ik had al een keer eerder dingen opgezocht en kwam ik op deze pagina uit maar wist niet toen dat het ook een forum was dat zag ik toen we serieus bezig gingen.
wat leuk al die vrouwen hier uit de buurt! ik heb zelf ook in Bovenkarspel gewoond (ook in Grootebroek). zie dat Danitjuh ook uit Zwaag komt. wat leuk! nog maar 3 weken en dan gaat mn laatste Nuvaring weg!!! heb stiekem ook al Foliumzuur in huis gehaald hihi
owh en vanwege mijn kriebels ben ik gewoon overal op het www wat aan het kijken en vond deze site gewoon leuk www.babysite.nl is ook leuk!! als ik zwanger ben, ga ik daar een site aanmaken. maar zo ben ik dus hier terechtgekomen
Ik ben hier ook al een aantal keer geweest.. maar dan op de zwanger met medicatie. Ben ook zwanger geweest maar helaas heb ik een miskraam toen gehad. Anders had ik nu een kindje rondlopen van 2+ Maar goed ik heb een schat van een peet-dochtertje een echte deugniet hihi... die je soms toch best wel achter het behang wilt plakken
smyltje en danitjuh wat leuk dat jullie ook uit Zwaag komen, ik ook! Ik hoop ook echt dat het snel raak is bij jullie!!! Ik duim mee Woensdag word mijn oudste mannetje alweer 4 jaar!! Gaat echt zo snel!
Mouschy, is Ewout al wezen wennen op zijn nieuwe school? Wij zijn toevallig vorige week naar Justin's toekomstige school geweest voor rondleiding. Duurt nog een klein jaartje maar moesten nu al inschrijven! Buikkrampen al dik een uur niet gehad, dus het gaat al beter(der?)
je moet tegenwoordig idd vroeg al aanmelden voor een school. gelukkig hebben wij er een paar in de buurt patricia
Zelf ben ik al google-end terrecht gekomen op deze site. Sprak mij wel aan en er staat veel informatie op, dus dacht ik wordt lid. Tuurlijk hoop ik ook snel echt zwanger te zijn, zodat ik nog meer aan deze site heb, maar zo is ook erg gezellig. Wat betreft in de toekomst een school, hoef ik me niet echt druk te maken, scholen zitten hier lekker in de buurt.Net als de peuterspeelzaal. Hebben jullie nog iets leuk gedaan van het weekend? Wij hebben lekker gevaren en in de tuin gewerkt en gezeten. Haardvuurtje aan...heerlijk! @ Tricia82 Ging je nu afgelopen weekend naar de hondenshow of was het pas aankomend weekend?Als het al is geweest, hoe is het gegaan?
Ik heb niks kunnen doen behalve overleven dit weekend (vd buikkramp).. balen hoor met dit prachtige weer!! Heb dus vrijwel alleen maar binnen gezeten Mn man en zoontje zijn ondertussen op verjaardag geweest en hebben gevaren..
ja we hadden dit weekend de hondenshow. de show zelf is wel goed gegaan ze heeft keurig netjes gelopen en ik was erg trots op haar. ze hebben geen letter beoordeling gegeven alleen een keurverslag. ze vonden haar zoals iedereen te weinig bone hebben en ja dat weet ik maar ze is nog maar 11 maanden dus dat is logisch. ze is dus niet in de prijzen gevallen. deze keurmeester vond haar koppie wel leuk en elegant, de vorige vond haar koppie niks en had dat dus ook op geschreven in het verslag. we waren al om 5 uur opgestaan en zijn om 7 uur thuis gekomen. we waren nog geen 100 meter op de terug reis en toen kregen we een lekke band dus vandaag een nieuwe band kopen. hadden trouwens nog mazzel. we hadden dus wel een reservewiel maar ja die moet los mee want we hebben een lpg tank op de plek van de reserveband en omdat we nog al veel dingen mee moesten nemen vroeg danny of we het wiel maar thuis moesten laten en ik daar maar op gezegt dat het me wel verstandig leek om mee te nemen omdat je 125 km van huis bent. Hij zou dit echt nooit zelf voorstellen hoor want owee als ik verweg moet en ik heb geen band mee dan krijg ik het te horen. dus ik ben blij dat ik maar gezegt heb om toch mee te nemen. wat wel erg leuk was om te zien was.... in de straat waar de show was was aan de linker kant flats met luxe appartementen en rechts een sloot met allemaal bruggetjes en achter 1 bruggetje waren 4 VILLA'S!!!!! van minimaal 1 miljoen euro per stuk!!!!!! en wij stonden dus op 1 zo'n bruggetje onze band te verwisselen hahahahha nog hier in de buurt gevaren trouwens bij de molen?
