westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat grappig!!! Ik heb een puzzel gehad en ik puzzel dus nooit! Het is een mini uitvoering dus als je die wilt hebben kom je maar langs;) met 54 stukjes.

Patroushka!!! wat geweldig zeg! Gefeliciteerd, en meteen 2!!!:D Heel veel geluk!

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

zoooooooooooooooooo
    hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    je zei dat je nog niet zwanger zou worden!!!
    o wat gaaf!!!
    een tweeling!!!!!!!!!!
    echt cool!!!!!!!
    sorry voor mijn enthousiast me.
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Patrouska : Gefeliciteerd !!! Wat goed !! En super leuk dat het een tweeling is !!!

Ik werk hier bij de Spar (ook in Nh wel bekend) en vriendje werkt op een timmer/kozijnen/van alles bedrijf,als werkvoorbereider op kantoor ;)

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Patrouschka :D:D:D Gefeliciteerd en je mannetje natuurlijk ook !!!!!!!!

5. tricia82

danitjuh 3 beschuitjes zijn te veel hoor ;) (lol)

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miggy ik lees gewoon helemaal over jou heen :) maar welkom!!!!!

Waaruit Westfriesland kom je?

Mouschy hihi ik doe alleen de 1000 stukjes anders ben ik met een kwartiertje klaar :D

Hier staat vanavond kip kerrie met rijst en roerbakgroenten op het menu en bij jullie????

7. tricia82

een kant en klaar maaltijd van Deen ;)
    het is wel een gezonde hoor want die maakt Deen smorgens en smiddags ligt het in de winkel.
    moet straks boodschappen doen en dan doen we altijd dit.

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Patroeschka, gefeliciteerd!

Ik heb net boodschappen gedaan en eet of gebakken aardappeltjes met vlees en sperciebonen of gehakt/groente prutje met rijst.

Ik heb op het moment even geen baan. Ik was secretaresse in Alkmaar bij een wasserij, maar mijn contract is niet verlengt (ivm zwangerschap, erg he?) dus ik moet weer op zoek :(

Ik heb van 2001-2008 bij Deen gewerkt :D

9. tricia82

hahah grappig toch nog een oud collega.

we hebben mihoen want de menu's waren weer eens op van Deen.

o ja patroeschka zal straks langs je huis lopen dus let op.
    heb een knal oranje shirt aan.

10. tricia82

klopt het dat je een kat aan je muur hebt hangen?

11. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Dames,

@verrassingsei
    Echt heel lief van mn dochter de tekeningen, en ja tuttelen was echt gezellig. En mn mannetje heeft goed gereden op de cross wel ff goed over kop maar verders top!

@patroeschka
    GEFELICITEERD en nog 2 ook, helemaal geweldig!!!!

@danitjuh
    Hallo, maakt niet uit dat je erover heen heb gelezen hoor, ben er ook zomaar ff tussendoor bij gekomen haha.
    En ik kom uit de gemeente Opmeer.......

Ik werk in een kledingzaak echt helemaal leuk en makkelijk shoppen hahahaha

Lieffss Miggy

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha ff voor de duidelijkheid hier... het is geen ECHTE kat die aan de gevel hangt hoor, wat Tricia hier zei LOL.. maar dat klopt idd, jij sneaky ;) En wij waren weg toen je langskwam denk ik? Hoe laat was dat?

Ben 22 dec uitgerekend trouwens.

13. tricia82

ik sneaky?? ;)
    ik was er ongeveer om kwart voor 7.

had je nou niet moeten zeggen dat het geen echte kat was hahahahahha

o dan worden het geen kerst kindjes want bij een tweeling ben je bijna niet overtijd.

14. tricia82

oja vandaag nog naar de dokter geweest.
    ze beaamde dat de tweede ronde een miskraam is geweest maar ja dat wist ik al en ze heeft een zeer groot vermoeden dat de eerste ronde toch ook een miskraam was.
    dus ik ga met volle moed de derde ronde in en hopen dat het dan blijft plakken.

15. tricia82

heb trouwens nog een goed voornemen genomen.
    ik ben nog al aan de zware kant en er mag rustig wel minimaal een 30 kilo af.
    nou had ik zo iets van weet je ik wil toch zwanger worden dus word ik toch weer zwaarder dus laat maar doe ik er na wel.
    maar ik ben nu toch maar weer begonnen met gezonde spullen in huis te halen en meer te gaan bewegen.
    ook goed voor mijn linker been en ja wat er af is is er af denk ik nu maar en hoef ik straks niet meer te doen.

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tricia: Die instelling had ik ook, dus bij mij is er in de winter behoorlijk veel aangekomen.. *oeps* Dus ik ben nu ook aan het dieten. Het schijnt ook dat het dan makkelijker zwanger worden is,maar ja, dat is ook maar zeggen van he?
    Balen voor je de dokter bevestigt heeft dat je toch 2x een MK hebt gehad.. Ik hoop vor je dat je snel zwanger bent,het is je/jullie gegund.

Paradijsvogel: Wat balen dat ze je contract niet verlengt hebben omdat je zwanger bent.. Flauwe reden vind ik dat altijd.

