westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @paradijsvogel wat balen van de rot nacht! wel fijn dat je later nog even kon slapen.

    ik ga denk ik vanmiddag als sam slaapt ook ff liggen ben beetje moe. vanmorgen ff gewandeld met hem.
     
  2. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    trots zijn op me kleine man hij is al de hele ochtend aan het billen schuiven zo schattig zo uit het niets heeft hij het door :)

    @paradijsvogel vervelent idd zon rot nacht gelukkig kon je later nog even bij komen en kan je straks misschien wat rust pakken
     
  3. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje, wat moet iks teeds veel bijlezen hier! :D
    @carola. nee, mn relatie ging uit :) vandaar dat ik daar wegging. en wat ene kanjer!
    @paradijs. he, wat een rotnacht! hopelijk vannacht beter
    @elsie. slaap ze :D ik moet waarschijnlijk morgen met Ninthe naar de HA, dus moet even afwachten welke tijd ze nog hebben. hoop dat het niet tijdens zwem is!! ik doe mn best :D
    @ hier. Ninthe vandaag 2ex kdv geweest. ze had wel wat meer geslapen maar wel wéér de fles een uur later. ze was gewoon boos :D uiteindelijk toch wel erg honger dus maar wel drinken :) nu ligt ze voor pampus in bed
    morgen ff HA bellen. ze is al vanaf vrijdag giga aan de poeperitus en vanmorgen was het gewoon water wat eruit kwam (sorry voor de details :D). dus morgen even naar de HA voor de zekerheid..
     
  4. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @smyltje okey :) waar woon je nu ergens in zwaag dan wel leuk dat hier zoveel meiden uit de buurt zijn ik zit ook op een andere site maar daar is bijna niemand uit de buurt.
    en toen ging ik zoeken naar een andere site en kwam ik jullie ineens tegen wel erg leuk
    Wat lastig met je kleine meid ja wij hebben het hier vorige week ook gehad om de vijf min zat hij helemaal onder net water zo dun maar hier is het echt tanden werk

    @ iedereen wanneer hebben jullie weer een meeting vind het ook wel erg gezellig om mee te gaan
     
  5. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @carola. woon nu in de bangertoosterpolder.
    ik heb het idee dat het misschien tandjes zijn, maar is wel aardig vroeg. ze kwijlt nu nog erger dan anders en wil overal op bijten. ze heeft ook de hele dag vinger(s) in haar mond. maar voel nog niks..
     
  6. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @smyltje kunnen heel goed tanden zijn hoor! meestal is het ineens over en dan voel je de puntjes zitten..
     
  7. tricia82

    tricia82 Niet meer actief

    Carola: denk dat een volgende meeting na de bevalling van Lautje is.

    Smyltje: pas je op voor uitdrogen?

    Paradijsvogel: hopelijk niet te veel van zulke nachten.

    Sokjes: heb ze net ook weer gehaald ;)

    Balen: net naar 3 winkels geweest ivm aanbiedingen.
    Kon de spullen niet vinden blijkt het allemaal niet binnen te zijn dus uiteindelijk na alle winkels met niks thuis.
     
  8. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @tricia das balen!!

    ik ga ff een rondje fietsen met sam, ff frisse neus halen en dan weer lekker binnen spelen, sam vermaakt zich steeds prima:)
     
  9. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ tricia dat is balen zeg !!
    @ elsie22 veel plezier met fietsen het is nu heerlijk weer wil ook wel even gaan fietsen maar me kleine man slaapt nog steeds haha :) die is de hele ochtend zo druk geweest met zijn nieuwe ondekking dat hij super moe is
     
  10. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier alles meezeulen om mn bestelde fotoboek op te halen van de kruidvat, is ie er niet!! GRRRRR. maar wel meteen Ninthe dr spenen gekocht die in de aanbieding waren en sokjes :)

    @tricia. doe ik :) ze drinkt nog goed gelukkig
     
  11. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
  12. inkietoy

    inkietoy Actief lid

    1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    barleeus@ welkom...

    hier@ gister middag de hons vanmijn schoonmoeder opgehaald, ze moest vandaag in het ZH zijn voor operatie.....
    de hele dag nog niets gehoort...
    Net maar gebeld waar ze zit... zegt ze:'ik lig nog in mijn bed in het zh" ben net terug van de uitslaapzaal....de operatie is wat verlaat"
    afgesproken dat de hond nog een nachtje blijft slapen....geen probleem cristan is helemaal weg van het beest.
     
  13. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @smyltje leuk!!

    hier net lekker gegeten:) en sam is in bad geweest, doe ik eigenlijk wel elke dag zeker nu zijn billen zo rood zijn.. even zonder luier.
     
  14. Sylvia1982

    Sylvia1982 Niet meer actief

    zo dames.... heb ff alles proberen te lezen..

    Nieuwe dames: Welkom!

    Las dat het allemaal leuk was geweest bij Ballorig! Zag er in elk geval gezellig uit!
    Wil serieus proberen de volgende meeting er ook bij te zijn!

    @hier: Helaas niet aangenomen..balen natuurlijk,vooral omdat die man zei dat ik de beste sollicitant was... pff.. zal wel een lekker jong grietje met maatje 34 zijn aangenomen..
    Dat hou ik mezelf maar voor dan..
    Dus nu weer volop aan t zoeken naar een nieuw jobke..
    Vandaag ook te horen gekregen dat een vriendin van mijn zusje,die in Middenbeemster woont,mama is geworden van Sem!
    Foto's heb ik al gezien,wat een poppetje!
    Smelt gelijk weer weg.
    Wil proberen volgende week bij hun langs te gaan,dan zitten we een weekje in Wieringerwerf,druk met verhuizen..
    Maar er zal vast wel een uurtje vrij tussen zitten dat we langs kunnen gaan!

    Fijne avond allemaal!
     
  15. tricia82

    tricia82 Niet meer actief

    Inkietoy verder alles goed gegaan?
     
  16. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    De westfriese dames!!

    Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11
    Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11
    Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11
    Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 .
    Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, zwanger van een zoon uitgerekend 14 oktober 2011
    Mouschy: jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09
    Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008
    Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011
    Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11
    M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011
    Elsie: 24 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10
    Sylvia1983: jaar, ,
    Carola: jaar, Zwaag, - -2010
    Barleeus: 30 jaar, Hoogwoud, Anouk 05-07-2011
     
  17. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @inkietoy. hoe is het nu?
    @sylvia. balen!!!
    @elsie. morgen maar lekker lang met de billen weken in het zwembad :D
     
  18. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @smyltje haha ja of daarna onder de douche! gelukkig word het hier al wat minder.

    sam viel net en heeft een bult op zijn voorhoofd:(
     
  19. paradijsvogel

    paradijsvogel Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan morgen ook zwemmen in de Waterhoorn! Mijn moeder met Alana om 9uur en ik met Ayden om 10uur. Is voor Ayden de eerste keer, spannend! Heb er wel zin in!
     
  20. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @paradijs. ga je niet babyzwemmen? dat is om 9.30 namelijk!! (voor 0 -1,5 jaar) zou wel gezellig zijn als je ook gaat :D
     

Deel Deze Pagina