Wij hebben gewoon heerlijk niks gedaan. Ik heb op zaterdag altijd iets wat ik voor vast heb dus dan ben ik gebonden aan die tijd En mannetjelief moest werken dus die kwam thuis en is gaan snurken Vindt het wel heerlijk het zonnetje erbij! Eindelijk wordt het een beetje zomer 8)
@Patroeschka, jeetje meis, das niet goed hoor!Volgens mij hoor je helemaal niet zolang ziek te zijn.Is een bezoekje aan die huisarts niet een idee? Vind het heel naar voor je zeker met dit weer, veel beterschap gewenst. @Tricia82 Jammer dat jullie niet in de prijzen gevallen zijn, maar wel weer een ervaring rijker. Wat een mazzel zeg dat jullie toch het reserve wiel hadden mee genomen anders was de choas compleet geweest hahaha. Dus jullie hebben op sjiek jullie band verwisseld, ach dan was er nog wat te zien! Maar goed jullie hebben het allemaal weer overleefd en zijn weer heelhuids terug gekomen. @Danitjuh Eens een keertje niets doen is toch ook heerlijk? En inderdaad het zonnetje is helemaal te gek, wordt er zo vrolijk van.Heb gelijk weer zin om dingen aan te pakken en op te knappen (soms tot ergenis van mijn vriend hahaha). Wij zijn inderdaad ook in de buurt van de molen aan het varen geweest.Was eerst de bedoeling om rondje Lutjebroek te gaan,maar het betrok op een gegeven moment en er was regen en onweer voorspeld, dus dat durfde we niet aan. Wij zijn eerst heel Enkhuizen door geweest en we wilde een ijsje bij de Esso halen. Toen kwamen we 2 heren tegen die met pech langs de kant hingen met de boot.Schroef afgebroken...tsja daar doe je niets aan! Dus hebben we ze op sleeptouw genomen naar Bovenkarspel toe. Mannen blij want toen waren ze nog optijd voor Ajax-feyenoord. Ach jaaaa zo doe je eens wat voor de medemens, kleine moeite...groot plezier.
hahahaha op sleep touw nemen das een goeie hihiih. nou ja zo heb je je beste beentje ook weer voor gezet. vind het zelf ook heerlijk om met de boot weg te gaan. we doen het niet zo veel want de boot is van opa en de motor ligt bij mijn schoonouders hahahaha. maar zal wel vragen of we binnenkort weer een keer een rondje kunnen doen want het is zo leuk en dan stap ik gewoon in bovenkarspel op hahahahhaa.
Wij hebben een eigen bootje, vorig jaar gekocht (polyester bootje voor 4 a 5 personen.) Ben er ook erg blij mee, hoewel mn man het leuker vind als ik en hij t liefst zomers ieder weekend gaat varen. Dat hoeft van mij echt niet. 1x in de maand vind ik welletjes Voel me nog beter (der). Alleen nog een beetje zwakjes, maar dat is niet raar. Patries, had jij laatst een knalblauwe broek/legging aan?
nee die heb ik niet in mijn kast liggen. hoezo dacht je me te hebben gezien? moet je even in mijn foto album kijken daar staat een foto van mij. of kom me opzoeken je bent altijd welkom ik vind het wel leuk om idd af en toe is te gaan maar niet elke week of zo want dan word het zo gewoon. ben blij dat het al weer wat beter met je gaat. straks kan je weer helemaal van alles genieten maar wel goed uit zieken hoor want dat is belangrijk. ik ben zelf momenteel goed verkouden dus dat gaat ook lekker hahahah.
Avond meiden! Ik heb mannetjelief net naar zijn werk gestuurd dus ik kan heerlijk languit in bed liggen straks zonder dat er 30x gedraaid wordt in bed Hebben jullie nog plannen met koninginnendag? En de meivakantie natuurlijk voor de mama's onder ons 8) Wij gaan tenminste als het goed is verder met kleine klusjes in huis Moeten de trap nog afschuren en in de grondverf en aflakken en die traptredes erop. Maar of we het daadwerkelijk gaan doen is nog maar de vraag
wij gaan wel wat doen maar dat kan ik nog niet vertellen. dat zeg ik pas als het geweest ik. ik moet momenteel goed oppassen met wat we op internet zetten want er is bij onze buren geprobeerd in te breken dus ik zeg momenteel niet of we weg gaan of dat we niet weg gaan. maar zal alles vertellen na koninginnedag. trap schuren is een lekker klusje ben blij dat we dat niet meer hoeven te doen hahahah geeft zo'n troep !!! maar het knapt er wel atijd van op. welke kleur verf doen jullie en welke kleur traptredes?
Méén je dat?? Ben blij dat wij al een aantal weken geleden ook de poort nu op slot kunnen doen. Voel me dan toch veiliger op de 1 of andere manier.
Inbrekers moet er niet aan denken! Ik hoop dat ze mij zullen overslaan wat dat betreft. Ehhh de trap wordt gewoon wit met van die zwarte traptredes dus mannetjelief mag dit weekend aan het werk al weet hij het zelf nog niet Ohhhh jaaaaa.. er is iemand geweest die mijn wachtwoord wist hierop dit forum :x Ze hadden van het beheer een mailtje gestuurd dat er 5 keer was geprobeert in te loggen op mijn account maar dat was niet gelukt hahahaha (wachtwoord veranderd). Ik vondt het al raar dat ik om 13.00 op dit forum was terwijl ik aan iets aan het doen was Ik wacht nu op bericht van het forum of ik er verder nog iets aan kan doen. Wacht trouwens ook op de ongediertebestrijding want we hebben last van wespen :x heb in 3 dagen tijd 15 binnen gehad. Pffffff hoop dat ze snel bellen voor een afspraak! Fijne dag en geniet van het weer!!!!!!!!!!!!