smyltje, je kan in principe gewoon drinken hoor, de eerste paar weken is er nog geen bloedband. Grapje van moeder natuur, omdat je het dan nog niet kan weten en er dus geen rekening mee kan houden....
Tricia. het blijft dus nog even spannen voor je.. Hopelijk word je niet ongi volgende week.. Danitjuh: dat klinkt lekker, jou avond eten van gister Ik heb gisteren shoarma gemaakt, vriendje was overwerken en die lust dat toch niet. Mooie kans om het eens te maken
dames ik kwam net mijn bed uit en ging naar de wc en kwam er achter dat ik ongesteld ben geworden (2 dagen te vroeg) op naar ronde 4.
tricia wat een k*tzooi zeg!!!!Grrrrrr....dikke knuf voor jouw schat en dat de volgende ronde, jouw ronde mag zijn!!!! duim met je mee hoor....(zoals de rosvicee reclame zegt: komt wel goed schatjuh).
*knuffel aan verrassingsei* *zit er een klein beetje doorheen omdat het deze maand zo lang duurde en dat heeft me aardig gesloopt* zou eigenlijk nu een maand stoppen vanwege pillen die ik dan zou nemen voor mijn teen maar ja ik wil eigenlijk niet wachten en denk dat ik voorlopig nog maar blijf smeren en verder ga klussen.
Even het lijstje naar boven gehaald tricia92 - patricia - bovenkarspel (bezig voor een kleintje) paradijsvogel - Jennifer- Zwaag (1 dochter) danitjuh - Danielle - Zwaag - bezig voor een 1e kleintje Smyltje- ???? - Zwaag - bezig voor 1e kindje Mouschy - Esther - Zwaag - gelukkige mama van 3 zoons Verrassingsei - Cindy - Enkhuizen - Bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon Patricia, balen zeg! Maarja, je weet in ieder geval waar je aan toe bent...
Tricia wat rottig meid.. * knuf * Lottel shoarma klinkt ook lekker moet ik ook maar weer eens gaan maken Zo hier is de woningstichting vandaag geweest. Was aan het afwassen van de week en toen vloog me kraan eraf Heel waterbalet hier Dus die hebben ze weer eventjes gemaakt! Het is ook weer lekker benauwd in huis 25 graden :x Ach ja het kinderbadje staat nog geduldig op het balkon Volgende week donderdag ga ik naar Derik Ogilvie heb er zin in! Tis voor de 2e keer. Mijn lieve vriendinnetje had kaartjes geboekt!
paradijsvogel: das waar en daarom ben ik ook wel een beetje blij dat het er is want ja na de negatieve uitslag was ik er al wel bang voor hoor anders hadden ze echt wel wat gevonden lijkt me. oja was nou ook nog 2 dagen tevroeg vergeleken wanneer ik mijn ei heb gehad ik heb een schimmelinfectie bij onder mijn nagelriem. dus niet de nagel zelf maar er onder, onder de huid. en nou kon ik vorige maand een pil krijgen waar mee het zekerweten snel weg zou gaan maar dat moet ik dan 2 maanden slikken en het is zeer agressief en gevaarlijk voor de lever waardoor je onder controle moet staan als je die pillen neemt. en je mocht niet zwanger zijn of zwanger worden dan. dus ja dan moet ik 2 a 3 maanden minimaal stoppen en dat heb ik er niet voor over. dan gaan we maar door smeren met een zalfje. de pijn is weg en het trekt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam weg.
het is geen ingegroeide teennagel? dat heb ik namelijk ja-ren gehad. heb dan wel tips maar anders niet hoor hihi
Dames wat is het weer warm maar me kinderbadje staat geduldig te wachten Vandaag is het 5 jaar geleden dat mijn vader overleed aan de welbekende ziekte K. Beetje een rare dag dus voor ons
Danitjuh: Sterkte vandaag.. Die dagen blijven moeilijk. Tricia: Wat balen meis ! *knuf* Op naar ronde 4 he? Ik ga eens onder de douche, krijg zometeen een meisje om evt 1vd pony's te rijden,dus moet wel klaar zijn
danitjuh dikke knuffel van mij. lottel o leuk vind het zelf jammer dat ik hier in de buurt niet kan paardrijden maar dat heb ik altijd met veel plezier gedaan. hier verders allemaal weer een beetje rustig. ik ga er vanuit dat de vmk van de vorige keer de reden is waarom mijn ei zo laat was en dat ik nu weer een normale cyclus krijg van 32
danitjuh kan me voorstellen dat het een rot dag is voor jullie, sterkte vandaag! heb ook echt last van de warmte vandaag, maar heb de puf niet om het bad te gaan schoonmaken en vullen.... morgen gaan we naar duinrell toe, dus daar heb ik wel zin in. vroeger toen ik jonger was kon ik helaas niet naar pretparken door omstandigheden, dus krijg nu met mn stiefzoon een 2e kans hahahaha. hoop dat het alleen niet te warm wordt, heb nog geen weersverwachting gezien. weet 1 van jullie dit? veel plezier allemaal dit weekend met wat jullie gaan doen.
ff lui, dus ik kopieer even van ander topic ONGI!!!! ein-de-lijk!! wel 4-5 dagen te vroeg.. is dat erg? je 'hoort' toch 14 dagen na je ei ongi te worden?? nou ja, nu kunnen we tenminste écht gaan beginnen! wel vaag. voordat ik met de pil begon, had ik ENORME last van mn ongi (daarom ging ik ook aan de pil). nu NIKS! ik ging naar de wc... *huh* bruin?! maar goed, ik denk in theorie een goede cyclus, dus nu kunnen we er helemaal voor gaan helemaal blij. kan ik ook meteen drinken morgen hihi
Smyltje : Dat is voor het eerst dat ik iemand hoor,dat die blij is om ongi te zijn hahaha. Maar super dta je nu beginnen kunt meid ! Tricia: Wil je niet bij een manege rijden dan? Verassingsei: Veel plezier morgen!! Lekker genieten! Wij gaan morgen bij onze nieuwe aanwinst kijken op de keuring !
smyltje wat goed zeg nou hup voor het eggie dan maar. lottel nee ik wil niet bij een manege. ze zijn vaak duur en ik heb jaren gereden en eigenlijk was ik op dat moment te goed om in een groep te gaan rijden. daarom kreeg ik maar het lastigste paard van stal en die moest altijd achteraan rijden omdat die nog al aardig kon bokken en stijgeren. Heb 6 jaar terug nog een keer een strand rit gemaakt en dat vond ik vet gaaf. inmiddels heb ik al 16 jaar op die ene keer dan na niet meer gereden maar ik merkte toen al dat je het niet snel verleert maar als ik nog een keer de kans krijg om een bosrit of een strandrit te maken dan doe ik dat ook meteen hahah
Mensen wat een onweer zeg gisteravond en vannacht maar goed het stof is tenminste weer verdwenen en het is een beetje afgekoeld! Mannetjelief kwam vannacht thuis doorweekt hij vondt het wel lekker Vanavond voetbal kijken met de oom van mannetjelief en zijn vrouw dus ik gaat zo al lekker kippevleugeltjes bakken Mensen veel plezier vanavond!