hahahaha allemaal kindjes die errug moe zijn, dan is het zeker geslaagd geweest! @Elsie: zal je wel even toevoegen Nu ff koken....teriyaki, nog nooit gemaakt dus ben benieuwd
arme sam heeft echt last van zijn kiezen hij krijst het uit bij elke luier die ik verschoon.. heb hem op bed gelegd met een zetpil hoop dat ie goed slaapt..
@Mouschy grappig ik woon in de kieftentuin nu bijna 2 jaar ik woonde voorheen in opmeer en waar woon jij ??
@elsie22 zielig he die kleine van mij heeft het ook hoor maar dan met zijn voortanden hij ligt nu al lekker vanaf 7 uur te slapen
@ elsie22 ja echt zo sneu wij hebben ook een week lang om de 5 min moeten verschonen dus hoop voor je dat jij dat niet krijgt maar zat even terug te lezen bij jullie jullie waren vandaag naar ballorig grappig ik was er vandaag ook met me zoontje verjaardag van dochtertje van vriendin van mij
@carloa ja was leuk in ballorig!! de vorige keer met kiezen moest ik wel 5 of 6 poepluiers per dag verschonen, allemaal heel dun.. en krijsen elke keer
Goh meiden wat is dit hahaha.. normaal hoef ik nooit 2 pagina´s te openen maar er zijn alweer 4 pagina´s gekletst Ook weer 2 nieuwe meiden hier erbij! Gezellig en welkom in ons clubje! Ik vondt het ook wederom weer erg gezellig. De tijd vloog voorbij! volgende keer kunnen we wel wat langer afspreken hihihihi....Stelletje kletskousen zijn we toch! Ik heb ook de foto´s op de besloten hyves gezet maar die zullen jullie ongetwijfeld wel gezien hebben Ismail heeft bij de mondhygidingens zijn fles leeg gedronken en is in de maxi cosi in slaap gevallen tot half 6 toen in badje geweest en weer flesje. Nu ligt hij op de bank. Hij moet om 10 uur weer en dan baker ik hem in en dan slaap hij hopelijk tot lang Hij heeft trouwens nog steeds niet poept na de klysma van gister. Hopelijk morgen weer wel en als hij dan die dag erop nog niet poept heeft dan weer bellen met het ziekenhuis. De forlax moet natuurlijk wel zijn werk nog gaan doen. Zal je net zien.. ligt hij ingebakerd gaat hij poepen of morgen als oma aan het oppassen is Carola waar in Zwaag woon je? Ohh ik lees al hahaha nou gezellig. Kunnen wel bij Mouschy op de koffie gaan hihihi. Die woont ook in een tuinenbuurt. Ik woon op de langetuin! Er is een buurtfeest 10 september. Dan ga ik als Ismail niet veel last heeft van zijn operatie ook ff buurten na de dialyse Barleeus nog gefeliciteerd met de geboorte van Anouk! Mooie foto's hoor op je weblog! Dat is zeker een wondertje. We hebben net vandaag een meeting gehad. Maar ik denk zomaar dat er snel weer 1tje zit aan te komen Elsie ahh kiezen. Hopelijk hebben jullie wel een goede nacht. Ik heb je toegevoegd op msn...
@carola. heb ik ook een jaar gewoond, op de kieftentuin! @poepen. dan ga ik toch echt denken dat Ninthe tandjes krijgt.. ze heeft nu al 2 dagen lang na ALLE flessen (en tussendoor soms) een poepluier, dus ongeveer 6 per dag!!! kan geen poep meer zien ze krijgt nu ook rode billen. nou, ga ninthe wakker maken, gaat vriend met haar douchen en dan lekker slapen. morgen oefenen kdv en im ga naar mn werk. trusten meiden!
danitjuh grappig dat je zo dicht bij woont ja ik had haar al een berichtje terug gestuurd want ze vroeg waar ik woonde maar nog niets terug gehoord van haar fiets vast heel vaak langs je huis haha als ik naar de heusmolen ga
@smyltje vond je het niet meer zo leuk op de kieftentuin ?? wij kijken ook naar wat anders huis is heerlijk hoor maar de buurt niet zo
Ohh wat grappig hihi ik woon zeg maar aan het water! Maar dan niet de eengezinswoning maar de huizen met balkon. Bij ons staat er een schotel op het balkon. Daar kan je ons stulpje aan herkennen
haha grappig zeg ja bij jullie is net alles mooi opgeknapt hebben ze hier ook gedaan toen ik hoog zwanger was ik bleef ze bellen haha wilde dat ze weg waren voor dat ik bevallen was alles goed met je zoontje die van mij al weer 9 maanden oud vandaaG het gaat allemaal zo snel
@M1980, Opmeer is inderdaad dichtbij. Moet er straks weer heen voor de boodschappen. En even naar het kruidvat, ze hebben weer baby spulletjes. De kruidvat sokjes zijn de enige die echt lekker blijven zitten dus daar gaan we nog maar wat van halen. Mijn meisje is vandaag alweer 8 weken, het is natuurlijk afgezaagd, maar wat gaat het snel we hebben een goede nacht achter de rug. Ze heeft ongeveer van 12 tot 6 geslapen. Daarna lekker in bad geweest en nu ligt ze weer lekker te slapen. Mijn man is vandaag thuis dus ik ga straks even lekker hardlopen. Fijne dag iedereen
Haai meiden, Tijdje niet geweest sorry . Beetje drukkig gehad. Mooi dat jullie uitje zo geslaagd was!! @ nieuwe meiden welkom!! @ smyltje: ik heb niet echt winterkleding in maat 74.. Wel 68 maarja daar heb je niet zoveel aan hihi. @ Er is zoveel geschreven dat ik niet meer zo goed weet op wie ik nog wilde reageren sorry . @ hier Controle gister super goed!! De baby niet extreem gegroeid maar normaal! 2560 gram! Vruchtwater eindelijk afgenomen en nu normaal! De gyn ziet geen reden meer waarom ik te vroeg zou gaan bevallen. Als hij er met 38 weken nog zit gaan we hoogst waarschijnlijk inleiden. Dus nog maar een week of 5! Proluton weer erg pijnlijk en een allergische reactie , maar daar hoef ik nog maar 1 shotje van. Ze zijn zo tevreden dat ik pas over 2 weken terug hoef en geen echo's meer krijg. Tenzij daar een aanleiding toe is natuurlijk. Super blij! Nu eindelijk een "normale" zwangere zijn .
@fleur fijn dat de echo goed was! hier best een goede nacht gehad, sam was alleen rond 5 uur even wakker en daarna weer geslapen tot 7.15! nu speelt ie lief in de box. heb nog niet echt plannen vandaag, misschien nog even een stukje fietsen ofzo of naar de kinderboerderij hier in de buurt. fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen vandaag maar is hopen op een zomerse dag maar als ik zo naar buiten kijk gaat het niet veel worden !!!
Goedemorgen meiden! Nieuwe meiden: welkom! Gezellig! Hier een ruk nacht gehad, Ayden kwam 2 keer voor een voeding en Alana heeft lopen spoken... Uiteindelijk heeft ze bijna een uur bij mij in bed gelegen voordat ik haar weer terug in eigen bed kon stoppen... Gelukkig zijn we wel nu pas wakker, anders wordt het zo'n rot dag.
Hi ik woon op de Klagerstuin! Ik organiseer samen met een paar andere meiden een buurtfeest op 10 sept. Op het veld naast de Rank. Dus jullie zijn allemaal uitgenodigd om ook te komen. Er is van alles te doen die dag van 11 tot 18 uur.