westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan me hier alleen wel heel boos om maken. Weetje hoe vaak mensen zeggen dat ze wel even een kind "nemen". Ik heb 2 miskramen gehad en ik kan je verzekeren dat die opmerkingen verschrikkelijk pijn doen. Net als mensen die er totaal nog niet klaar voor zijn die "per ongeluk" zwanger raken. Zo kan ik nog wel even door gaan. Maar nu geef ik alleen maar aan dat ik het snap en dat ik door dit soort verhalen alleen maar dankbaar ben. Ik heb niets fouts gezegt, maar jij laat het wel zo lijken. En daar kan ik echt niet tegen!

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Nee dat zeg ik niet... Toch misschien maar even terug lezen? Ik zeg dat die opmerking pijn kan doen bij een moeder van een prematuur en dat je dat NIET BEWUST doet. En ik heb ook een MK gehad dus ik weet wat je bedoeld. Maar ik ga hier verder maar niet op in want beter zal het denk ik niet worden. Mijn 1e berichtje was niet boos bedoeld en de 2e ook niet. Jammer dat jij het zo opvat maar helaas. En jammer dat jij nu met een boos gevoel zit want dat is nergens voor nodig.

3. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry dames, dat ik zo fel reageerde op Fleur. Dit soort opmerkingen halen me helaas het bloed onder de nagels vandaan.

@hier, ik ben bezig met een kast helemaal leeg halen en opnieuw indelen (dingen weggooien enzo) maar jeetje, daar is het eigenlijk te warm voor :D Ik begin me nu al af te vragen waarom ik dat ook al weer vandaag wilde doen.... Hoe gaat het met de rest van de dames? Lekker van het weer aan het genieten?

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland

Dat moet je toch zelf weten of je het wel of niet verteld :D Mijn naam is zoooo makelijk dat iedereen het gewoon goed raad :)

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland

Mijn eigen nieren werken helemaal niet meer en dan gaan ze oplossen in je eigen lichaam ;) En ja het is ontzettend k*t maar ja wij hebben er mee leren leven :) Mijn man heeft ook alles meegemaakt. Eerst zat ik aan de CAPD (buikspoeling) en toen kreeg ik een nieuwe nier.. en nu dus aan de hemo dialyse. Hij weet er dus alles van :D

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zoooo dames ben uitgeteld van het halve dagje shoppen in Hoorn :D Heb geen voeten meer over :D maar was wel gezellig! Heb eigenlijk alleen een vergiet en 2 kadootjes gehaald voor mijn nichtje en meer niet :D Stond eigenlijk nog meer op de planning maar me voeten wouden niet meer :) Hebben nog heerlijk op de rode steen gezeten bij de Klinker! Peet-dochtertje heeft nog lopen dansen op K3 :D

Nu heerlijk languit op de bank kip eten. Ja ik weet het weer kip kan er niks aan doen ik ben kipverslaafd :D

Oh jaaaaaaa morgen naar Derik Ogilvie toe :D

7. tricia82

tricia82 Niet meer actief

28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter)
    33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons :D)
    ??jaar - Verrassingsei .... Cindy ....... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon)
    26 jaar - fleur24 ........???? ............ Medemblik (............)
    27 jaar - Lottel ........ ???? ............ Brabant (voorheen bovenkarspel)

het is voor een ieder vrij om neer te zetten wat zij bekend wil maken.
    maar zo hebben we een beetje een idee met wie wel gezellig kletsen en natuurlijk als je anoniem wil blijven is dat ook goed en vaak spreken we ook iedereen met de inlognaam aan.

8. tricia82

leuk shoppen in Hoorn hopelijk ik binnenkort ook maar dan voor kinder spullen :D

lekker hoor kip ik eet het ook bijna elke dag.

en naar Derik ik wil mee!!!!!!!!!!!!!

hier@ jacky net geknipt voor de show van zaterdag dan gaan we naar Rijssen toe voor de golden retriever zomershow en als het goed is staat ze met 7 of 8 in haar klasse dus dat is niet veel als je je bedenkd dat er 4 plaatsingen zijn in elke groep :D

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat leuk danitjuh! Derek!! ga je met een bepaalde reden heen? of alleen voor publiek?

10. tricia82

oja vraag me toch af of het idd een negatieve test was maandag. ik ben normaal maar 4 dagen ongie en dag 5 al zo goed als niks meer en nu ben ik al 7 dagen hevig ongie dat had ik vorige keer ook en toen was het een vmk.
    ik hoop dat het snel over is want hier word ik futloos van.

11. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    #691 verrassingsei, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
    Hey hey, niet zo veel lullen hoor meiden, moet ik te veel terug lezen hahahaha.
    Hartstikke bedankt voor het medeleven en ja jullie hebben ook gelijk niet alles hoeft in 1 dag en ik ben een eigenwijs stuk #@%^&!
    Maar ja dat hoort ook een beetje bij mij.

