Ik heb ook heel veel meiden kleding. Ik zal eens kijken welk seizoen maatje 74 heeft Alana zit ondertussen in 80/86 dus de rest kan wel weg Weet niet wanneer ik tijd heb om te kijken, maar als ik het vergeet kan je me gewoon helpen herinneren hoor
Patroeska ga je de jongenskleding op internet zetten? Zo hier heeft Ismail net zijn flesje op. Hij had om 23.30 zijn laatste fles gehad. Wel die van 21.00 over geslagen. Dus ik mag niet klagen. Wel irritant dat buren in het rijtje de hele nacht ruzie hebben lopen maken op straat :x Nu nog ff wat proberen te slapen.
ff via tel. Nnthe heeft eindelijk weer eens doorgeslapen!!! He he @patroescka. Weet je al of je 74 hebt in najaar/winter? Dat wordt vechten verrassing
@elsie. het is nog wel vakantie trouwens hoor. de Waterhoorn was alleen gesloten tot 12 aug. kijk maar-> http://www.waterhoorn.nl/upload/190.pdf dus het wordt iig woensdag
@smyltje wel fijn dat ze heeft doorgeslapen! @ danitjuh wat iri zeg die buren. pff weet helaas hoe t is. nu is t soms gewoon zo rustig dat ik daar wakker van wordt ook afgelopen nacht van laagvliegende ganzen. maar dat liever dan buren. hoop voor jullie dat t eenmalig was. hier: beetje ziekjes last van keel , ga vanaf volgende week beginnen met bekken fysio. dat zal iig wel al wat schelen. straks werken, ga t even proberen maar als ik me dan nog zo beroerd voel ga ik weer naar huis. en dan blijf ik ook thuis t weekend ga dan niet weer 1 dag ziek en weer werken. mag nu ook niet zoveel meer doen op t werk van huisarts. zal vanav dus boze clienten krijgen. ze willen t liefste dat je voor ze rent en springt en dat ze zelf lekker lui kunnen zitten. ook constant aanbellen bij kantoor om de stomste dingen. maar ja daar zijn t dan weer clienten voor , maar ook weer zo iri!
Lautje ziek is ziek he Extra slapen is nooit verkeerd Die buren is 1x in de zoveel tijd, ach ja. Straks met Ismail naar het ziekenhuis toe. Weer naar de neo-verpleegkundig en naar de kinderarts. Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen in 1 week Hij krijgt dan ook zijn 2e vacc dus ik ben benieuwd hoe hij daar op reageerd.
Bij mij heb ik nog zomer én winterkleding voor beiden. Ik krijg af en toe van mijn neefje/nichtje ook wat nl en wat ze niet passen (zoals dus winterkleding) kan evt wel weg idd. Denk dat t half om half is. En zomerkleding.. sja shirtjes met korte mouwen kan altijd een romper met lange mouwen onder hè?!! wie een pakket voor weinig wil, moet maar roepen en die kan evt als die wil een x langskomen (voor ik op de vrijmarkt ga staan 10 sept). Je mag t ook op de gok kopen (t is toch waar voor je geld voor zo weinig dus )
@smyltje: nee hoor ga er niet om vechten, als jij het heel graag wil hebben dan gun ik je het van harte En wat fijn voor je dat ninthr heeft door geslapen, weet hoe vervelend de nachten kunnen zijn. @patroeschka: ja das slim idd om onder een shirtje een romper met lange mouwen te doen.zo had ik het nog niet bekeken hihihi. Ik zoek maatje 74 en hoger @danitjuh: en is ie aangekomen? En verder alles goed? En al gewend aan de nieuwe tv? @lautje: denk je wel goed om jezelf en je kleintje in je buik? Zoals danitjuh ook al zegt: ziek is ziek he? Hoe is het verder bij jouw? @meeting: zal ik chocolaatjes mee nemen? Dat valt altijd in de smaak neem ik aan @hier: zoals de meeste al op hyves hebben kunnen lezen hebben wij hier vannacht stroom storing gehad. Kwam er achter omdat de babyfoon ging piepen omdat ie geen verbinding had. Ergens maar goed ook want eiman heeft een wekker op stroom. Dus die kon gauw zn foon aan zetten. Zei nog tegen hem:'heb je wel een heeeel goed excuse om een beetje uit te slapen.' hihihi, toch maar niet! Alleen ik had nog niet eerder zonder babyfoon geslapen en was zoooo bang dat aaliyah niet zou horen dat ik zowat de hele nacht wakker heb gelegen
