westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL feilo09 (ik lach je niet uit) maar moest lachen om het onderschrift van je banner.. WELKE MAFKETEL WIL ER NU IN DE ZON MET HAAR BUIK>?? DAT KIND SMELT DAN WAAR JE BIJ STAAT! ;p

Hier nog steeds het zelfde, gaat niet beter(der der) ;)

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik las het ook al en lag hier ook in een deuk ihihih

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Feilo09 welkom ... ik kom uit hoorn .. woon ook vlakbij de korenbloem :D

En inderdaad je onderschrift :D:D doet me denken aan de vrouw die ik vandaag in de wijzend zag 8) We hebben heerlijk gezwommen. Madam wou er niet uit maar ja Nederland moest voetballen he :D Ik heb me gewoon schor geschreeuwt :):) Nu thuis bekaf en het is gewoon 27 graden bij ons binnen :) pffffffffffffffffffffffffff

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een hekel aan de deka :) Ik ga altijd naar de Deen in de kersenboogerd, die vind ik veel fijner :D (misschien komt dat ook omdat ik daar 7 jaar heb gewerkt ;))

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij ons is het in de babykamer 29 graden... Gelukkig ligt ze nu in de huiskamer (in de box) te pitten en gaat ze straks bij ons in de slaapkamer naar bed, daar is het ietsjes koeler (hoop ik...)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier geeft de babyfoon 32 graden aan bij Justin boven.. arm schaap.. Heb wel de ventilator even bij m neergezet en de deur open zodat t nog wat waait..

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    ff vraagje meiden!

Vanaf wanneer moet je je 1e dag van je ongie berekenen??? Als er bruinverlies is of echt rood?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Denk gewoon als je bruinverlies hebt hoor..

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    De 1e dag van je menstruatie is de 1e dag dat er helder rood bloed is.
    Is dit voor 18.00 uur mag je die dag nog rekenen anders is het de de erna.
    Dit heeft de gyneacoloog tegen mij gezegd.

Feilo09: Leuk dat je er bij ben!

Pffffff heb het warm, tis hier 28 graden.....

Mijn broertje heeft trouwens op de dovenetel gewoond tot voorkort en daar was ik veel te vinden.....ook bij de grote mooie deka.

10. tricia82

he zijn we collega's geweest hiih

11. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou das ook toevallig :D

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hahaha ik moest even terug kijken om te kijken wat jullie nu bedoelden met het onderschrift, maar inderdaad! Echt niet dat ik met die hitte in de zon te vinden ben :D

Deen vind ik ook veel beter dan de Deka, maar de Deka is nu lekker dichtbij (5 minuutjes fietsen).

Het is hier gelukkig stukken koeler dan gister zeg! Bij ons buiten is het nu bijna 28 graden (nog errug warm natuurlijk), maar da's nog altijd 10 graden minder dan gister:)

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    *zwaait even* Hallo..

Welkom Feiloo !

Ik ga weer mn zwembad terug in, het is hier zoo warm Bah...

Ik kom later even bij reageren.

14. tricia82

moet het even kwijt:

o wat een kut wijf hebben we hier in de buurt.
    ze heeft een grote hond en die heeft mijn jacky al een paar keer gebeten zonder dat jacky aanleiding gaf.
    nu is jacky natuurlijk loops en die hond is een reu dus die wil ik niet los hebben nu.
    dus ik was lekker met jacky op het grasveld voor mijn huis en zij komt er aan lopen en ik zeg tegen haar om die hond vast te houden omdat ze loops is.
    begint ze tegen me tekeer te gaan en vervolgens roep ik jacky bij me en zegt ze dat ze me nog een keer in elkaar gaat slaan.
    terwijl ik gewoon jacky riep.
    ik mag dat mens echt niet.
    ze heeft al meerdere keren gezegt dat ze me wat wil aan doen maar ze was nu wel erg laaiend en ze dreigde haar hond los te laten. en ja toen was ik natuurlijk pist en zei dat ik geen zin heb in een bastaard.
    ik ben met goed verstand maar weg gegaan want ik had hier ook geen zin in natuurlijk.
    en toen ik weg ging zei ze nog een keer dat ze me nog een keer komt opzoeken (ze weet waar ik woon) en me wat wil aan doen.
    nou is het wel zo dat als ze iets uitvreet dat ik ook weet waar ze woon en ze een procesverbaal kan verwachten.

zo das er uit.

hier verders alles goed lekker aan het genieten van de koele woonkamer en tv kijken en computeren.
    geen puf om te borduren.

15. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Naaaah, wat een asociaal wijf, Tricia! :$
    Gadverdamme, dat soort mensen kan ik dus echt niet uitstaan!
    Denken dat ze alles maar kunnen doen door mensen proberen te intimideren :x

Hier een lekker rommeldagje. Vriendlief is de babykamer aan het schilderen, ik heb een wasje opgevouwen en opgehangen en de achtertuin door geweest met de terrasreiniger.

Morgen weer voor het eerst aan het werk na mijn 3 weken vakantie, valt toch best wel weer tegen! ;)

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jeetje Tricia wat een raar wijf!!!!!!!! Kan inderdaad ook niet tegen zulke mensen! Je hebt maar rare wezens op deze aarde 8)

Jij bent ook druk bezig geweest in deze hitte Feilo09 hahaaha .. jij liever dan ik 8) Ik had net al moeite om een ventilator in elkaar te zetten ;)

Lottel heerlijk he een zwembad :D

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Tricia, wat een trut zeg! Waar haalt ze het lef vandaan! Ik kan daar zo slecht tegen!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ohhhh wat ben ik hier lang niet geweest!! *schaam* ik neem meteen een abonnement hierop. stom stom!
    ik keek wanneer ik als laatst gereageerd had (ergens begin mei ofzo) en begon vol goede moed te lezen. na 3 pagina's dacht ik: even kijken hoeveel ik er nog moet...
    bijna 50!! haha. nou, ik ga niet alles bijlezen hoor :) frisse start!

ik heb denk ik afgelopen dinsdag mn eisprong gehad (ben al 4 maanden niet ongi geweest, dus dit is best een mijlpaal:)).
    vriendje en ik zouden vanaf juli beginnen, maar hebben wel één keer geklust rond ei. dus wie weet :)

er waren hier meerdere dames uit Zwaag toch? hebben jullie geen lijstje gemaakt met wie waar woont enzo?

19. tricia82

zet je naam bij dit lijstje.

tricia92 - patricia - bovenkarspel (bezig voor een kleintje)

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    zet je naam bij dit lijstje.

tricia92 - patricia - bovenkarspel (bezig voor een kleintje)
    paradijsvogel - Jennifer- Zwaag (1 dochter)

Deel Deze Pagina