westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hoi meiden,

Ik ben jullie niet vergeten hoor, alleen druk met werken,paardjes en fotografie :D

Linny:Gefeliciteerd !!! :D

Tricia: Balen dat je nog steeds niks weet, en bellen naar een verloskundige kan altijd toch? Nee heb je, ja kun je krijgen ;)

Zo ik zit al 2 dagen met foto's te klooien, nu is het klaar dus ik zal maar eens in huis wat gaan doen ;)

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

nee ik ben nooit getest op pco.
    ik heb jaren aan de pil gezeten en de laatste 2 jaar is mijn cyclus weg geweest toen ik de pil slikte.
    dus gestopt met de pil en na een paar maanden weer begonnen en toen kwam het weer niet.
    dus toen ben ik helemaal gestopt en dat is in augustus geweest.
    daarna heb ik dus 4 nette cyclussen gehad (32-34-32-34) en sinds we zwanger proberen te worden is het een ramp.
    maar ja het komt natuurlijk ook wel door de 2 vmk's maar goed ik heb nu slecht mijn ei kunnen spotten maar wel een vermoeden en ik ben moe en zere (.)(.) maar niet zo zeer als de meeste zeggen en een raar gevoel in mijn onderbuik.
    maar ja geen posi test.
    ik wacht het nog een week af zit nu op dag 51 en nog niks gespot.
    en ik weet gewoon zeker dat als ik bij de dokter aan kom dat ze dan zegt dat dat nog door mijn pil komt ook al weet ze dat ik al 2 vmk's heb gehad en pas na 5 mag ik dus bij de dokter aan komen of 2 weken overtijd en geen positest.
    dus ja ik heb zo iets van ik wacht dan nog 1 week en dan ben ik 2 weken overtijd vind ik ;) en zeg dat mijn ei dan eerder is geweest dan dat ik zelf denk. (beetje jokken mag ihih)
    maar als ze het niet wil dan bel ik een verloskundige hier in de buurt.

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar ben ik het helemaal mee eens. En ik zou, eerlijk gezelgt ook niet wachten totdat je de dokter hebt gebeld, maar gewoon even met de verlos bellen.

4. tricia82

wat moet ik dan zeggen?

5. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    ik heb ook eens tijdje zo aan lopen medderen geen menstruatie,klachten ,buikpijn toen bleek dat ik een cyste had op mn eierstokken konden ze op de echo zien was ook zo weer verholpen met een beetje medicijnen...t lijkt mij toch wel terecht om ergens aan de bel te trekken..

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ja ik zou gewoon je verhaal uitleggen, dat je 2 vmk's hebt gehad, en dat je nu onzeker bent en bij je dokter niet serieus genomen word.
    Plus dat je negatief test en flink overtijd bent..

Gewoon doen!! Het is het proberen waard !!

7. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gewoon even je verhaal in het kort vertellen of anders gewoon op je strepen staan bij de huisarts. Gewoon daar even op gesprek.... en je niet weg laten sturen voor jij je er goed bij voelt!!

8. tricia82

*zucht* vind het zo moeilijk.
    ik ga morgen ochtend nog een test doen met ochtend urine en als die negatief is ga ik een verloskundige bellen.
    vragen wat zij zou doen.
    ga ik nu even kijken waar die verloskundige hier zit.

9. tricia82

ik kon margreet vertelman vinden.
    ken haar verder niet maar stond op de site dat je met vragen over zwangerschap altijd bij haar terecht kan.

citaat site: Aanmelden voor de begeleiding van je zwangerschap doe je vanaf ongeveer 6 weken zwangerschapsduur. Dit is gerekend vanaf de 1ste dag van de laatste menstruatie.
    Wij maken dan samen een afspraak voor een intakegesprek rond ongeveer 8-9 weken zwangerschap. Voor die tijd en daarna mag je mij altijd bellen voor vragen rondom de zwangerschap, zoals welke dingen wel en welke beter niet kunnen.

10. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    en tricia heb je al getest?

11. tricia82

ja ik heb getest :(
    de zwangerschapstest was weer negatief en ik heb ook een ovustrip gedaan en die was net zo donker als de halve tijd dat ik heb getest deze cyclus en normaal moet die weer zeer licht worden maar dat doet die niet hij is net zo donker als de donkerste die ik heb en daar kon ik niet over zeggen dat die positief is. snapje het nog hihi

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik zou echt aan de bel trekken hoor meid! Gewoon de VK of de gyn bellen in het ZH en je verhaal doen!
    Heel veel sterkte!

13. tricia82

ik zit net te denken dat het misschien ook door stress zou kunnen komen.
    maar ja dat kan ik niet tegen de dokter zeggen want dan weet ik gelijk dat ze me zonder iets naar huis stuurt.
    kan om 11 uur dokter bellen en tusen 1 en 2 de verloskundige praktijk,

14. tricia82

de assistend vroeg of ik meerdere testen had gedaan. DUUUUUUUUUUHHHH
    "natuurlijk zelfs vanmorgen nog en die was ook negatief" zei ik.
    zevond dat ze er niks zinnigs over kon vertellen dus de dokter belt me morgen tussen 10 en 11. :) (heb gezegt dat ik nu 2 a 3 weken overtijd ben gezien mijn kortste en langste cyclus)
    ben benieuwd.

15. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hoi,

Hier ook een mama uit west friesland,gem opmeer.
    Ik heb 2 kids jongen en een meid,zat ff rond te snuffelen,gezellig hoor:).

Groetjes

16. tricia82

m1980 welkom hier.
    klets lekker mee word er alleen maar gezelliger op.
    he we hadden nog iemand uit opmeer.
    weet zo ff niet meer wie.

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden! Lekker weertje he?

m1980, welkom! Gezellig hoor. Lekker meekleppen :D

Tricia, wat vervelend zeg dat het zo onduidelijk blijft. Wel fijn dat de ha morgen terug belt. Ga je nog wel de verlos bellen of doe je dat alsnog als de ha een vaag antwoord geeft?

18. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hoi,

Wat een welkom hier:D,ik moet nu even op pad,tot snel.:)

19. tricia82

paradijsvogel: ik denk dat ik de VK morgen bel als de huisarts het op zijn beloop wil laten gaan.

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Tricia, heel goed!

Deel Deze Pagina