Let op: nieuwsbericht kan als schokkend worden ervaren! Amerikaanse snijdt baby uit buik zwangere vrouw | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl mijn hemel.....
Wat verschrikkelijk voor die vrouw die zwanger was. Hoe ziek ben je dan als je iemand zoiets aandoet.
Ik zou zeggen: de doodstraf geven, maar dan beginnen mensen weer over dat deze vrouw ziek is en dus niet toerekeningsvatbaar. Dan maar levenslang opsluiten.
Nou inderdaad.....behalve als het hunzelf of een naaste zou overkomen! Je bent psychisch wel heel erg ver heen als je tot zoiets in staat bent. Ik weet ook niet in hoeverre dit te "genezen" valt. Als je eenmaal zoiets gedaan hebt, ben je in de toekomst, ook al ben je behandeld, wellicht wel weer tot zoiets in staat...... Afschuwelijk dit!!!
Amerika is denk ik niet zo soft als ons. Die vliegt levenslang de bak in en anderen zullen haar beneden wel regelmatig opensnijden met speeltjes hoop ik! Vreselijk wezen!
Ik kan het alleen maar triest vinden. Ze wilde waarschijnlijk nog een kind,dat lukte niet en toen flipte ze. Heb dit soort akelige verhalen wel vaker gehoord. Hopelijk blijft ze mooi in de bak. Ahoewel ik levenslang ook zo een geld verspilling vind.
Ik word een beetje schijtziek van dit soort berichten op zwangerschapspagina eigenlijk. Ik vind het ook geen "nieuws" als in informatief nieuws maar meer gewoon om te shockeren.
Helemaal mee eens. Dit soort dingen wil ik eigenlijk gewoon helemaal niet lezen. En ja, dan ben ik ook dom om erop te klikken, maar de titelvan het topic is ook al erg genoeg.
het was niet de bedoeling te shockeren o.i.d... ik vond het gewoon bizar triest.. ook voor de vrouw die zoiets doet... hoever heen je dan bent.. hoe psychisch in de war... en dan ook nog zorg voor 2 eigen kinderen.. bizar dat haar mentale toestand niet eerder naar voren is gekomen... of misschien wel? als het te shockerend is dan moet beheer het maar verwijderen idd!