Hoi, Pff ff bijgelezen vanaf 16 aug,wat kunnen jullie ouwenelen,hoop dat het verder goed gaat met ieder.. Hier zo n beetje mn bevallings verhaal. Hier gaat alles goed,ze woog 3800gr en de bevalling ging heel snel 22:15 begonnen de weeen 00:15 kwam de Verloskundige,had toen al 6cm ontsluiting, Spullen pakken Justen uit bed schoonmoeder gebeld voor jenna,en heel snel naar het zh. Om 01:00 waren we er+_. Rond 01:15 lag ik op bed in het ZH(daar wilde ik bevallen),voelde al persdrang/de vk heeft mn vliezen gebroken(wat een opluchting) (bij de andere 2 kids begon de bevalling met gebroken vliezen) En om 01:42 was ze daar,ging eerst moeilijk door het bekken(ze is nogal groot vergeleken bij Justen2520Gr en Jenna3230Grdus de VK had de gyn al gebeld,dus ik had zoiets van ik wil nu niet meer in het ZH blijven(bij de andere 2 x wel gebeurd 1 met de vacuumpomp (moest 1 nacht blijven)de ander ging veel te snel voor haar(moest 3 nachten blijven))dus zette alles op alles en toen was ze daar.op wat scheurtjes wat gehecht is gaat alles goed heb er geen last van.We waren rond 5:00 sochtends weer thuis, Nu gaat alles ook oké,zaterdag zat ze alweer op dr geboorte gewicht 3800gr(buffeltje),de nachten gan redelijk alleen tussen 23:30/01:00 rommelt ze dan de voeding en moet ik haar om half 5 weer wakker maken. Nu ga ik vanaf vandaag weer andere tijden proberen met voeden,en een flesje er vanaf,kijken of dat gaat en dan langzaam de nacht proberen te rekken(hopen dat ze net zo vlot is als dr broer en zus). Maar verder mag ik niet klagen. Ik probeer nu wat vaker hier te zijn. Liefs..
Hey m1980, Fijn om weer even iets van je te lezen! Klinkt als een mooie,maar toch even een heftige bevalling. Is inderdaad wel even een verschil met justen en jenna. Lekker dat je niet hoefde te blijven, dan heeft het ziekenhuis niet alleen als betekenis dat je moet blijven voor je. Hoe vond justen het? Wat goed zeg dat ze zaterdag al weer op haar geboorte gewicht zat, is alleen maar goed toch dat ze een beetje spekkies heeft (had/heeft aaliyah ook hoor hihihi). Hoop ook voor jouw dat de gebroken nachten er snel afgaan. Weet niet hoe snel dit ging met haar broer en zus? En hoe is het nu met jouw?Doe maar lekker rustig aan hoor....wie zien je wel weer verschijnen hier.
Verrassingsei, ik heb een paar dingetjes in 74. Moet ik ff kijken enneh mt 80 kun je van me krijgen als Carmen daar uit is, maar dat duurt nog wel een half jaar ofzo hoor LOL smyltje, staat bij mijn gegevens, rechtsboven Iig heb ik een paar dingen die voor najaar/winter kunnen.
Das lief van je heb ook geen idee hoe snel Aaliyah ineens gaat groeien, ze zit nu al in 68 en soms al 74 met bijvoorbeeld een aantal jurkjes. Dus op basis daarvan denk ik dat ze dan wel in 74/80 gaat zitten dit najaar en deze aankomende winter. Denk dat ze dan wel even weer blijft hangen in 80 voor het voorjaar en eventueel zomer, maar daar heb ik verder geen weet van hahaha
De westfriese dames!! Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11 Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11 Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11 Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 . Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, zwanger van een zoon uitgerekend 14 oktober 2011 Mouschy: jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09 Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008 Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011 Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11 M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011 Elsie: 24 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10 29-08 MEETING!! Wie gaan er mee? smyltje, elsie, danitjuh, tricia82, mouschy, verrassingsei, inkietoy, paradijsvogel, wie nog meer??? lautje 1980 kan tot ongeveer 13.45 Met mooi weer: stadsspeeltuin Hoorn Met slecht weer: Ballorig Hoorn