tricia92 - patricia - bovenkarspel (bezig voor een kleintje) paradijsvogel - Jennifer- Zwaag (1 dochter) danitjuh - Danielle - Zwaag - bezig voor een 1e kleintje Smyltje- ???? - Zwaag - bezig voor 1e kindje Mouschy - Esther - Zwaag - gelukkige mama van 3 zoons Verrassingsei - Cindy - Enkhuizen - Bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon
Bekijk bijlage 83664 Hier nog even een foto van onze grote vent die over 10 daagjes alweer 1 jaar word! We zitten dan in Engeland op vakantie. Dat is aan een kant wel jammer dat we zijn verjaardg niet thuis vieren op de dag zelf. Maar we vieren het de 31e hier met de familie. Cindy heel veel geluk deze ronde, hoop echt dat het snel raak is!!!
Inderdaad een hele leuke foto Esther! Ik heb vorige week bij babyzwemmen een onderwater foto laten maken. Ik kon hem vandaag ophalen, maar was te ziek om te gaan. Ik denk dat ik morgen ga en dan heb ik waarschijnlijk ook de foto
zo vanmorgen nog een testje gedaan en die was heeeeeeeeeeeee licht. ik heb hem uit de test moeten halen om hem te zien. vanmiddag hoop ik te kunnen bellen op mijn werk voor de uitslag. *wat ben ik ook erg dat ik evengoed ga testen vanmorgen hahah*
is niet vast te leggen op foto anders had ik dat natuurlijk wel even gedaan voor jullie. dus nog even afwachten.
hi allemaal, ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van het bloedonderzoek en die was helaas negatief <1 of ik heb te vroeg getest of ik ben gewoon echt niet zwanger. ik moet nu afwachten tot volgende week. :'(
jeetje wat balen meid!! hoop voor je dat je stiekem toch zwanger bent.. *knuf* @ hier. volgens FF heb ik al aardig wat zwangerschapssymptomen ik merk alleen mn borsten.. ZEER!!! heb ik al vanaf de 28e. paar dagen voor mn eisprong. hebben jullie dit ook altijd?? ze zijn ook groter/voller. ziet er mooi uit, maar voelt iets minder ook heb ik meer honger. net nu ik wilde gaan minderen met snoepen! pffff
Tricia wat balen zeg!!!!!! Hopelijk volgende week meer duidelijkheid! smyltje ik zou niet weten wat voor kwaaltjes hihi... ben nog niet zwanger dus ik kan het je niet vertellen Ik merk wel als ik mijn eisprong heb gehad dat mijn borsten pijn doen enz... Maar ik hoop dat jij een positieve test in je handen krijgt !!!!!!! Wanneer ga je testen Zo ik ben nu eten aan het maken. Kip met tagiatelle en roomsaus echt lekker hihi.. Mannetjelief is net weer naar zijn werk. Morgennacht nog en dan heeft ie 4 dagen vrij
knuf tricia, maar zoals je tegen mij zei: geen bloed geeft moed! smyltje ik heb ook altijd wel zere borsten vlak voor ik ongesteld moet worden maar hoop natuurlijk dat het een andere reden heeft voor je, dat zou helemaal top zijn! danitjuh ik kom bij je eten hahahaha.
toen ik nog aan de anticonceptie was, had ik het ook vaak een paar dagen voor mn ongesteldheid. maar nu heb ik het al ruim een week!! en moet pas de 13e ongi worden! (of niet ) ik heb trouwens zaterdagavond een stapavondje gepland staan. maar nu zit ik in dubio!! straks ben ik wel zwanger en heb ik gedronken, óf ik drink niet 'voorhetgevaldat' en dan blijk ik niet zwanger te zijn.. nu is het niet zo dat ik anders veel drink (bijna nooit) maar zo nu en dan met een feestje vind ik een drankje wel lekker. zou het zaterdag te vroeg zijn om te testen? (2 dagen voor NOD) wat vinden jullie? ik vermaak me ook prima zonder drank, maar een keertje gek doen... ook leuk!!