westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @paradijsvogel gezellig als je ook gaat! maar is nu idd om 9.30 inplaats van 10 uur omdat het nog vakantie is!
     
  2. paradijsvogel

    paradijsvogel Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, we gaan babyzwemmen :) Dacht dat het altijd om 10uur was ;) Gezellig! Tot morgen!
     
  3. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @paradijsvogel klopt ook maar het is nu nog vakantieperiode en dan is het om 9.30 van 0 t/m 1.5 jaar, 1.5 jaar t/m 4 jaar is om 9 uur.
     
  4. paradijsvogel

    paradijsvogel Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is mooi, dan kan mijn moeder met Alana om 9uur en wij om 9.30! Heb er zin in!
     
  5. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

  6. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @smyltje op je lijstje compleet te maken ik ben 25 jaar woon in zwaag en dylano is van 29-11-2010 :)

    @ de meiden die morgen gaan zwemmen veel plezier ben in het begin ook vaak geweest met die kleine maar ben al een tijd niet geweest eigenlijk

    voor de gene die het gezellig vinden op
    msn casper-carola@hotmail.com
     
  7. verrassingsei

    verrassingsei Fanatiek lid

    24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @inkietoy: hoe is het daar? Leuk voor Cristan dat er weer een hondje is....ennuuh je mag de onze ook wel eens lenen hoor hahaha.

    @babyzwemmen: klinkt erg gezellig zo, heel veel plezier meiden.

    @carola1985: ik zal je even toevoegen op msn, is altijd wel gezellig.

    @Hier:
    ow trouwens naar het CB geweest vandaag met aaliyah:

    7710 gram 66,5 cm en haar hoofdje weet ik zo gauw ff niet meer.
    kan er ook niet bij nu omdat ze EINDELIJK slaapt.
    Ze heeft heel erg last van deze prikjes en heeft de hele boel de hele tijd bij elkaar gekrijsd.
    Zo veel pijn dat ze heeft joh, echt mn hart breekt.

    Nu maar een paracetamol gegeven en ze is in slaap gevallen, gelukkig voor haar en ook een beetje voor mij.
    Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen....

    Verder morgen naar de huisarts voor mezelf, ben benieuwd wat ie gaat zeggen!
     
  8. danitjuh

    danitjuh Fanatiek lid

    19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zooo ik zit eindelijk rustig op de bank thuis, gelukkig wel met Ismail. Het was weer eens zover. Ik heb van 2 tot half 6 in het ziekenhuis gezeten met meneer. Hij had weer eens niet gepoept sinds zondag na de klysma. Afgelopen nacht had hij lopen huilen en huilen en bij mijn moeder vandaag ook. Ik belde rond 10 uur naar mijn moeder om te vragen hoe het ging. Die zei bel de kinderarts maar want dit is niet goed. Afijn ik gebeld en dus om 2 uur in het ziekenhuis (was net thuis van dialyse) Kinderarts vond ook dat het niet goed was. Prima zo gezegd zo gedaan weer een klysma. Maar er kwam niet zo heel veel uit. Nu moeten we barleduc koken en dat gebruiken voor zijn fles. Hij krijgt nu ook 4 gram forlax. Heeft ondertussen al 2 strontluiers gehad. Maar niet het poep wat het normaal is. Lijkt wel oude poep. Zo stinken. En het lijkt op zo'n koeienvlaai :)



    Carola ja wij hebben ook het nodige meegemaakt hier hoor. Die containers voor onze slaapkamerraam. Heb toen gezegd dat ze ze moesten weghalen voordat ik het liet weghalen hihi.. Ik kwam totaal niet meer aan me rust toe. Dus had gezegd: de gyn wil me opnemen omdat ik hier in huis geen rust meer krijg door die stomme containers waar jullie om 06.30 troep in lopen te gooien. Prompt zijn ze dezelfde dag opgehaald. Met Ismail gaat het naar omstandigheden goed. Hij is te vroeg geboren. Met 31 weken en is net een maandje thuis. Alleen dat poepen hihi... En volgende week een liesbreukoperatie.

