Westkust Amerika. Kosten?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Me312, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn in 2012 van NY naar Orlando gereden en weer terug (geen aanrader om ook weer terug te rijden) hebben onderweg grotendeels in motels geslapen en wat nachten bij familie, daarna nog een week door gevlogen naar SF en daar bij familie verbleven. Zijn 4 weken in totaal weg geweest, helemaal los gegaan in de outletmalls en ieder zo'n 2500 euro kwijt. Incl vlucht en auto.

Voor je tickets moet je gewoon de werelddeal weken in de gaten houden van KLM en BA heeft ook dat soort aanbiedingen (zoeken via Expedia en dan bij de airline zelf nog eens kijken en boeken). We hebben nu tickets voor het hoogseizoen (juli), heen op Newark en terug vanaf LAX voor 700 euro pp. Auto is 1400 dollar. Dat zijn de grootste uitgaven voor ons. We gaan daar een tent kopen en dit jaar veel kamperen, dat is een stuk goedkoper dan motels (die zaten voor ons tussen de 80 en 100 doller per nacht, allemaal ter plekke geboekt).
    Voor deze reis die we over land van NY naar LA gaan afleggen hebben we nu ook nog nik vastgelegd, we hebben wel een idee wat we willen, maar nog niks besproken.
    Ik verwacht dat wij boven op 2800 die we nu hebben uitgegeven nog zo'n 3000 eur kwijt zijn voor noodzakelijke dingen, de extra's zoals Disney en helikoptervlucht in de Grand Canyon niet meegerekend.

2. veense

veense Niet meer actief

Wij hebben afgelopen mei va Home | Papillon Grand Canyon Helicopters een helicoptervlucht boven de Grand Canyon geboekt. Absoluut een aanrader! Niet goedkoop, maar echt, je hebt spijt als je het niet doet. We hebben bijna een uur gevlogen, een stukje over bossen (met kuddes herten, buffels en coyotes) en langs en over de kloof zelf.

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Dit is ook al jaren mijn droom en hoop deze toch wel binnenkort te gaan verwezenlijken. Dit zal dan in het hoogseizoen moeten omdat we met onze schoolgaande zoon zitten.

Mijn man wil een dikke Amerikaan (auto) huren en eigenlijk willen we dan gewoon van daaruit elke keer een hotel pakken.

Dus los ticket boeken, auto huren en dan zien we daar de rest wel.
    Lijkt mij in ieder geval echt fantastisch en krijg al voorpret als ik eraan denk hahaha alleen weet ik dus nog niet wanneer dit gaat gebeuren want eerst staat NY nog op de planning eind dit jaar of begin volgend jaar.

Deel Deze Pagina