ja en het erge was dat ze nog thuis waren ook toen ze het probeerde het was snachts. nou ja wij hebben ook gelijk de volgende dag extra beveiliging gedaan op de voordeur hoor en op de achterdeur. wat gek dat ze je wachtwoord wisten nou ben ik thuis nooit uitgelogt dus als er iemand anders zou inloggen op een andere computer dan zie ik hier dat ik ben uitgelogt dus dan gaat er wel een lichtje branden maar wat moet iemand nou op dit forum onder jou naam raar hoor.... het is trouwens wel handig als je vent het weet dat hij wat moet doen dit weekend ahahahahah. ik zeg altijd twee weken van te voren als we iets te doen hebben in een weekend hahahaha. hij vroeg net of we volgende weekend wat gingen doen dus ik zei dat het moederdag is nou je moest zijn gezicht zien hahahahahha. wespen wat een rot beesten zijn dat ook. we hebben sinds we hier wonen (2006) last van wespen en nu heeft de buren 4 weken terug de schutting verwijderd waar ze in zaten dus we zijn er vanaf ze zoeken wel en af en toe is er 1 binnen maar gelukkig valt het mee. mijn buurvrouw was er slechter vanaf vorig jaar. daar kwam ze achter dat ze een nest op zolder had.
Dames wat hebben jullie met koninginnendag gedaan??? Wij hebben eigenlijk niks gedaan, tenminste niet over de markt enz. Aangezien mannetje uit de nachtdienst kwam hebben we uitgeslapen en zijn smiddags weer in slaap gevallen Daarna een heerlijke bbq gehad vanaf een uur of 4 tot half 2 snachts 8) dus erg gezellig
Hallo dames! Ik kom me ook melden. Ik woon in Zwaag (heb een stukje terug gelezen en zag dat er meer uit Zwaag komen, leuk!) Nou ja, meer Risdam Noord Ik ben net 25 geworden en ik ben net mama geworden van onze mooie dochter.
hi paradijsvogel leuk dat je er bent. wij zijn 3 dagen naar ommen geweest. we zijn vrijdag ochtend weg gegaan en zijn nu net thuis gekomen. het was heel erg leuk. ik heb dit weekend mijn NOD en heb expres geen test meegenomen dus ik wacht nog even af zolang ik dat vol kan houden hahahaha. het was heel leuk we zijn bij een vriendin geweest en haar 3 honden. jacky is helemaal bekaf en wij ook hahahha
Lekker he, een weekendje weg? Spannend, ik zie dat je een dag overtijd bent! Heb je er een goed gevoel bij?
vorige maand was ik misselijk en krampen en een opgeblazen gevoel vanaf mijn eisprong en nu eigenlijk niks. ja zere tepels al 2 weken maar verder niks. ik heb wel het gevoel dat ik vandaag ongesteld moet worden. vorige maand was ik 11 dagen overtijd en rond mijn nod had ik telkens geen streepje en was hij echt spierwit en ik heb net toch maar een test gedaan maar ik kan de foto niet zo maken dat de uitslag goed te zien is. maar in het echt zie ik een streepje zelf danny zag het dus ik denk dat het toch echt raak is maar ik ga over 2 dagen nog een keer testen en dan hoop ik dat het duidelijker is.
Ik ben heel slecht in het zien van vage testen, helaas. Dus ik kan je niet helpen Maar ik kan wel heel hard voor je duimen dat het echt raak is.....
Paradijsvogel welkom ik kom ook uit Zwaag. Tricia ik zie toch echt een streepje hoor Hoop dat je test over paar dagen veel beter is!!!!!!!!
ik heb het net de test zelf aan mijn buurvrouw laten zien en die zei ook dat hij positief is maar ik wacht het nog even af wil nog niet te vroeg juichen. wel leuk hoor kan ik met moederdag zeggen dat ik zwanger ben
Wow!! Ik zie (denk ik) een licht streepje! Wat spannend meis! Test je morgen of overmorgen weer? Jeetje joh, dat zou dan wel snel raak zijn he?!
ja dat zou de tweede ronde zijn oooo ik kan niet wachten tot dat ik nog een keer test. deze test was met middag plasje dus dat vond ik al goed morgen denk ik nog een keer testen.
Hè getsie, nou anders morgen weer testen? misschien verdubbelt je hcg net morgen en valt er wél wat te zien?
Vanochtend heerlijk gezwommen met Justin in de Kloet. Baby/peuterzwemmen in heerlijk warm water en het laatste kwartier gaat de grote glijbaan open. En mijn jochie wilde helemaal alleen die glijbaan af hahahaha kreeg de smaak te pakken. Vorige x durfde ie nog absoluut niet en nu wel, stoere bink. Kost ook geen drol. Ik meen voor zn 2en 1,75 !!!
welkom paradijsvogel! @ tricia: weet je al iets meer? wel spannend hoor! en inderdaad; geen rood is hoop! zet m op