    Barleeus ohh 2 maanden alweer. Ja de tijd gaat erg snel he. Lekker sporten. Ga je gewoon rondje huis of zo?

    Fleur wat een goed nieuws zeg! Nu kan je nog meer genieten van je zwangerschap! Yeahhh nog 1 shotje. Voel je je al een junk :p

    Elsie fijn dat hij lekker geslapen heeft. Nog de hort op geweest? Ohh lekker en rondje fietsen. Dat herinnert mij eraan dat mijn man is moet kijken voor de actie fietsen op zijn werk. Dan kunnen we 2 fietsen kopen voor een zacht prijsje :D

    Paradijs hmmm niet zo een lekkere nacht dus. Na we kunnen elkaar de hand schudden ;) Ismail heeft niet lekker geslapen enz...Veel plezier met het zwemmen! Ik wil ooooooohhhhkkkkkk :)

    Smyltje succes bij de huisarts morgen. En hopelijk niet onder de zwemtijd hahaa. Dat is toch waar jij Nynthe haar slabbetje van heb gehaald die ze om had tijdens de meeting?

    Meeting: ohh kom maar op hoor hahahaha vindt het wel gezellig :D was naar mijn idee veelste kort tijd hhahahaa

    Kruitvat: yep hier ook sokjes gehaald voor 6-12 maanden. En gelijk 3 pakken luiers maat 2 voor 14 euri. Oh ja en spugdoekjes. Daar kan je nooit te veel van hebben vind ik :)

    Inkietoy ohh gezellig een logee :D Hoe heeft Cristan het gevonden in ballorig?? En is je schoonmoeder geopereerd?

    Sylvia balen zeg dat je niet bent aangenomen. Maar goed je bent tenminste weer actief in het solliciteren. De rest komt vanzelf wel. Leuk een nieuw wereldburger erbij.

    Verrasing heb jij mij al op msn :) Ohh arme Aaliyah wel lekker gegroeit zeg! Succes morgen bij de huisarts!
     
  9. verrassingsei

    verrassingsei Fanatiek lid

    24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: Nee heb jouw nog niet op msn en whats upp lijkt ook niet te lukken op 1 of andere manier zie ik je niet staan....balen zeg!
    Stuur je een pb met mn msn,voeg me maar toe...gezellie.

    @Sylvia: Ik wist wel dat ik iemand vergeten was, solly meis....echt balen dat het niet gelukt is.
    Ga voor je duimen dat de volgende solicitatie raak is.
     
  10. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    goeiemorgen!

    nou sam was gisteravond wakker om 23.00 en duurde wel even voor ie weer sliep, moest erg huilen! 3 uur weer wakker en 5.30 weer... om 7.30 opgestaan want we gaan zwemmen straks:D

    gister mega ruzie met vriend:( en toen droomde ik ook nog naar dus beetje raar gevoel, maar zal wel weer goed komen.

    fijne dag!
     
  11. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @danitjuh ja ik werd gek van die gasten was hoog zwanger kwam niet aan me rust tie heb zo vaak aan de tel gehangen ik zag het niet zo zitten dat als ik net bevallen was nog steeds in de herrie zou zitten. wat fijn dat jullie zoontje nu lekker bij jullie thuis is wij hebben dat poepen hier in het begin ook gehad maar is gelukkig beter geworden en nu gaat het super eigenlijk wel heeft dylano reflux en is in het begin echt heel erg geweest slapenloze nachen maar nu heeft hij medicijntjes en gaat het super zon klein mannetje en dan een liesbreuk operatie :(
    Hoop dat je snel een baan kan vinden maar het is op het moment niet makkelijk ik werk savonds af een toe een paar uurtjes in de schoonmaak zodat ik over dag even goed lekker met dylano ben.

