westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

lottel: ja ik wil dat het gedaan zou worden voor dat er een kleintje is dus ja hij moet dit jaar haha

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dankje!! Nee dat is niet nodig. Ze heeft nefrocalcinose en nu nierstenen. Wat vrij uitzonderlijk is bij een baby. Ze wilde in Hoorn niks doen tot ze hoge koorts zou hebben of niet meer wilde eten. Ze wisten van de nefrocalcinose maar vonden eht niet nodig een echo te maken terwijl ze bloed plaste. Als je niks aan nierstenen doet gaan je nieren stuk. Ze heeft hele grote die ze niet kan uitplassen. Maar ze is zo gewend aan pijn dat ze een hele hoge pijngrens heeft. Eigenlijk hoor je der niet. Ze blijft lachen. Bikkeltje. Gelukkig zijn ze nu in het MCA aan het kijken hoe ze haar het beste kunnen helpen want als het aan Hoorn had gelegen.... Ze namen ons ook niet serieus toen ik vertelde van de ontbrekende/extreem hoge pijngrens, in het mca wel.

Wat vervelend voor je dat je dialyse nodig heb!!! Wat is er met jou nieren aan de hand?
    liefs

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik hoop idd ook dat de 2e zal blijven zitten tot minimaal 37 weken. Maar naar Hoorn gaan we alleen nog bij acute hulp maar verder niet meer. Eigenlijk belachelijk dat je zelf de dokter achterna moet zitten... Maarja morgen heb ik een gesprek voor mijn hele grote lange klachtenlijst haha. Daarna naar het tuchtcollege om hen in te lichten.
    Woon je ook in medemblik?
    Liefs

4. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Thanks!

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Thanks! Ik alleen maar slechte vind het jammer dat niet iedereen zijn klacht indiend want dan zouden ze op scherp staan en niet meer zo laks wezen. Want het gaat nog steeds niet goed hoor ;). Best een moeilijke opmerking geef je nu aan een moeder van een prematuur..... Ik wil je hiermee niet aanvallen oid maar je er wel van bewust maken dat deze zinnen pijn kunnen doen ;).
    Liefs

6. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38

Thanks!! Idd hebben we gedaan (ook al was zelfs dat een gevecht haha).

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Zo haha iedereen wat terug gestuurd. Wat een leuk topic. Ik vraag me wel af wat jullie leeftijden zijn? Niet dat dta heel belangrijk is hoor. Maar vroeg het me gewoon ff af haha. Ik ben 26. Ben trouwens officieel een andijker. Mijn vriend komt uit medemblik vandaar dat ik hier nu woon. Nou ik ga weer even want mijn dochter moet zo naar de fysio.

Liefs

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Fleur: Ik ben 27. Voorheen in Bovenkarspel gewoont en nu in Brabant, ook voor het vriendje verhuist ;)
    Alleen een stuk verder als jou.
    Wat goed dat jullie inmiddels bij een ander ziekenhuis zijn..

Ik ga mn kop thee opdrinken en eerst even de paarden buiten doen,want er komt weer (!!) noodweer aan vanmiddag,dus ze kunnen maar weer op tijd binnen staan..

9. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ja het zal bij jullie helemaal noodweer worden. Meestal toch bij dat gedeelte van ned? Op welke school heb je gezeten? Ik word in oktober 27, misschien hebben we bij elkaar op school gezeten. Ik zat op het Martinuscollege.
    Liefs

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Fleur Ik woon in Zwaag/Hoorn en ik ben 33 wij gaan voor ons 1e kindje :D Tja wat heb ik aan mijn nieren ;) Mijn eigen nieren zijn zogoed als opgelost in mijn lichaam. Ik heb in oktober 2005 de nier van mijn broertje gehad maar helaas is die dus nu op :) Dus zit ik aan de hemodialyse 3 dagen per week.

