mooie foto's!! staat raar paradijsvogel: 'ik ga zo naar de huesmolen lopen' hihi. voor mn gevoel is dit allemaal zo anoniem en verweg, dit forum. slaat natuurlijk helemaal nergens op nou, ik heb lopend mn auto opgehaald bij de garage. gelukkig maar kwartiertje lopen. APK was ff ruim 200 euro, dus is te overzien. de schade komt nog. ze konden de rekening even niet vinden hihi. nou ja, dat heb ik toch van de verzekering gekregen, dus maakt niet uit!
hahaha, maar ik heb het echt gedaan hoor Was heerlijk even wandelen en de kleine was lekker in slaap gevallen in de kinderwagen.
hier weer een blonde actie.. voor de vliegreis van 20 uur, wilde ik graag iets homeopatisch om te slapen. dus ik vanmiddag bij de Kruidvat wat gekocht. achterkant goed gelezen! lees ik net in de bijsluiter dat het niet geschikt is voor vrouwen die zwanger willen worden!! GRRRR nu dus maar weer terug. hopen dat het nog geruild mag worden..
nou, ik vond het al heel wat dat ik eraan dacht! maar op de achterkant stond niks, dus dacht dat het goed was. heb ook niet zoveel zin om dat midden in de winkel te vragen maar toen ik thuis de gebruiksaanwijzing las, stond het er dus wel in ik ga naar Bali! we hebben een tussenstop in Hongkong
bali!! das verweg. nou jij liever dan ik want ik heb nog nooit gevlogen ik wens je wel heeel veel plezier daar. hoelang ga je?? zo net gewerkt. we hebben een geldautomaat voor onze winkel staan en daar stonden nu allemaal grote houten platen voor. dus ik dacht: "wat is daar aan de hand???" hebben ze vannacht de geldautomaat ontplofd en al het geld gejat. komt vanmorgen de geldwagen om hem te vullen iihihhi. dus die konden meteen weer verder rijden hahhaa. en de dieven waren 1 dag te vroeg geweest hahahha.
@ Tricia, Ik heb jou idd vaak bij deen gezien op de dagen die je werkt. Nu kom ik er vaak want vergeet altijd iets en moet van mijn therapie regelmatig wandelen. Ben ook vaak bij jou aan de kassa geweest haha. Grappig! Groetjes
ben nu wel erg benieuwd hoe jij er dan uit ziet want dan moet ik jou ook wel herkennen mensen die ik vaak krijg aan de kassa onthoud ik goed.
en je weet gewoon hoe je sommige mensen moet behandelen, wel een zakje om het vlees, geen zakje om het vlees. alles keurig recht neer zetten anderen weer gewoon zoals het aan komt op de band. wel een grapje kunnen maken of geen grapje kunnen maken. hahahha
Goeeeeeede morgen!!!!!!!! zo iedereen wakker???? ja ja ik weet het het is vroeg. ik ben om 5 uur opgestaan om jacky in bad te doen. morgen de golden retriever show en dan moet ze wel mooi gewassen zijn natuurlijk en gezien ze loops is is even die vieze geur nu van haar af ihiih. dus ja dan ben ook vroeg op internet vandaag al vast alles klaar zetten voor morgen en jacky in de gaten houden dat ze niet een stekelvarken gaat worden. ongie is gelukkig gestopt dus kan ik over een paar dagen beginnen met ovutesten.
zo de handdoek is af Bekijk bijlage 85934 gemaakt voor iemand van de golden retriever club. geeft ze weg als kraamkadootje.
28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje) ??jaar - paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter) 33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje) 25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje) ??jaar - Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons ) 27 jaar - Verrassingsei .... Cindy ...... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen,stiefmoeder van zoon) 26 jaar - fleur24 ........???? ............. Medemblik (............) 27 jaar - Lottel ......... ???? ............ Brabant (voorheen bovenkarspel)
jep dat doe ik zelf. ik maak voor andere kraamkadootjes. het begon met badcapejes en daarna zijn de handdoeken gekomen haha. zo verdien ik een klein zakcentje bij want ik werk niet zo heel veel en dit kan ik doen wanneer ik zelf zin in heb. Bekijk bijlage 85951 ik maak nu ook grote dingen qua afbeeldingen voor anderen en tafelkleedjes en noem maar op eigenlijk. Patricia Profiel - hyves.nl (hier staan dingen in die ik onder andere gemaakt heb)