M1980 welkom in ons midden Tricia ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt want dit is ook niet leuk! Zo ik heb stage afgeloten Waren dus naar Alkmaar geweest daar heb je zo'n klimgedoe bij de Hoornse Vaart. Ik mocht echt niet meedoen dus ik heb braaf in de schaduw gezeten Was erg lekker trouwens beter dan in de hete zon Daarna doorgereden naar Egmond aan Zee Dus ik ben heerlijk wezen pootje baden tot aan me knieen 8) Heerlijk gegeten aan het strand dus een beter afsluiting kan ik me niet voorstellen! Morgen een bbq van school uit maar het wordt op mijn stageplek gehouden 8) Oh jaaaaaa me kinderbadje staat op het balkon Heerlijk poedelen
Paradijsvogel ik moest eerst dialyseren. Toen heb ik heeeeeel snel boodschappen gehaald En toen al mijn lucht in het kinderbadje geblazen en nog 6 emmers water erin gegooit en wat kan ik alleen poedelen ............ me voeten Dus ik moet nog veeeeeeeeeeeeeeel meer emmers doen hihihi.... Ach morgen weer een dag toch 8) Ik zoek me bedje op, laatste nachtje voor mijn man in de nacht dus die ligt morgennacht weer naast me
Tricia, ik hoop dat je vandaag meer duidelijkheid hebt. M1980 welkom hier ! Danitjuh: dat klinkt als een geslaagde afsluiting idd !! Enne het zwembadje staat hier ook op hoor.. Gisteren 1 gekocht en gelijk opgezet,vanmiddag maar eens proberen Zo ik heb lekker weekend Mocht uitslapen van mezelf, en dat is gelukt
m1980 welkom hier word ook heerlijk van t weer genoten dus zwembadjes,strand 8) tricia zit denk ik klaar bij de telefoon..probeer je ook nog ff te zonnen gister lekker voetbal gekeken was hier weer erg gezellig volle bak en lekker de bbq aan..mn kleine liep de hele dag al holland holland holland te zingen..was wel grappig want hij dacht dat we moesten voetballen tegen zwarte piet..ach ja nog zo onschuldig op die leeftijd moet kunnen. morgen ben ik overtijd hoop dat alles goed gaat en er geen bloed op komt dagenwhish me luck
nee ik kan niet zonnen want ik verbrand zo dus ik probeer altijd zo veel mogelijk binnen te blijven. en straks komt gtst de preview dus dan ga ik dat kijken jacky is wel lekker in de tuin in de schaduw aan het genieten. net nog naar de wc geweest en het "vocht/slijm" was helder en geen roze te bekennen.
Hier ook het zwembad even gevuld,vanmiddag de kids maar even laten uitproberen. Tricia82 succes. Groetjes m
nou ben nog steeds niet gebeld. dus ik net de dokter maar gebeld. zoekt de assistent me op in de lijst STA IK ER NIET OP!!!! kijkt ze verder hebben ze me op de bellijst van maandag gezet. maar de dokter was nog niet klaar met de bellijst dus ze heeft me er nog even tussen gezet. het moet toch ook niet gekker worden.
Tricia, wat belachelijk zeg! Ben je ondertussen al gebeld? Er wordt al lekker gepoedelt door de meiden lees ik
nee ben nog steeds niet gebeld. ze zei dat ze ook nog visites aan het rijden was tussen door dus het kon nog wel even duren.
Tricia : dat is toch ook wat.. Ik zou daar wel even over klagen als ik jou was.. Is toch belachelijk... Ik ga weer mn zwembadje in
ja dat heb ik al tegen de assistent gezegt en zou het door geven. ik ben overigens nog steeds niet gebeld. ben al 2 keer na de wc geweest sinds ik uit bed ben. moets steeds erg nodig en veel
he he eindelijk ik ben gebeld. dokter: zo te horen willen jullie graag zwanger worden omdat jullie ovu strips gebruiken en ja daar kan je lichaam op reageren dat het niet komt. ik: ja maar de vorige 2 maanden had ik die ook gebruikt en ik heb toen 2 vmk's gehad en loop al een paar jaar te emmeren met mijn cyclus toen ik nog aan de pil zat dat het niet kwam. dokter: ja maar ik denk dat je toch maar gewoon even moet afwachten. ik: kan ik niet een bloedtest doen ofzo? dokter: en dan? daar krijg je geen menstruatie van. ik: nee maar dan weet ik wel of ik zwanger ben of niet en zo niet en het blijft dan nog 2 weken uit dat er dan toch wel een onderzoek naar gedaan zal moeten worden. dokter: ja dat is zo. Nou als je volgende week woensdag/donderdag nog geen menstruatie hebt en je hebt ook nog steeds geen positieve test dan mag je bloedprikken. zal ik het formulier alvast klaar laten leggen zodat je niet nog een keer hoef te bellen volgende week? ik: ja dat is een goed idee. dus dat was het gesprek. lijkt me duidelijk denk he hoe ik over mijn dokter denk. ik moest het er gewoon weer uit trekken. maar goed dus nog even een weekje wachten en dan bloedprikken. vorige keer toen ik weer zou gaan bellen toen werd ik ongie dus ben benieuwd of het nu weer zo is. zou toch wat wezen. nou ja jullie horen het nog wel hoe het afloopt.
Ik zeg: Tijd voor een andere dokter.. Ben je mooi klaar mee met deze.. Blijft spannend dus nog even voor jullie.. Ik ga even tv kijken en dan straks het bos nog even in,dan is het niet zo warm meer
Tricia wat een frustrerende dokter zeg! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Dit is ook niets... Lottel, oh lekker het bos in, dat wil ik ook wel (helaas geen bos te bekennen hier )