Weet je wat het mooiste is? Hij is er niet uit te krijgen he? Als 1 van ons er in is geweest,dan springthij erof bij of hij gaat na ons erin.. En maar zwemmen en waterhappen Ach ja,beestje moet ook afkoelen toch?
ihihihih ja ze hebben afkoeling nodig. heb zelf hier 2 koelmatten liggen voor jacky maar die gaat mooi lekker in het zonnetje liggen. ze vind zich zelf denk ik te bleek hiih
hahahaha, die zal het ook warm gehad hebben Die honden van mij die liggen de hele tijd maar lui te zijn en hijgen dat ze doen!
Hier nog een zonaanbidder. Vooral onze stafford (hij is ook wit ) Ligt het liefst in de zon, al is hij met dit weer meer binnen te vinden
Die van ons krijg je verder de zon slecht in, verder ligt hij veel in huis op t moment.. Ik heb vandaag een weegschaal gekocht (heb er een fobie voor),maar ik moet echt nodig aan de lijn.. Dus ik ben benieuwd
Lottel, herkenbaar. Ik moet ook weer lijnen. Maar ik mag niet te veel, want ik geef borstvoeding... Maar ik ben nooit slank geweest, ik ben na de miskramen aangekomen (emotie-eten) en daarna ook nog eens zwangerschapskilootjes.... Dus het valt vies tegen hier...
paradjsvogel: Hier nog 1, heb vd winter echt een dip gehad, en alles wat ik kwijt was,zit er nu weer aan. Ik ben ook een emotie-eter.. Soms wel eens balen..
Ik ben ook weer slecht bezig koekjes hihi en borrelnootjes maar gelukkig maar van allebei 1 pak dus is zo op Ik mag ook niet snel afvallen anders gaat de dialyse weer vaag Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik moet nog 1 ding voor school maken en dan geen idee wat ik ga doen heb vakantie Hoop wel dat vrijdag het zonnetje schijnt want we gaan naar de Wijzend zwemmen
Ach.. ik ga zo aan de pizza ben nog niet veel aangekomen.. vorige week op de weegschaal gestaan (waar ik altijd op weeg) en was toen nog maar ff ruim een kilo aangekomen.
Oh dat valt inderdaad heel erg mee, vooral omdat het er 2 zijn.... Bij mij wisselde het heel erg. De ene keer was ik een beetje aangekomen, de andere keer een beetje afgevallen en soms iets meer aangekomen (ik woog alleen bij de vk)
Patroeska : Netjes hoor.. Dat valt idd erg mee. Ik krijg zo visite, vanavond bbq-en ,dus wel gezellig.. Slapen jullie ook zo slecht met weer?
hi lottel ja ben zelf al telkens vroeg wakker maar nog te moe om uit bed te komen heb al 2 nachten de vin aan staan. vannacht moet ik voor het eerst dat ik in dit huis woon (4 jaar) snachts mijn bed uit om naar de wc te gaan is echt nog niet voor gekomen. mijn borsten beginnen ook steeds zeerder te doen. het was eerst alleen mijn velletje maar nu ook mijn borstweefsel. wat duurd wachten toch lang zeg. nou ja morgen mijn papieren ophalen en maandag te prikken.
Patroeschka : hoe gaat het met de zwangerschap? Lottel : BBQ heerlijk!!!!!!! Wij hebben nog niet bbq gedaan. Heb ook geen bbq dus moet er dan eerst maar 1 aanschaffen 8) Tricia : de duimen gaan draaien voor jou Ik ga morgen heerlijk zwemmen in de Wijzend met me peet-dochtertje en haar moeder Rond half 4 weer terug naar hun huis en daar voetbal kijken Ik heb dus zondag de laatste pil geslikt maar tot nu toe alleen maar bruin bloed verloren Dus ik hoop dat het nog wel eventjes doorzet anders kan ik me cyclus niet goed berekenen. Of kan dat wel Ben niet zo handig met dat soort dingen