westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

verrassingsei@ hoe was duinrell???

danitjuh@ lekker dat wil ik ook wel eten maar ik heb helaas niks in huis :(

hier@ nou alles lekker rustig.
    gisteren avond heb ik nog om 11 uur maden in mijn vuilnisbak gevonden dus dat was een k*t klus natuurlijk om op te ruimen daarna gelijk de vloer gedweild je moet toch wat met je avond ihihih
    danny is weer druk bezig met jakkeren bij zijn ouders en ik ? ik ben lekker aan het niks doen.
    heb net de handdoek af geborduurd en moet alleen nog even onder de naaimachine maar daar heb ik nu geen zin in om die naar beneden te tillen dus dat komt morgen of overmorgen wel.

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    maden?! IEL!! getsiederrie. vieze beesten :S

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ja dat zijn idd vieze beesten..

Tricia: Ik snap hem,maar goed, als je weer wat aan het rijden wilt gaan, zou ik gewoon eens wat prijzen natrekken van manege's. Zo duur zijn ze niet allemaal hoor ;)

Verassingsei: Hoe was het in duinrell geweest?

Wij zijn van het weekend druk geweest met een waterput te pulsen in de tuin, dus ik ga vandaag maar eens wat zand op zuigen in huis ;)

4. tricia82

ja idd vieze beesten ahahah

lottel@ je hebt hier maar 1 of 2 manages waar ik van weet maar goed zwanger worden en dan weer moeten stoppen is ook niet leuk dus dan maar helemaal niet ;)

hier@ vandaag 3 jaar "getrouwd" (geregistreerd partnerschap)

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    heeey meiden,

het was helemaal geweldig in duinrell, heb een hele leuke dag gehad en mn vriend, zijn zoon en mijn moeder ook.
    eerst lekker in het park zelf rond gelopen en later ook nog in het tikibad geweest.
    eerst waren we een beetje hufterig voor het weer (het was natuurlijk tropisch), maar omdat het voornamelijk tussen de bossen lag was het heel goed te doen.
    en uit eindelijk natuurlijk lekker plonsen.
    een geslaagde dag....was alleen gisteren totaal gebroken.
    een dag als duinrell vergt het uiterste van mijn lijf en heb dan echt dagen nodig om hier weer van bij te komen, maar het was het waard!
    hebben jullie een leuk weekend gehad?
    jammer he van gisteren avond?vond het allemaal wat zeg..pfff!

@tricia heb ook van de week maden gehad, echt honderden...zooo vies.
    en gefeliciteerd met je 'huwelijk'!!!

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia gefeliciteerd :D:D

Verrassingei je hebt een leuke dag gehad zo te lezen!

Hier is het eindelijk een beetje afgekoeld in huis. Heb nu alles tegen elkaar open gezet :D

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden!

Lottel, dan zal er inderdaad wel goed zand in huis liggen ;) :D
    Patricia, gefeliciteerd :D
    Cindy, Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Duinrell! Het Tikibad zal wel heerlijk zijn geweest na een hele dag in de warmte :D En zo'n dag is inderdaad erg vermoeiend!

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tricia : Gefeliciteerd, En je hebt meer manege's bij jou in de buurt hoor ;) (weet ik uit ervaring)
    Maar het is net wat je zegt, als je zwanger ben en weer moet stoppen dta is ook niks nee.

Verassingsei : Fijn dta jullie het leuk hebben gehad :D
    Ik moet ook altijd een dag erna bij komen ja ;)

Gelukkig is het wat afgekoeld, zometeen werken :)

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    pfffff, ik voel me niet zo lekker.
    heb zo een last van mijn lijf, het is niet normaal zeg!
    normaal gesproken voel ik me nu al iets beter, maar nu moet ik nog steeds bijkomen hoor.
    naja dan doe ik maar rustig aan vandaag.
    (lol...zeg ik nadat ik het hele huis van boven tot onder heb schoongemaakt vanmorgen...mijn hulp is ziek, dus ik moest wel)

hoe is het hier?

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Je moet wel aan jezelf denken he! Ook als het huis nog gebeuren moet.... :D

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Verassingsei, doe je rustig aan ;) Het hoeft niet allemaal in 1x he?

Ik heb vanmorgen gewerkt, en nu thuis beetje bezig en straks de huldiging kijken op tv.

12. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik kom uit medemblik. In september 2008 gegaan voor een kindje. Mijn vriend en ik waren toen 3 maanden samen. Was meteen zwanger maar kreeg een MK. 2 Weken na de MK weer zwanger en mijn dochter is nu bijna 13 maanden. Ze is 3 maanden te vroeg geboren en door toe doen van het WFG bijna overleden omdat ze door hun bijna thuis was geboren. Nu heeft ze door het toe doen van het WFG bijna kapotte nieren. En daar tussen nog heel veel fouten met hun meegemaakt. Ik wil jullie meegeven goed om jezelf en kindje te denken en goed voor jezelf op te komen. Wanneer je het gevoel heb dat er iets aan de hand is en ze luisteren niet gewoon door gaan met vechten. Als wij dat niet hadden gedaan was ze nu miss dood geweest of geen functionerende nieren meer gehad. Maargoed.

We zijn nu in de 1e ronde voor een 2e wondertje. Mijn menstruatie is wat onregelmatiger dan voor mijn 2e zwangerschap dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
    Wat een leuk topic!!
    Groetjes!

13. tricia82

hi fleur leuk dat je er bent.

verrassingsei doe je rustig aan!!!! anders kom ik langs om je op de stoel vast te binden :D

patroeschka hoe is het met jou?????

miggy?????

hier@ de keuken geschoon gemaakt, gezogen beneden, boodschappen gedaan en nu lekker rustig achter de computer.
    danny is met verhoging thuis dus die zat achter de computer.
    moest wel even wat bij lezen hoor hahahah.

voor de gene die het leuk vinden om het ook bij te schrijven:

tricia92 ........... patricia ..... bovenkarspel (bezig voor een 1ste kindje)
    paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter)
    danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1ste kindje)
    Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1ste kindje)
    Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons :D)
    Verrassingsei .... Cindy ....... Enkhuizen (bezig voor een 1ste kindje samen,stiefmoeder van zoon)

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Welkom Fleur! Wat een naar verhaal zeg :( Moet je dochtertje aan de dialyse?

Dit doet mij weer denken dat ik straks echt goed naar mijzelf moet luisteren! Want ik zit dus aan de dialyse :) Gelukkig heb ik mijn mondje wel mee.

Verrassingsei doe je rustig aan meid! Denk om jezelf he ;)

Ik ben vandaag weer strontduizelig na de dialyse :x dus ik doen niks anders dan tv kijken en straks koken. Denk dat ik ook maar vroeg naar bed toe ga :D

15. tricia82

danitjuh bijna vergeten jij hebt nog maar twee weekjes en dan naar de gyn :D:D:D:D:D:D:D

het is idd niet niks fleur wat je hebt mee gemaakt.
    nou weet ik dat het WFG idd erg makkelijk is met dingen en je achter hun vodden aan moet zitten.
    ik hoop voor je dat het met je tweede straks veel beter gaat.
    oja en als je bij Deen boodschappen doet op woensdagmiddag, donderdagavond of vrijdagavond ff langs kassa 3 gaan ;)

o nog een 2 woensdagen werken en dan heb ik er 2 vrij jippie nou ja vrij :( dan zijn we de badkamer aan het opknappen en het word een beetje duurder dan we hadden gehoopt dus de radiator en de douchewand laten we even achterwegen dan scheeld 700 euro :D

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom fleur!

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland

Jaaaaaa de tijd vliegt zomaar ineens voorbij hahahahaha... ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Nu ik het verhaal gehoord heb van Fleur ga ik echt wel op mijn poten staan ;)

Welke Deen is dat 8) anders moet ik elke Deen af :D

Opknappen ja dat ken ik ook :D Geloof dat ik al een tijdje zeg dat de trap gedaan moet worden maar mannetjelief ligt voor pampus op de bank na zijn werk :)

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleur welkom! Jeetje wat een verhaal zeg! Heb helaas wel vaker slechte verhalen gehoord over het WFG. (gelukkig ook een hoop goede) Gelukkig gaat nu alles goed met de kleine! (jeetje wat ben ik blij dat ik thuis bevallen ben met 39 weken ;))

19. tricia82

danitjuh@ fleur woont in medemblik en ik werk bij Deen in medemblik ;)

20. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Fleur : Welkom hier.. Wat een verhaal zeg over je kleintje.. Je zou ze toch daar in het ziekenhuis.. Laatst bij sbs 6 ook een stel ouders die hun kindje verloren hebben daar.
    Als je het niet vertrouwd,ga dan naar een ander,want het klopt daar niet..

Tricia: Leuk de badkamer opknappen ! Wel een lekker werkje ja ;)
    Wij willen die ook ooit nog eens doen,maar dat komt nog wel ;)

Danitjuh: Balen dat je niet zo lekke rbent, hopelijk voel je je morgen lekkerder.

Ik ga met een goed boek naar mn bedje toe, tot morgen :)

Deel Deze Pagina