Wat vinden jullie nou fijner? Een achterzitje die je aan het frame vastmaakt (onder zadel) of die je aan de bagagedrager vastmaakt. Bij allee zitjes heb je geloof ik keus tussen die 2 maar ik heb er niks geen verstand van.
Ikzelf heb gekozen voor bevestiging op de bagagedrager. Het kon allebei, ik kon dus kiezen hoe ik hem vast maakte, maar bij zo'n bevestiging aan de zadel-stang, heb ik altijd het idee dat die opeens af kan breken!
ik heb een bobike en die gaat om de zadelstang én aan de zijstangen van de bagagedrager. Extra veilig dus.
Ja daar ben ik ook bang voor. Al zouden ze echt wel sterk genoeg zijn. Maar ja, je zou er maar 1 hebben met 1 of andere productiefout.. Ik neig zelf ook meer naar bevestiging op de bagagedrager.
Ik zat te denken aan deze: Polisport achterzitje Guppy dragerbevestiging Maar beide opties zijn even veilig?
marktplaats heeft er véél, en op de vrijmarkt met koninginnedag liggen er ook altijd heel veel, zop heeft mijn moeder er 1 voor een tientje. En anders de krnigloper, hier hebben zij er ook wel wat liggen.
de polisport kwam heel goed uit de test hoor, dus die kan je rustig nemen maar kijk wel even goed of je bagagedrager geschikt is (dus niet zo'n sportdrager)
ik heb ook een bobike aan beide kanten vast. Ik zou ook eens marktplaats speuren, daar doen mensen ze soms voor weinig weg.