zo we zijn helemaal kapot!!!! ik heb vannacht 14 uur geslapen ik kan wel zeggen dat Jacky het UITSTEKEND heeft gedaan. ze heeft nog niet eerder zo mooi op de show gestaan als gisteren. maar door iets wat we absoluut niet begrijpen is Jacky net niet geplaatst. De gene die 4de is geworden heeft haar hond niet eens in stand gekregen en die was alleen maar aan het spelen en ze heeft slecht gelopen. ze was wel enorm aan het twijfelen. maar vond het karakter van de hond geweldig terwijl het op een show gaat om uiterlijk en niet om karakter. dus helaas. keurverslag: promising bitch feminine head good length of neck good shoulers, level topline good depth of body and width of tigh moved with enthisiousians voorlopig is dit voor jacky en mij de laatste show dus ben wel zeer tevreden met haar verslag. http://94.100.122.37/1023750001-1023800000/1023796101-1023796200/1023796178_5_E5RD_1.jpeg http://94.100.125.22/1023800001-1023850000/1023805901-1023806000/1023805922_5_M1yx.jpeg http://94.100.124.47/1023750001-1023800000/1023798201-1023798300/1023798271_5_DFBY.jpeg
ja ik ben ook erg tevreden over haar. de fokker was er ook die was 2de geworden met het zusje van jacky en die vond het ook raar dat jacky niet geplaatst is maar was ook zeer tevreden over jacky.
Lottel ik ben ook onder narcose geweest hoor Ik had namelijk de kaakchirurg een klap verkocht toen hij met 2 naalden voor mijn neus stond 8) Gelukkig vondt hij het niet erg want ik had van te voren gezegt dat als hij dat deed ik hem een klap zou verkopen Tricia wat een raar iets zeg dat Jacky niet geplaatst werk :x Maar goed jullie zijn tevreden en daar gaat het ook om toch Hier pffffff ik ga dinsdag weer eens een leuk gesprekje aan met mijn nefroloog Moeders is er ook bij die trekt d'r mond wel open Ik was zaterdag namelijk totaal niet goed geworden tijdens de dialyse. Bloeddruk bleef op 98/48 hangen en dat is totaal niet goed! Continu duizelig en kan nog geen 5 meter lopen en dan moet ik gaan zitten. Dan zie ik sterretjes voor mijn ogen Ik zou vandaag naar Kwakoe gaan in Amsterdam maar van het ziekenhuis mocht ik dus niet gaan :x Maar goed ook hoor want ik zie het niet zitten om daar te zijn met zo'n bloeddruk! Dus gewoon lekker thuis beetje tv kijken en internetten en tja ook weer slapen Lijkt wel of ik een inhaalslag aan het maken ben Morgen als het weer wat beter gaat..ga ik hopelijk de badkamer een goeie beurt geven 8)
Het is inderdaad gewoon rottig! Ik ben zo iemand die niet zo snel het huishouden uit handen wilt geven Mannetjelief doet al zeuren als hij de vuilnisbak naar buiten moet doen en stofzuigen en dweilen gaat ook maar met een hoop zeuren 8) Maar uiteindelijk doet hij het wel Om even duidelijk te maken. Mijn man komt uit West-Afrika Guinee om precies te zijn! En tja daar is het de vrouw die eigenlijk alles doet 8) Maar langzamerhand komt het wel goed hier Hij had laatst een vriend aan de telefoon en hij zei: ik moet poetsen en koken..hoor je aan de andere kant: huh doe jij dat dan ????? Manlief zegt: ja ik ben de poetsvrouw geworden Volgens mij viel de mond totaal open aan de andere kant 8) Mannetjelief is weer naar zijn werk toe..zit weer in de nachtdienst. Ik krijg trouwens altijd de zenuwen als hij net weg is en ik hoor de politie en ambulance rijden Beetje stom maar ja....