Gister mijn broetje en schoonzusje op de hoogte gesteld dat mannetjelief en ik gestopt zijn met de pil. Was natuurlijk al eind juni gestopt met de pil maar toen heeft schoonzus helaas een miskraam gekregen en ja om dan te vertellen dat je gestopt bent :) Maar ze zijn heel blij en hopen dat het snel raak is!

Zo meiden ik ga hopelijk straks lekker naar de stad :D Want me nichtje wordt 2 jaar deze maand :) dus moet er kadootjes gekocht worden. Ga gezellig met me beste vriendinnetje :D en me schattige peet-dochtertje :D Er is ook nog ponydag ofzo dus wie weet wordt het nog wat met die kleine erbij :)

11. tricia82

28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... bovenkarspel (bezig voor een 1ste kindje)
    ??jaar - paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter)
    33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1ste kindje)
    ??jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1ste kindje)
    ??jaar - Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons :D)
    ??jaar - Verrassingsei .... Cindy ....... Enkhuizen (bezig voor een 1ste kindje samen,stiefmoeder van zoon
    26 jaar - fleur24 ........... fleur ........ medemblik

12. tricia82

ik woon niet in medemblik maar ik werk daar bij Deen.
    ik woonde voorheen in Wieringerwerf ben 28 jaar en nu woon ik in bovenkarspel met mijn ventje en hond (golden retriever) want die komt uit enkhuizen vandaan.

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje)
    33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - Verrassingsei .... Cindy ....... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon)
    26 jaar - fleur24 ........... Fleur ........ Medemblik (............)

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik hoop trouwens niet dat jullie het erg vinden dat ik mn naam liever niet vertel, maar ik vind het anonieme op dit forum gewoon fijn. en ik heb niet een 14 in een dozijn naam... ;)

15. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Fleur is ook niet mijn echte naam hoor! Ik heb 1 dochter en nu ronde 1 voor een 2e kindje.
    @ danitjuh: wat ontzettend k*t voor je!!! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen... Hoe kan dat dan dat je nieren "oplossen" of weten ze dat niet?

Liefs

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Danitjuh: Leuk shoppen!! Ponydag is leuk hoor,altijd erg gezellig in de stad dan :D
    (heb zelf vroegah mee gedaan met ponydag trouwens :D )

Fleur: Ik heb ook op het Martinus gezeten.
    Welke opleiding heb jij gedaan daar?

En ja, het is hier altijd het eerst raak met het noodweer ja ;)

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje)
    33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - Verrassingsei .... Cindy ....... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon)
    26 jaar - fleur24 ........... Fleur ........ Medemblik (............)
    27 jaar - Lottel ........ ????? ....... Brabant (voorheen bovenkarspel)

18. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb vbo verzorging gedaan daar. Leuke tijd was het daar op die school!!

19. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry hoor, als je goed leest dan zie je dat ik met je mee leef en het oprecht erg voor je vind. En dat ik door dit soort verhalen alleen maar heel hard in mijn handen knijp dat bij ons alles goed gaat (en is gegaan)... Vervelend dat je het verkeerd opvat. Dit doet mij juist pijn, omdat ik alleen mijn eerlijkheid en openheid laat spreken. En als je je al aangevallen voelt door zulke opmerkingen weet ik het ook niet meer...

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dan heb je mijn zinnen ook niet goed gelezen ;). Ik deed er ook niet voor niks een knipoog bij omdat ik wel weet dat mensen dat niet bewust zeggen. Vandaar ook mijn zin "bewust van maken". Ik voel me niet aangevallen. Dit zijn alleen standaard opmerkingen die pijn (kunnen) doen. Ongeacht hoe iemand het bedoeld. Maar dat kan je alleen weten als je ook een kindje heb gekregen die zo vroeg is geboren. Ik weet dat jij het niet kwaad bedoeld. En ik bedoel het ook niet kwaad. Wilde je er alleen bewust van maken thats all... ;). Geen probleem dacht ik :D
    Groetjes

Deel Deze Pagina