemmen hoor, wanneer kan je? ik merk niks aan sam van de prikken dus.
Eigenlijk niet echt wat gedaan hier Ja afwassen maar dat hoort erbij he. Verder ben ik lekker met Ismail buiten geweest. Eventjes naar de winkel geweest en postkantoor. Nu ligt meneer in coma na een flesje van 80 soms wilt hij gewoon nog meer en dan geef ik het gewoon. Manlief is met zijn oom naar tv´s aan het kijken Pfff zou het dan echt gaan gebeuren hahaha... Ohhh ja heb ook nog een mantoux prik laten zetten. Pff die vloeistof is niet echt fijn maar ja moet gebeuren he. Morgen naar de rontgen en dialyse ook nog natuurlijk. Ga straks een cake baken als Ismail wakker is. Moest toch nog roomboter ontdooien dus dat kan mooi nu.
@danitjuh als ie om meer vraagt zou ik het ook gewoon geven hoor! deed ik ook wel bij sam, die had in het begin zoveel honger steeds.
Tricia even ter verduidelijking het is 10 september vrijmarkt hier hè! (geen 3 september!) enneh de kleertjes liggen klaar dus tot morgen 10 uur.
@danitjuh zo wat een fout wat erg zeg, ook dat je t dan zo als moeder ziet maar t eigenlijk al gedaan is. pfff moeilijk. helaas geld altijd waar mensen werken worden fouten gemaakt maar dit is echt een zeer grove fout. arm kindje en ouders. hier: ben aan t werk. of naja probeer t. mijn gedachten zijn thuis op de bank met kop thee. voel me niet zo goed. lich niet en ook zelf geestelijk ff dipje. wel gelukkig zaterdag wat leuks gedaan met vriendin, was alleen even allemaal teveel. zijn naar corpus geweest in leiden en nog klein stukje in leiden zelf. corpus was wel leuk, je gaat als t ware op reis door t menselijk lichaam. wel interessant. ook leuk voor kinderen vanaf jaar of 8. maar ja als je bij tentoonstelling van body worlds bent geweest dan valt dit toch nog wel tegen. dat was wel jammer. maar we hebben wel een heel gezellige dag gehad. alleen kon ik erna zowat niet meer lopen. ohja ladies, zaterdag is t jaarmarkt in blokker wie gaat? ik ga even met mn moeder. ga gewoon even wat later beginnen op t werk ! morgen afspraak bij huisarts. wordt t een beetje zat om voor eend te spelen even kijken of er iets aan te doen is.
@lautje. bij mooi weer ga ik ook naar de jaarmarkt! @elsie. het is nog wel vakantie volgens mij,maar woensdag is het toch sowieso gezellig!
Ja idd 10 september foutje 3 september hebben we buurtfeest met onze straat. Ja tot morgen danny komt als het goed is ook mee ff uitzoeken.
@ Danitjuh: Wat leuk,nieuwe tv!!! Wij hebben nog zo'n oud ding..maar zodra die stuk is,gaan we ook zo'n grote platte kopen.. @ Hier,echt pokkeweer hier.. heel de ochtend al aan het onweren en regenen.. dus zit lekker met de joggingbroek aan binnen. Heb reactie gehad van mijn sollicitatie,helaas mag ik niet op gesprek komen.. jammer dan.. Dan maar lekker verder zoeken..