    @elsie je kleine mannetje zon last van zijn kiezen :( hopen dat ze snel door zijn veel plezier met zwemmen hij zal vast lekker slapen straks

    @ hier dylano lekker geslapen vanacht hij heeft weer lekker op zijn buikie geslapen dus dat is weer heel goed voor zijn hoofie
    maar is bedenken wat we vandaag is gaan doen laat de zon maar schijnen :)
     
  12. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje jullie hebben weer veel pagina's vol gekletst in een dag :D

    Veel plezier met zwemmen straks. Ik wil het ook heel graag gaan doen, maar ik wil eerst een keer met mijn man geweest zijn. Vanaf wanneer kan je dat eigenlijk gaan doen?

    danitjuh, wat fijn dat het goed gaat met je mannetje. Jeetje 31 weken is wel heel vroeg. Lijkt me vreselijk om hem in het ziekenhuis achter te moeten laten. Gelukkig is hij nu weer thuis.
    Ik loop inderdaad gewoon in de buurt, met een schema op mijn ipod. Een heel gezellige belgische mevrouw die verteld wanneer ik moet hardlopen en wanneer ik mag gaan wandelen. In 10 weken van een conditie van 0,0 naar een half uur kunnen hardlopen. Heerlijk is het!

    Elsie, wat vervelend dat je ruzie had met je vriend. En dan droom je ook nog eens vervelend. Hopelijk knap je een beetje op van het zwemmen. Even iets leuks doen!

    verrassingsei, wat naar dat hij zo'n last heeft gehad van de prik. Lijkt me echt zo zielig! Anouk krijgt volgende week haar eerste prik en ik kijk er nog niet echt naar uit. :) Tips zijn welkom!

    Ik was duidelijk niet de enige die gelijk naar het kruidvat is gegaan voor de sokjes :D ik heb ook maat 6 tot 12 maanden gekocht. Weet niet of Anouk nou zulke grote voeten heeft, maar ik heb al een hoop sokjes waar het hieltje steeds verschuift. Dan heb ik ze liever iets groter.

    Lees ik nou dat jullie een eigen hyve hebben, of heb ik dat mis. En als het zo is mag ik daar dan ook bij? Ben razend nieuwsgierig naar de foto's van maandag.
     
  13. tricia82

    tricia82 Niet meer actief

    #4953 tricia82, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2011
    barleeus het klopt dat er een hyves is van dit topic.
    deze hebben we pas net opgestart.
    op die hyves zitten de meiden die zeer actief in dit topic meeschrijven en waar we meetings mee hebben gehad.
    verrassingsei en ik hebben afgesproken pas iemand toe te laten op die hyves als
    diegene actief meedoet in dit topic en ontmoet hebben, hetzij via een meeting of via contact met iemand van dit topic.
    een andere is ook dat we iemand toelaten als iedereen het ermee eens is.
    mocht iemand het er niet mee eens zijn vragen we om de reden en is dat om een persoonlijke reden dan word die gene niet toegelaten.
    zo kunnen we de hyves besloten houden zonder dat er mensen meelezen die niet mee schrijven.
    wat hier dus wel regelmatig gebeurt.
    En om mensen buiten de deur te houden die fotos willen zien maar om persoonlijke reden ze niet mogen zien.
    Ik hoop dat je het begrijpt en nu niet persoonlijk tegen jou is dat we je de hyves nog nuet geven.
    maar zodra iemand aangeeft op hyves om bepaalde mensen toe te laten kriijg je dat natuurlijk te horen.

    misschien dat verrassingsei een foto kan plaatsen hier van de meeting.
     
  14. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    zo lekker gezwommen! was wel erg druk, maarja dat komt omdat het nog vakantieperiode is denk ik, volgende week is het weer gewoon.

    @smyltje hoe was het bij de huisarts?
     
  15. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff wat een drukke ochtend!! vanmorgen de HA gebeld, om 10 voor 9 Ninthe maar wakker gemaakt. toen zwemmen. thuis snel fles gegeven en daarna naar de HA. de Ha maakt zich nog neit zo ongerust. ze denkt een virus. als het over een week nog zo is, moet ik terugkomen. en verder het drinken en de plasluiers in de gaten houden.
    @danitjuh. nee, die heb ik ergens anders gekocht, maar is precies hetzelfde idee :)

    ik krijg straks visite, dus ff het huis aan kant maken.
     