Las geloof ik ook dat we een nieuwe dame in ons midden hebben, leuk dat je er ben.
    Verder gaat iemand (weet ff niet meer wie) naar Derek Oglivie en ik mag als verrassing mee (geintje, maar zou wel willen) en ben ook benieuwd waarvoor we gaan.

Jacky heeft weer een nieuwe coupe voor Zaterdag en patricia minder voor je dat je zolang ongi ben.kijk het niet te lang aan he?anders gewoon weer aan de bel trekken!

Heb ik nu alles?of mis ik nog wat....

@hier, aan het bijkomen (nog steeds)vandaag ff naar de stad geweest voor nieuwe hakken voor onder mijn nieuwe jurk.
    Mijn opa en oma zijn aankomende vrijdag 50 jaar getrouwd en heb een feessie.
    En was vannavond verbannen uit mn huis, want de "heren" hadden een mannenavond en ik had geen piemel (aldus de zoon van mijn vriend) dus ik mocht er niet bij zijn hahahahaha.
    Ben ff naar een buurvrouw geweest voor een bakkie.

En tot slot ik ben 27 jaar (stond ergens een lijstje, maar daar ben ik geen ster in....wil iemand anders dat ff voor mij doen?)

12. tricia82

28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter)
    33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje)
    ??jaar - Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons :D)
    27 jaar - Verrassingsei .... Cindy ...... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon)
    26 jaar - fleur24 ........???? ............. Medemblik (............)
    27 jaar - Lottel ......... ???? ............ Brabant (voorheen bovenkarspel)

het is voor een ieder vrij om neer te zetten wat zij bekend wil maken.
    maar zo hebben we een beetje een idee met wie wel gezellig kletsen en natuurlijk als je anoniem wil blijven is dat ook goed en vaak spreken we ook iedereen met de inlognaam aan.

13. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    thanks Patricia

14. tricia82

your welcome :D

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga mn auto ophalen bij de garage. rib uit mn lijf!! :(

16. tricia82

dan heb ik meer geluk gehad.
    ik moest vandaag met mijn auto naar de garage omdat er weer een bobine stuk was en ze hebben er nu 2 vervangen en 1 hoef ik maar te betalen :D

auto is een luxe maar soms is het broodnodig en dan zijn de rekeningen iets te hoog.

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden!

Danielle, wat raar eigenlijk he, dat als je nieren niet meer werken ze dan in je eigen lichaam oplossen.... Wat is het menselijk lichaam toch iets raars....
    Om lekker te shoppen hoef je niet veel te kopen toch? :D
    Ik wil ook mee naar Derek :D

Patricia, Wat leuk een show lopen! Dus nu heb je een mooi geknipte hond :D
    Jeetje wat vervelend een heftige ongi! Ik moet zeggen dat ik na mijn eerste miskraam ook last had van ergere menstuatie. Ik zou gewoon van een nega test uitgaan. Ik denk dat je baarmoeder even goed schoon moest en dan is je ongi inderdaad wat heftiger.

Cindy, jeetje 50 jaar getrouwd! Dat is inderdaad een heel groot feest waard :D (en is een goed excuus voor mooie nieuwe schoenen :D)

Smyltje, auto bij de garage kan inderdaad een hoop geld kosten. Ik hoop voor je dat het meeviel....

Alana is wakker aan het worden, denk dat ik zo even naar de Huesmolen ga lopen.

Groetjes!

18. tricia82

ja shows lopen vind ik geweldig.
    vooral de golden retriever shows waar dus geen andere rassen komen want dat is toch wel gezelliger want die shows zijn kleiner er doen nu 80 honden mee op deze show en vorig jaar waren het er 140 dus wel aanzienlijk minder.
    op een grote show met alle rassen heb ik gestaan met 2000 honden en met 6000 honden.
    dus dat is eigenlijk iets te maar daar zie je echt alleen maar fokkers zowat.

zal binnenkort weer eens een mooie standfoto maken van mijn meisje.
    de gene die in mijn album staat is al weer een tijdje terug.

19. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Lijkt me inderdaad veel leuker en persoonlijker met minder honden. Leuk hoor! Loop je altijd zelf mee?

20. tricia82

ja ik doe samen met jacky de shows.
    mijn moeder gaat mee als het in een grote hal is en danny gaat mee met de buitenshows.
    we hebben nu 1 jaar shows gelopen in kerkwijk (142, 14 in de groep), zwolle (2300 +/-, 2 in de groep jacky was toen 2de geworden ;)) , amsterdam(4738, 11 in de groep), leeuwarden (2274, 18 in de groep), bergschenhoek (82, 15 in de groep) en nu nog rijssen (80 honden en 9 in de groep van jacky)
    daarna stop ik even.
    jacky kan dan even wat breder worden gezien haar botten en ja als ik zwanger ben wil ik niet met een buik gaan rennen door die ring.

http://94.100.118.47/879300001-879350000/879334701-879334800/879334796_5_LBsP.jpeg

http://94.100.114.184/702450001-702500000/702460801-702460900/702460830_5_j5jO.jpeg

Deel Deze Pagina