Ohhh ja dames Ik heb nog een vraagje Ik heb gister echt ontiegelijk pijn in mijn onderbuik gehad ... het zat zeg maar net boven de "haargrens" dus ik denk dat ik mijn ei gehad heb???? Kan dat?? Ik moest echt tijdens de dialyse mijn hand erop drukken zo'n pijn deed het Ut was net of ik het weg moest puffen
Danitjuh: Kan idd een ei geweest zijn ja Tricia: wat balen dat je hond niet meer naar boven geplaatst werd. Jammer,maar goed.. Ik was idd even bij mn ouders op bezoek geweest en had een fotoshoot dus ik heb weer wat te doen deze week Uitzoeken enzo Ga nu eerst paarden eens buiten gooien.
danitjuh@ doe rustig aan het en laat je ventje maar poetsen het kan idd je ei zijn dus aan het klussen geweest? of wacht je op de volgende ronde zodat je eerst bij de gyn bent geweest? hoelang is je ventje al in nederland? hier@ alles gaat goed rustig aan ben nu maar weer eens het huishouden aan het doen want van het weekend kwam er natuurlijk niks van terecht.
ja hoor hier gaat alles goed. jacky is aan het zonnebaden in de achtertuin ze vind zich zelf te licht en straks ga ik weer beginnen met ovu testen dus de slopende tijd komt er weer aan hahaha. weer druk bezig met borduren van een kleedje (voor iemand anders) en ik had vandaag de vraag gehad van een collega of ik voor haar handdoeken wil maken dus het gaat weer goed. ze moest alleen nog even kijken voor de prijs of ze het niet te duur vind.
Hey meiden, Even vanuit hier niet zo leuk nieuws.of eigenlijk gewoon klote nieuws. De zoon van mijn vriend woont niet meer hier.Hij is hier hals over kop vertrokken weer naar zn moeder. Wij snappen er echt geen ene PIEP van en zijn erg verward, en financieel, lichamelijk en geestelijk uitgezogen (zo voelt dat zeg maar).Dit hadden we totaal niet verwacht en vinden het maar raar allemaal. Bovendien kregen we nog stank voor dank van hem ook en zijn we voor rotte vis uitgemaakt! Vooral als je bekijkt dat hij nogal verontrustende uitspraken heeft gedaan naar ons over de thuis situatie en wij dus ook bezig waren om hem hier in te begeleiden en te laten beoordelen. Moeder heeft hier lucht van gekregen en wij vermoeden ook dat dit de reden is, maar weten doe je het niet natuurlijk. Hij zal hier ook voorlopig helemaal niet meer komen omdat alles op een rij moet komen. Dus dat is behoorlijk heftig! Vind het zoooo erg voor mijn vriend, hij is er kapot van!!! Ergens ben/was ik bang om dit hier neer te zetten, omdat ik bang ben dat moeder mee leest, maar weet niet waar ik er mee heen moet verder. Dus dat zien we dan maar even. Dus meiden ik ben niet zo in een jubel stemming en zou willen vragen of 1 van jullie even het lijstje wil aanpassen (daar staat dat ik stiefmoeder ben). Dank jullie wel.....
allereerst wat klote dat het op zo'n manier is gegaan verrassingsei. je regelt van alles en dan op eens is hij weer weg. op die manier voel je je aardig voor paal gezet want je hebt er onwijs veel energie in gestoken. ik hoop voor jullie dat jullie de draad weer snel kunnen oppakken ookal is dit gebeurd. denk goed om jezelf en luister naar je lichaam. dikke kus 28 jaar - tricia82 ........... patricia ..... Bovenkarspel (bezig voor een 1e kindje) ??jaar - paradijsvogel ... Jennifer ..... Zwaag (1 dochter) 33 jaar - danitjuh .......... Danielle ..... Zwaag (bezig voor een 1e kindje) 25 jaar - Smyltje ........... ???? ......... Zwaag (bezig voor een 1e kindje) ??jaar - Mouschy .......... Esther ...... Zwaag (gelukkige mama van 3 zoons ) 27 jaar - Verrassingsei .... Cindy ...... Enkhuizen (bezig voor een 1e kindje samen) 26 jaar - fleur24 ........???? ............. Medemblik (............) 27 jaar - Lottel ......... ???? ............ Brabant (voorheen bovenkarspel)