  16. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    De westfriese dames!!

    Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11
    Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11
    Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11
    Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 .
    Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, zwanger van een zoon uitgerekend 14 oktober 2011
    Mouschy: jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09
    Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008
    Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011
    Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11
    M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011
    Elsie: 24 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10
    Sylvia1983: jaar, ,
    Carola: 25 jaar, Zwaag, Dylano 29-11-2010
    Barleeus: 30 jaar, Hoogwoud, Anouk 05-07-2011
     
  17. smyltje

    smyltje Fanatiek lid

    17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @barleeus. ze zeggen dat zwemmen vanaf 6 weken kan, maar ik deed het met 11 weken. toen kon ze dr hoofd echt goed omhoog houden.
     
  18. lautje1980

    lautje1980 Actief lid

    2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    nou dames ik henb eindelijk internet hier!!
    maar jeeee wat veel bij te lezen. heb t wel gelezen alleen onthouden dat is een tweede.

    over kruidvat : ik ben ook direct gister ochtend gegaan,
    luiertas, spuugdoekjes,lakentje hydrofiele luiers, rompertjes slabbetjes badhandoekje heb bijna alles wel gekocht :p
    kon alleen de sokjes niet meer vinden maar ja dat komt andere keer wel. nu even naar de stad met mn moeder.
    ze is zo direct daar al.
    wel wennen, vroeger gingen we samen vanaf mn oude huis gezellig fietsen. nu zit ik aan andere kant van hoorn.
    maar ja elk nadeel heeft zn voordeeel.
    voordeell is nu; rustige buurt, gezinswoning babykamer.

    moet nu vrijdag weer werken. kreeg op hyves lief bericht van mijn cliente hoe t ging en of baby ok was:)

    nog even over meeting:
    was echt onwijs leuk!!!
    hoop volgende keer met zn tweetjes te komen :)
    als t goed is zijn we nu helemaal eruit met namen.
    2e naam ook uitgezocht. familie van vriend denkt en hoopt mohammed maar nee helaas geen mohammed hier :)
     
  19. carola1985

    carola1985 Actief lid

    29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ smyltje ik hoop dat het snel beter gaat met ninthe
    @ tricia82 vind het ook wel erg leuk om op de hyves te komen maar begrijp jullie heel goed hoor wie weet ooit een keer :)

    @ hier vanmorgen even lekker gefietst met me kleine man even lekker naar de kapper geweest is ook wel is lekker kan ik je vertellen even mama tijd :) schoot er gewoon aldoor bij in en dacht nu word het wel een keer tijd haha.
     
  20. tricia82

    tricia82 Niet meer actief

    #4960 tricia82, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2011
    zou zeggen blijf gewoon lekker mee kleppen en kom gezellig naar de volgende meeting ;)

    smyltje@ hopelijk is het snel over.

    lautje@ wat lief van je cliente.
    het is daar natuurlijk een traditie om die naam te gebruiken dus kan me voorstellen dat ze het straks niet zo leuk vinden maar daar zullen ze neem ik aan wel snel over heen zetten want het gaat om de kleine en niet om de naam natuurlijk.


    hier net wezen zwemmen met danny en marjolijn.
    het was onwijs leuk maar toch ook wel een beetje eng.
    ik had keurig netjes een band meegenomen en toen kregen we te horen dat we die niet mochten gebruiken omdat ze nog te klein was.
    dus ik zei dat deze juis was voor het begin maar evengoed raadde ze het af.
    dus we hebben zonder band gezwommen.
    ze begon na 10 minuten giga te trillen dus zijn we er toen maar weer uit gegaan.
    we hadden we het idee dat ze het leuk vond dus daar ben ik al heel blij om.
    hier in enkhuizen was het gelukkig niet zo druk.
    Bekijk bijlage 179780
     

Deel Deze Pagina