Miggy: Welkom trouwens ;) Leuk dat je in een kleding winkel werkt, ook in Opmeer of in Hoorn ofzo?

Ik heb gisterenavond een kant en klare salade schotel gegeten,vriendje moest overwerken en ik was nog niet erg fit,dus heb dat maar meegenomen uit de winkel gisteren.

Vandaag maar eens wat in huis doen.. Ik hoop toch dat het wel wat beterder weer word, we willen as weekend een weekendje naar de Veluwe met de caravan.Maar ik zie het somber in..

17. tricia82

nou ja ze zeiden dat het weekend iets beter werd maar niet echt heel warm ofzo.

moet zeggen dat het bij ons ook gebeurd hoor dat contracten niet verlengd worden als je zwanger bent.
    het is eigenlijk discriminatie maar ja ze verzinnen altijd weer een andere reden waarom je contract niet verlengd word.
    personeelsstop, werk niet hard genoeg, jatten en zulke dingen.

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia wat vervelend zeg die miskraam :( maar zoals je zegt op naar de derde ronde en dan een plakbeeb :D

Afvallen : jaaaaaa daar doe ik ook aan mee :D Alhoewel ik niet zomaar mag afvallen i.v.m. mijn gezondheid doe ik toch mee ;) Geen snoep meer in huis geen koek en chips en borrelnootjes want die dingen waren voor mij echt een verslaving 8) Ging de vuilniszak in de logeerkamer dichtdoen 20 zakjes van die borrelnootjes :D
    Als het goed is en ik heb nog puf ga ik vanavond Aquarobics doen in de waterhoorn 8) vriendin zou meegaan maar die zit helaas met een keelontsteking :x

Nou dan ga ik nu maar richting mijn stage we hebben kinderpretmiddag en we zouden buiten gaan spelen :D maar dat schiet niet echt op met dit weer :p

Fijne dag iedereen!

19. tricia82

nee met dit weer is het niet echt lekker om buiten te spelen hahahaha.

ik ben al een keer 10 kilo afgevallen in 10 weken dmv sonja en ik ben er ook wel tevreden over maar ja ik heb het zelf verpest toen we een huis hadden gekocht.
    ik ben toen elke dag dat we aan het klussen waren even tussen de middag bij de snackbar gaan eten of in de florabar en ja dat had ik niet moeten doen.
    sinds dien is er ook echt 30 kilo aangekomen maar vooral het eerste jaar is er 15 kilo en de 3 jaar erna 5 kilo per jaar.
    maar goed we moeten nu gewoon ons best doen.
    over dat dikkere mensen minder snel zwanger kunnen raken ben ik het niet helemaal mee eens.
    het is denk ik ook hoe je dik bent.
    ik ben verders wel in verhouding want je zou niet zeggen dat ik 120 kilo ben.
    ik heb diverse collega's die zwaarder zijn dan mij en die zijn allemaal binnen een mum van tijd zwanger of perongeluk zwanger geworden dus ja....
    maar goed het is voor jezelf natuurlijk wel lekker als je ook afval en ik weet dat ik me dan ook veel beter ga voelen.
    en als ik zwanger ben kan ik niet meer afvallen dus we gaan gewoon ons best doen.
    ik heb niet voor niks een hond in huis gehaald om lekker veel mee te wandelen.
    ze is as vrijdag 1 jaar en dan mag ik lekker anderhalf uur met haar wandelen en als ik dat nu elke dag doe dan moet het goed komen.
    dus iemand die mee wandeld???? hahahahah ik rij overal heen hahahha.
    heb wel mazzel dat de dochter van de fokker het heerlijk vind om samen te lopen dus dan heb ik ook even iemand om tegen aan te lullen hahah.

20. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Patroeschka GEFELICITEERD zeg!!! Wat een topper, en ze zeggen toch zeg maar nee dan krijg je er 2 hahahaha.
    Nee hoor zonder dollen, ben hartstikke blij voor jouw en je man/vriend.

Hier nog iemand die het afvalvirus te pakken heeft hihihi, hopen dat dit virus goed aanslaat en de kilo's eraf vliegen.
    Naja echt fanatiek afvallen mag ik, net als Danitjuh, ook niet vanwege mijn gezondheid...maar ben gestopt met roken sinds 15 Januari 2010 na 15 jaar te hebben gerookt, dus de kilos vliegen er aan.Jeetje besef nu ineens dat ik al bijna 4 maanden gestopt ben!
    Maar goed anyway,ik heb ook wortels,tomaatjes en komkommer gehaald en po internet opgezocht wat 'gezonde' snacks zijn en die ook in huis gehaald:
    -Eierkoeken
    -Granenbiscuit (ipv een gevulde koek ofzo hahaha)
    - Rijstwafels
    - Cup a soup voor als ik flauw ben.

Plus ik ben nu een beetje aan het bewegen (2x per week naar de sportschool om heel rustig aan te fietsen,lopen en te crosstrainen)en ik probeer ook te wandelen met mijn doggy.

Merk (nog) niets van gewichtsverlies, maar ik neem aan dat dit vanzelf komt.
    Denk wel dat we steun aan elkaar kunnen hebben!

Iedereen een fijne dag toegewenst vandaag, ondanks het weer.

Deel Deze Pagina